Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » They don't know about us ||One Direction » They don't know about us || Hoofdstuk 14 || One Direction

They don't know about us ||One Direction

2 sep 2013 - 17:42

1188

2

249



They don't know about us || Hoofdstuk 14 || One Direction

Hallo lieve mensen, dit is alweer helaas het laatste hoofdstuk! op dit moment ben ik weer begonnen met school en daarom wou ik dit verhaal in ieder geval afronden! ik hoop dat jullie van dit verhaal genoten hebben! ik heb in ieder geval veel plezier beleeft aan het schrijven ervan! En misschien hebben jullie nog een leuk idee voor een nieuw verhaal. zou je graag iets willen lezen? iets kort en persoonlijks wat ik tussendoor kan doen of misschien voor een groot verhaal die ik dan ooit kan gaan schrijven!! geef het door en wie weet.... iedereen nogmaals heel erg bedankt voor het lezen en de leuke reacties. die doen me erg goed dus thanks!! Xxxxxx

M’n tranen waren gedroogd en het enige wat ik nog kon doen was voor me uit staren. Plots voelde ik twee armen om me heen. Ik herkende ze meteen. Louis. “het spijt me Jenna” ik bleef stil. “als ik niet..” “het is niet jou schuld Louis” onderbrak ik hem. “Jawel, ik had nooit moeten zeggen dat we het geheim moesten houden. Jij wou het vanaf het begin niet. maar ik wel. Ik was bang voor wat mensen zouden denken, zeggen over jou. Ik heb het allemaal verpest. Ik praat wel met Liam, zeg dat het mijn idee was. Hij moet niet boos zijn op jou. Het…” ik onderbrak hem door me om te draaien en een kus op zijn mond te drukken. “ga je me nog vaker onderbreken vandaag?” vroeg hij toen ik me weer omgedraaid had en me tegen Louis’ borst aan nestelde. Er viel een stilte die alles behalve ongemakkelijk was. Het was ontspanning. “Ben je nog boos op me?” vroeg Louis na een tijdje. Voor ik kon antwoorden praatte Louis verder. “Ik zweer dat het echt nooit mijn bedoeling was om met haar te flirten. En ze is misschien wel knap, maar echt niet zo knap of sexy als jij, en zeker niet zo lief.” Hij drukte een kus tegen m’n achterhoofd. “ik ben niet boos meer Lou. Eigenlijk was ik nooit boos. Alleen bang.” “bang?” “ja bang. Bang om je kwijt te raken. Je bent één van de beste dingen die me is overkomen. En ik was bang dat Courtney dat zou afpakken” zei ik met een zucht. “Nooit, Jenna. Ik ben hier voor een hele lange tijd. Of je dat nou leuk vind of niet.” ik draaide me om en drukte m’n lippen op de zijne voor een passionele kus. Na een tijdje lieten we elkaar los. “wil je dat ik met Liam ga praten?” vroeg Louis, terwijl hij opstond. Ik stond ook op. “nee, dit moet ik zelf doen.” Ik gaf Lou nog snel een kus en liep vervolgens naar binnen. Op zoek naar Liam.

