Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » all about us... » Hoofdstuk 5 The days before

all about us...

2 sep 2013 - 19:04

534

3

273



Hoofdstuk 5 The days before

Hey, heb een paar dagen niks geschreven. Druk met school enzo. Maar ga proberen wat meer te schrijven xxx love you all

Harry Styles pov:

Heel even ben ik de weg kwijt, als ik zie dat ik op de bank in een vreemd huis lig. Met een meisje. Dan ik kijk even om me heen. Op de andere bank die in de kamer staat ligt ook Niall met een meisje, dan weet ik het weer. Een paar dagen geleden hebben Niall en ik Sofia naar huis gebracht. De moeder van Sofia en Emma had ons aangeboden om twee nachten te blijven slapen. Eerst wisten Niall en ik niet of we het wel moesten doen. Maar het lieve smekende gezichtje dat Sofia trok konden we niet weerstaan. Eigenlijk zouden we gisteravond weer terug naar huis gaan. Maar we hebben gister tot laat nog een horror film gekeken. Waarschijnlijk zijn we dus op de bank in slaap gevallen. Voorzichtig sta ik op. Ik wil Emma niet wakker maken. Ik loop naar boven en ga me even douchen. Als ik daarna beneden kom zit iedereen al aan de keukentafel voor het ontbijt. Vandaag gaan we op tour. Over een paar dagen is ons eerste concert. Dan komen Emma en Madison ook. Niall en ik hebben VIP pasjes aangeboden, omdat Sofia ons had verteld dat ze een grote fan van ons waren. Na het eten nemen we afscheid en gaan we nog even langs huis. Om vervolgens naar de studio te gaan waar de tourbus al klaar staat.

- de dag van het eerste concert -

Emma Roberts Pov:

Madison en ik waren vanmorgen al vroeg wakker. Vandaag is het concert. De bel... Mad en ik maken de deur open. Een wat oudere man begroet ons. Dan vraagt hij of we Madison en Emma zijn. We knikken. De man neemt ons mee naar een limousine een eindje verderop in de straat. Hij verteld ons dat we met de limousine naar de O2 arena gebracht worden. Als we bij de O2 arena zijn aangekomen zien we dat er al megaveel fans zich hebben verzameld voor de ingang. De limo rijdt via de achteringang naar binnen zodat we geen last hebben van de fans. We stappen uit en lopen naar een man toe. Hij stelt zich voor als Paul de manager. Hij brengt ons naar de gang van de kleedkamers en zegt dat we hier maar even moeten wachten tot de jongens ons binnenroepen. Eindelijk de deur gaat open. Niall en Harry komen naar buiten. En sleuren ons zowat weer mee naar binnen. Dan krijgen we allebei een Horan hug. En stellen we ons voor. Na een tijdje besluiten we wat foto's te maken. Eerst met z'n vijven. Ik sta tussen Harry en Louis en Madison staat tussen Louis en Niall. Harry en ik maken nog wat foto's in een van de Photo Booth hokjes. Ook Niall en Madison hebben wat foto's gemaakt samen. Eigenlijk zou ik nog samen met de rest foto's willen maken, maar we moeten naar het concert. We zijn als eerste in de zaal omdat we via een andere ingang zijn binnengekomen. Daar krijgen we stoelen aangewezen. Precies in het midden voor het podium. Zo kunnen we goed zien. De zaal begint steeds voller te worden en inmiddels zijn de plekken rond om ons heen allemaal bezet. Dan begint het concert...


Reacties:


lovelouis
lovelouis zei op 2 sep 2013 - 14:49:
Melding!!


menepen
menepen zei op 2 sep 2013 - 8:01:
leuk


1Dlovez
1Dlovez zei op 1 sep 2013 - 22:37:
SUPAAH. )

Melding!^^