Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » De return van Joost. » Hoofdstuk 16

De return van Joost.

2 sep 2013 - 19:25

1101

3

284



Hoofdstuk 16

Heeeeyy! Nieuwe chapp! Hope you enjoy ittt! X

P.O.V. Harry
Opeens is Roxy weg, zonder wat te hebben gezegd. Ik schrik en raak nerveuzer, ik heb toch niks fout gezegd? Snel kijk ik om naar Niall die zijn schouders op haalt 'ik weet het niet man, maar echt je hebt het prachtig gedaan het kan niet aan jou liggen' Zegt hij zacht. Ik voel dat ik nerveuzer word en de moed zakt steeds meer in mijn schoenen. Wat moet ik nu? Nu weet ik het echt niet meer en is het echt over! Treurend kijk ik naar de grond en dan hoor ik opeens geren op me af komen. Ik kijk op, het is Roxy die op me af rent. Ze springt in me armen en geeft me een lange kus. Wow, wat voelt dit toch geweldig haar weer in m'n armen en uiteindelijk zet ik haar weer op de grond. Ze kijkt me aan met haar glinsterende ogen van het huilen en ze glimlacht naar me. 'Dat-dat was perfect Hazz echt perfect.' Zegt ze zacht en ik bloos een paar seconde is het stil. 'Ik geloof je Hazz, ik heb je altijd geloofd en ik wist gewoon dat je dat niet kon doen met iemand anders vreemd gaan maar door die foto geloofde ik je gewoon niet.. Maar nu weet ik zeker dat die foto nep is!' Zegt ze. Ik glimlach en ze glimlacht terug. 'Ik kon al niet zonder je, maar nu al helemaal niet meer. Je bent perfect voor me. Ik hou van je Hazz!' Zegt ze blozend. 'En jij bent perfect voor mij, echt waar en onthoud je bent niet dik en afvallen hoef jij helemaal niet, je bent zo licht als een veertje!' En ik til haar op. 'En ik kan ook niet meer zonder jou, ik hou van je Rox' en ik zoen haar weer lang. Uiteindelijk stop ik weer 'kom we gaan wat eten zeg ik en dan gaan we dit vieren met ze alle' zeg ik. Ze glimlacht terug en ze geeft me nog snel een kus en tillend breng ik haar naar de tafel. Dit is de mooiste avond ooit!

