Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » The Hobbit » Cursed » Chapter 2 In Bewerking

Cursed

12 feb 2014 - 14:39

344

0

275



Chapter 2 In Bewerking

Terwijl Fili en Kili over een naam aan het brainstormen waren, leunde ik tegen de dikke tak naast mij aan.
De kou van het water dat in mijn, te kleine, kleren zat stroomde door naar mijn huid en mijn botten.
Langzaam deed ik mijn ogen dicht en ik wilde ze ook het liefst niet meer opendoen. Helaas voor mij ging dat niet doordat Kili mij zacht door elkaar schudde.
Geërgerd opende ik half mijn ogen, keek hem aan en sloot toen mijn ogen weer.
'Nee, dat gaat niet gebeuren.'steunde Kili toen hij mij van de tak afhaalde.
De kou die door gedrongen was tot mijn botten was onverbiddelijk en ijzig koud. Het maakte mij moe, zwak en op mijn kleding hoefde ik niet op warmte te rekenen.
Toen mijn voeten de koude aarde raakte wilde ik alleen maar tegen hem aan leunen en alle kou laten doen verdwijnen.
'Ho, blijven staan!'zegt hij verrast toen ik tegen hem aan leunde.
Fili kwam erbij staan en hielp Kili om mij overeind te houden.
'We weten je naam niet maar voorlopig noemen we je Luna.'zegt Fili.
'Fili, we moeten terug naar de anderen.'Kili keek van mij naar Fili.
'Laten we gaan dan.'antwoordde Fili.
Met mij nog ondersteunend liepen ze in de richting waar de stemmen vandaan kwamen.
Het waren een stuk of twaalf andere personen die in een cirkel om iets heen stonden.
'Wat is hier aan de hand?'vroegen Fili en Kili toen ze stilstonden.
Iedereen die eerst hun rug naar Fili en Kili hadden gehad keken nu om.
In de cirkel die er net nog was gevormd zaten er twee meiden op de grond. Ze waren net zoals ik drijfnat en verward, maar toch kwamen zij mij bekend voor. Alleen van waar wist ik niet.
'Jullie hebben er nog een gevonden.'merkt een van de twaalf personen op.
'Ja, ze weet haar naam niet en van waar ze vandaan komt maar we hebben haar Luna genoemd.'antwoordde Kili.
'Ze lagen in het water en zij wisten hun namen en herkomst ook niet maar we hebben hun Nuray en Helia genoemd.'een nog kleinere man kwam haastig naar voren gestapt.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.