Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Beste vakantie ooit!!!! » Just A Bit Fun

Beste vakantie ooit!!!!

1 sep 2013 - 19:00

333

5

217



Just A Bit Fun

Heey Guys! Hope You Enjoy <3

‘BELLLLAAAA’ zeurde Harry. ‘Vertel me nou meer over Sander’. ‘Oke oke oke…… Hij is 18 jaar, hij werk hier in de vakantie. Ik heb hem vorig jaar ontmoet en zie hem nu na een jaar weer en meer weet ik echt niet. Als je soms denkt dat we wat hebbe gehad, het antwoord is nee’ stelde ik hem gerust. ‘Hoeveel voorlopers heb ik gehad?’ vroeg Harry. Verlegen draaide ik mijn hoofd weg. ‘nul’ murmelde ik. Harry pakte me vast. ‘dus ik ben je eerste vriendje?’ vroeg hij. Ik keek hem aan. ‘Jup’ hij drukte een kus op mijn mond. Daar kon ik nooit genoeg van krijgen. Natuurlijk kon ik dat niet. ik lachte in gedachten. Tenminste ik dacht dat ik in gedachten lachte want Harry keek me vragend aan. ‘binnen pretje’ lachte ik. ‘mag ik daar van mee genieten?’ vroeg Harry. Ik glimlachte naar hem en duwde mijn neus tegen die van hem aan. Hij keek me diep in mijn ogen aan. ‘Ja ja “een” vriend he?’ lachte Sander. Ik draaide me zo snel om dat ik mijn evenwicht verloor door mijn in getapte voet. Harry ving me op en murmelde in mijn oor ‘Beetje beter oppassen manke’. Sander stond naar ons te kijken. ‘Je bent wat vergeten uit de winkel’, hij wees naar Quil. ‘hij stond bij de hondenkoekjes te janken’ lachte Sander. IK BEN MIJN HOND VERGETEN IN DE WINKEL???? Dat klinkt heel ehhhhhhhh DOM. Harry moest heel er lachen. Ik keek naar hem en glimlachte. Ik aaide Quil over zijn kop heen. ‘Jup ik was mijn hond vergeten bij de winkel’ lachte ik. We lachten met zijn drieën. ‘Volgens mij wachten er mensen op ons’ zei Harry. Ik keek om en zag Louis op en neer springen. We zeiden gedag tegen Sander en liepen naar een inmiddels gevallen Louis. ‘Alles in orde Lou? Vroeg ‘Pff ja hoor’ zuchtte hij. Ik lag dubbel van het lachen en Louis wierp me een blik toe zo van ‘Wat nou jij manke’ grapte Louis.


Reacties:


Deeemdiaries
Deeemdiaries zei op 4 sep 2013 - 15:39:
melding!


XxAmyxX zei op 1 sep 2013 - 21:54:
Gauwverderx


menepen
menepen zei op 1 sep 2013 - 21:21:
melding


lovelouis
lovelouis zei op 1 sep 2013 - 20:43:
LOL!!!!!!!
Snel verder!!!


loveyouxx
loveyouxx zei op 1 sep 2013 - 19:50:
hihi
snel verder hihi *vreselijk irritant binnenpretje*
xxx