“Liam?” zacht klopte ik op zijn deur. Geen reactie. Zacht duwde ik de deur open. Liam lag op zijn bed, te staren naar het plafond. “heey” zei ik zacht. Liam keek op, en zei niks. Hij schoof wat op zodat er nu genoeg plek was voor twee. Ik moest denken aan hoe we dat vroeger ook altijd deden. Als ik bang was, of een nachtmerrie had sloop ik altijd naar Liam’s kamer waar ik me veilig voelde. Zo konden we altijd uren naast elkaar liggen, zonder iets te zeggen, waarna we vervolgens beide in slaap vielen. Ik kroop naast Liam op het bed en staarde naar het plafond. Het bleef enige tijd stil. “het spijt me Li. Dat ik gelogen heb. Het was niet mijn bedoeling om…” “nee, Jen het spijt mij. Ik had niet zo tegen je uit moeten vallen daarnet. Ik ben gewoon zo bang dat je wat overkomt.” “Ik ben 17 Liam. Ik kan nu wel voor me zelf zorgen.” “dat weet ik. Ik wil gewoon niet dat je snel groot word. Ik was gewoon bang om m’n kleine zusje te verliezen.” “Nooit Li. Ik zal altijd jou kleine zusje blijven.” Ik keek naar hem van opzij. Het bleef weer enige tijd stil. Dit keer onderbrak Liam de stilte. “ben je gelukkig met Louis?” er verscheen een grote glimlach op mijn gezicht. Ik knikte. “ ik hou van hem Li. En het is een raar gevoel, maar ook heel fijn. Als ik aan hem denk word ik al vrolijk.” Liam keek me nu ook aan. “ ik ben blij voor je Jen” “dus alles is weer goed? je vind het goed als Louis en ik samen zijn?” Liam stak zijn arm uit, zodat ik tegen hem aan kon komen liggen. Ik legde mijn hoofd op zijn borst. Ik kon z’n hart horen kloppen. “als jij gelukkig bent, wie ben ik dan om dat tegen te houden?” “dank je Liam” ik stond op van het en stak mijn hand naar Liam uit. “wat denk je ervan? Zullen wij eens gaan kijken hoe het er beneden aan toegaat?” “dat vind ik een top idee! Waarom heb je trouwens nooit gezegd dat Courtney eigenlijk een bitch was?” “je was zo trots op me dat ik eindelijk weer vriendinnen had.” “ik ben altijd trots op je Jen. Of je nou tien vrienden hebt of maar één.” Ik lachte naar hem en drukte een kus op zijn wang. “ik ben ook trots op jou Li” en samen liepen we richting kelder. Geen idee wat ons te wachten stond.

De kelder was leeg. De enige die er nog zaten waren Abby, Zayn, Louis, Harry en Niall. “wat is hier gebeurt? Waar is iedereen?” vroeg Liam verbaasd. “we hebben maar gezegd dat het feest over was. Courtney overtuigen was nogal lastig. Die wou natuurlijk blijven om te kijken of haar ‘beste vriendin’ oke was. Nou dat verhaal geloofden we niet meer, dus Abby heeft haar uitgescholden waarna Niall en ik haar eruit getrapt hebben.” Zei Harry alsof hij het elke dag deed, en dit de normaalste zaak van de wereld was. Ik zag hoe Louis naar Liam keek alsof hij elke moment kon worden aangevaal. Liam had het ook opgemerkt en stapte richting Louis. “je belooft goed te zorgen voor m’n zusje?” Louis knikte wild. “dat beloof ik met mijn hand op mijn hart. “okee, maar als ik merk dat je haar pijn doet ga je boeten Tomlinson.” Zei Liam terwijl hij Louis een mannelijke knuffel gaf. “nou daar moeten we wat op drinken.” Zei Niall terwijl hij richting de bar liep. Ja wij hadden een bar in de kelder. Vraag me niet waarom. Pap en mam vonden het een goed idee, toen we het huis kochten en nu kwam het goed van pas. De jongens liepen er achteraan. “alles okee?” hoorde ik Abby vragen. Ik keek haar aan. “ja. Perfect eigenlijk” “kijk nu geloof ik je” lachend sloeg ze haar armen om me heen waarna we ook richting de bar liepen. Ik kroop onder Louis’ arm terwijl Abby haar armen om Zayn’s middel sloeg. “ahw fijn. Nu hebben we twee kleffe stellen in ons midden” zei Niall terwijl hij een grote slok van zijn drinken nam. Liam sloeg hem speels tegen zijn buik. “pas jij maar op. Ooit wordt jij ook zo klef. Kijken wie er dan wat te zeggen heeft.” “okee. Ik vind het tijd voor wat muziek.” Zayn liep richting de draaitafel en startte de muziek weer in. Een langzaam liedje kwam op. “zou u misschien willen dansen Milady?” vroeg Louis terwijl hij zijn hand uitstak. Blij nam ik de hand aan waarna Louis me de dansvloer op trok. Ook Abby en Zayn waren aan het dansen. En ook de jongens bij de bar stonden langzaam mee te deinen op de muziek. Ik legde mijn hoofd op Louis’ schouder. “Ik hou van je” fluisterde hij zacht in mijn oor “ik ook van jou” fluisterde ik terug. Ik drukte mijn mond tegen de zijne. “Forever” zei ik zacht terwijl ik mijn hand tegen zijn hard hield. Louis legde zijn hand eroverheen. “…and Always”


Reacties:


menepen
menepen zei op 2 sep 2013 - 21:24:
moooiiuu


MichelleSky zei op 2 sep 2013 - 17:53:
Tears in my eyes! Supermooi verhaal! Jammer dat het is afgelopen :-( xxxx