P.O.V Tess
Ik blijf maar rollen. Pff laat maar ik kan niet meer slapen en klim uit bed. Wow het is pas half 8. Ik ga wel even een rondje door het park hardlopen. En kleed me snel om. Wat was het geweldig gister! Na het romantische etentje lekker uit gegaan! Was super. Geen wonder dat iedereen nog slaapt! We waren 2 uur thuis! Wacht.. Hoeveel uur heb ik eigenlijk geslapen? Hmm 5,5 uur. En ik ben niet eens moe! Ik loop het hotel uit, zet mijn muziek aan en ga hardlopen. Na een uurtje ga ik weer terug naar het hotel en loop de kamer in. Hé iedereen is al wakker! Niall komt op me afgerend en pakt me vast. 'Tess! Waar was je?!' Roept hij. 'Uhm ik was even hardlopen?' 'Doe me dit nooit meer aan! Ik dacht dat je ontvoert was!' 'Sorry..' Zeg ik zacht. 'Gelukkig ben je er weer!' En hij tilt me over zijn schouder naar de bank en neemt me op schoot. 'Jullie zijn ook al vroeg wakker.' Zeg ik verrast. 'Bedank je vriend maar..' Zegt Louis stug. Ik zie Niall blozend weg kijken waardoor ik moet lachen. 'Nou, ik wil graag gebruik maken van deze gelegenheid!' Begint Harry. 'Ik wil jullie allemaal bedanken voor gisteravond dat jullie me hebben geholpen.' 'Geen dank!' Roepen Niall en Zayn in koor. 'Ik kan jullie niet genoeg bedanken dat ik het mooiste meisje van de wereld weer terug heb.' 'AHUM' roept Niall. We kijken allemaal om. 'Het mooiste meisje van de wereld zit bij mij op schoot!' En hij knuffelt me waardoor ik moet blozen. En de rest moet lachen. Ik bijt om mn lip 'Uhm Nialler.. Wil je even meelopen..' Zeg ik zacht. 'Huh?' Zeggen een paar. Maar ik loop naar mijn kamer en hoor dat Niall achter me aan komt. 'Hey Fluff, wat is er mis?' Ik ga op het bed zitten. 'Heb je nog iets gehoord over eh eergister ochtend?' Zeg ik zacht. 'Oh shit.' Niet gekeken!' Ik zie dat Niall zijn mobiel pakt en op twitter gaat. Dan moet hij ineens lachen. 'Waarom lach je?' En ik ga op mijn buik op bed liggen. Kijk al deze reacties; ik kijk en schrik. 'Maar het is allemaal haat!' 'Niet allemaal kijk deze bijvoorbeeld;
@1Dfan72729; 'OMG gister Niall ontmoet en wss vriendin! Ze heeft deze foto gemaakt! pic.twit/76dk2H'
En hier ook allemaal leuke reacties! Ik knik. Kom we maken wel een foto en dan post ik die. Nial gaat op me zitten en geeft me een kus op mijn hoofd als die de foto maakt waardoor ik moet lachen. 'Nialler nee!'
'Hey crazy mofo's! T klopt dit is mijn princesje Tess. We zijn al bijna een jaartje samen. Bedankt voor alle leuke reacties & haters gonna hate, potatoes gonna potate!'
En doet de foto erbij.
‘Zo iedereen mag het weten!’ en draait om zodat ik op hem kom. En ik heef hem een kus.

P.O.V Roxy
Hmm dat was raar.. Wat zou er met Tess zijn? Ik ben wel een beetje ongerust. 'Wooo!' Hoor ik Liam ineens roepen. 'Wat is er Liam?' 'Kijk maar op twitter.' Ik pak mijn mobiel en zie de tweet van Niall. 'Aww. Kijk! Ze hebben het bekent gemaakt!' En laat de tweet en foto zien. 'Wat goed van ze.' Zegt Louis zacht. Dan word er op de deur geklopt. En ik zie Liam naar de deur lopen. Het is Jade. 'Hey!' En hij geeft een kus op haar wang. 'Iek denkte visit kom?' Probeert ze te zeggen. Waardoor iedereen een beetje moet grinniken. Verder kunnen we het niet verstaan omdat we de radio in de badkamer hard aan horen staan. Maar we zien dat Liam haar binnen laat. En neemt haar mee naar de bank. Dan komen na een kwartiertje Tess en Niall ook weer binnen, gedoucht en wel. 'Gezellig gedoucht?' Vraagt Louis grijnzend. 'Uhm ja ik wel' Zegt Tess en ik zie Niall en Tess blozend naar elkaar kijken. 'Hoe komt jou haar dan ook nat Niall?' Zegt hij met een grotere grijns. 'Hebben jullie op twitter gekeken?' Vraagt Niall om van het gesprek af te komen. 'Ja! Wat een leuke foto!' Roept Amy. 'Dankje! Zie je wel!' Zegt Niall met een knipoog naar Tess. 'Willen jullie ook wat te drinken?' vraagt Tess. 'Ja!' Roepen we allemaal. 'Ga maar alvast zitten.' Zegt Tess tegen Niall. Als Tess weer terug is klimt ze bij Niall op schoot. We hebben echt te weinig zitplek haha. 'Jongens. Er is nog één vraag.. Wie heeft dit gedaan?' Zegt Tess.


Reacties:


menepen
menepen zei op 2 sep 2013 - 20:28:
melding


Deeemdiaries
Deeemdiaries zei op 2 sep 2013 - 13:59:
MELDINGGG


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 2 sep 2013 - 9:49:
Wie heeft wat gedaan?? Joosttt!!!