Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » He loves me?|| Harry Styles [AFGEROND] » Hoofdstuk 18

He loves me?|| Harry Styles [AFGEROND]

1 sep 2013 - 13:46

849

10

592



Hoofdstuk 18

Sharon Wodner POV
De dagen die volgden waren geweldig. De jongens waren super aardig en Zayn schoot aardig op met zijn zwemlessen. Hij durfde nu zonder de bandjes het zwembad in. Harry en ik waren echt trots op hem en Zayn glunderde de hele dag. We waren ook nog naar Simon geweest en die was het eens geweest met hun keuzes. Ze hadden ook nog drie bonustracks mogen uitzoeken en ze hadden mij om hulp gevraagd. Uiteindelijk hebben we dus 20 liedjes uitgezocht. Ze zouden in Juni beginnen met inzingen. Over een paar weken was Harry al jarig en ik en de jongens waren op het idee gekomen een surprisefeest voor hem te houden. Daar was ik dus ook al druk mee bezig. Ik was druk aan het bellen met onder ander zijn ouders en zus. Hij zou het vast geweldig vinden als die erbij waren. Al met al was het dus een drukke, gezellige, geweldige tijd. Ik maakte geen zorgen en ik was blij met de nieuwe vrienden die ik had. Mijn wereld was zo goed als compleet. Totdat ik zaterdagochtend, de dag dat mijn ouders terug kwamen, het nieuwsbericht hoorde…

Uitgeslapen en vrolijk sta ik op en schiet in mijn joggingbroek. Het is eigenlijk standaard geworden dat de jongens het ontbijt maken, iets wat ik totaal niet erg vind. Helaas zouden ze vandaag weer naar huis gaan. Mijn ouders komen namelijk thuis! Dat is een van de redenen dat ik zo vrolijk ben, ik heb ze gemist. De andere reden is de date die ik vandaag heb met Harry. Met een knal vliegt mijn deur open. Harry komt binnenstormen en doet me snel een blinddoek voor. ‘Harry, wat doe je?’ vraag ik lachend. ‘Dat is een verrassing.’ Ik lach en pak zijn handen. ‘Laat me niet vallen.’ Hij lacht. ‘Nooit.’ Voorzichtig lopen we naar de keuken. Als we in de keuken zijn haalt hij de blinddoek weg. De tafel staat vol met allerlei lekkere dingen. ‘Waarom dit nou weer?’ vraag ik verbaasd. Ze glimlachen ongemakkelijk. ‘Om je te bedanken voor de afgelopen dagen.’ Ik glimlach en knuffel ze allemaal. ‘Dat is echt heel aardig van jullie.’ Ze glimlachen en we schuiven aan tafel. Met smaak begin ik te eten en ook de jongens genieten ervan.

Als ze klaar zijn dirigeren ze mij naar de woonkamer. ‘Wij ruimen alles op.’ Ik glimlach en pak mijn theeglas op, dan loop ik naar de woonkamer. ‘Jullie zijn geweldig!’ roep ik ze nog snel toe. ‘Weten we!’ krijg ik terug. Ik schud lachend mijn hoofd en ga in kleermakerszit op de bank zitten. Ik besluit het nieuws te gaan kijken en zet de tv aan. Gelukkig is het niet zulk ernstig nieuws, maar dan komt er een vliegtuigwrak op het scherm.

Harry Styles POV
Met zijn vijven ruimen we de tafel af. Sharon was oprecht blij met de verrassing en ze straalde. Ik zal er alles aan doen om die glimlach weer te voorschijn te toveren. Ze is zo prachtig als ze zo lacht. Zelf glimlach ik ook en ga dan verder met afruimen. Ik kan echt niet wachten tot de date. Zacht dringt het geluid van het nieuws door in de keuken. Opeens klinkt er glasgerinkel. Zo snel als ik kan ren ik naar de woonkamer. Sharon zit verstijft op de bank, ogen op het scherm. Haar theeglas ligt op de grond, in duizenden scherven. ‘Niall! Ruim dit op!’ Niall komt aanrennen met een doekje en de stofzuiger en ik ga naast Sharon zitten. ‘Sharon? Sharon?’ Ze blijft strak voor zich uitkijken, blik nog steeds op het scherm. ‘Sharon, wat is er?’ Met grote ogen draait ze zich naar mij, dan begint ze te huilen. Geschrokken sla ik mijn armen om haar heen en ze legt haar hoofd op mijn schouder. Tranen maken mijn shirt nat, maar dat maakt me niks uit. ‘Ssst, het komt wel goed.’ Ze snikt en ik strijk geruststellend over haar rug. ‘Het komt niet goed, Harry. Nooit meer.’ Haar schouders schokken en ik strijk weer over haar rug. ‘Maar wat is er dan?’ vraag ik licht wanhopig. Het nieuws begin weer opnieuw. Ze richt zich op en wijst naar het scherm. ‘Kijk maar.’ Ik draai me naar het scherm en kijk aandachtig naar het nieuws, dan verschijnt er een vliegtuigwrak in beeld. Ik sla een arm om Sharon heen en bekijk het stukje aandachtig.

Vanochtend vroeg is KLM vlucht ML0981 vlakbij de Franse hoofdstad Parijs neergestort.
De vlucht kwam vanuit Milaan en was onderweg naar London. De politie en brandweer waren al vroeg ter plaatse en hebben kunnen voorkomen dat er brand uitbrak. Helaas zijn er geen overlevenden gevonden. De politie blijft nog zoeken, maar alle hoop is eigenlijk al opgegeven.


Sharon begint weer te huilen en ik sla mijn armen weer om haar heen. Ook de andere jongens zijn er bij gekomen en proberen haar op alle mogelijke manieren te troosten. ‘Wat is er toch, Sharon?’ Ze snikt en met rode ogen kijkt ze ons aan. ‘Dat was de vlucht van mijn ouders.’

a moment to be shocked Ö


alleen diegene die op
dit hoofdstuk reageren krijgen een
melding voor het volgende hoofdstuk


Reacties:

1 2

Chayenne
Chayenne zei op 1 dec 2013 - 18:35:
Ohneee ;(


Deeemdiaries
Deeemdiaries zei op 1 sep 2013 - 22:59:
omg.. nee snel verder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


mandyX1D
mandyX1D zei op 1 sep 2013 - 20:31:
omggg echt mega zieliggg snel verder xxxx


MichelleSky zei op 1 sep 2013 - 17:12:
Omg snel verder!!!! Xxxx


Malikaa
Malikaa zei op 1 sep 2013 - 17:07:
What?!
What What What?! 0.0
Omg, snel verder
xXx