Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Forest Gone | Ft. 1Dlovez [PAUZE] » -06- Verdrinking?

Forest Gone | Ft. 1Dlovez [PAUZE]

5 sep 2013 - 22:09

560

7

418



-06- Verdrinking?

Written By Lianne! Enjoy it all!

Kathy:
Harry spartelt en doet er alles aan boven water te blijven. Ook ik ga steeds kopje onder. Liam is ondertussen naar de kant gekropen en hangt nu bijna helemaal in het water. Ik probeer zijn hand te pakken, maar het lukt niet. Harry lukt het wel en opeens krijg ik een idee. Terwijl Harry de kant wordt opgetrokken, grijp ik snel zijn enkel en zo kom ik ook dichter bij de kant. Ik zet mijn voeten op de rand, maar er steekt een scherpe steen uit en mijn enkel krast langs de steen. Ik kruip de kant op en grijp naar mijn enkel. Er zit een bloederige streep op. Ik sluit mijn ogen en klem mijn kiezen op elkaar. Harry loopt meteen naar mij toe en knielt naast mij neer.
‘Gaat het wel?’ Ik knik en antwoord: ‘Ja hoor, het is maar een sneetje. Pakken jullie die steen maar, ik weet wel zeker dat wit niet bij mij hoort.’ Hij knikt en staat op, loopt naar de hoop en opeens roept hij: ‘Hé! De steen is weg!’ Ik ruk overeind en loop zo snel het gaat naar Harry. Ook ik zie geen witte steen meer… Opeens roept Niall:
‘Hé, een fel wit licht aan de overkant van het water!’ Iedereen kijkt naar de overkant en allemaal zien we een wit, fel licht. Sophie is de eerste die in actie komt en zwemt moeiteloos naar de overkant. Dan rent ze naar het licht.

Sophie:
Ik zwem naar de overkant, ik weet zeker dat die steen bij mij hoort! Ik klim uit de rivier en ren verder. Al snel verschijnt er een gat in de grond en daar licht de steen. Ik slik en pak dan de steen. De steen blijft wit uitstralen. Een grote lach verschijnt op mijn gezicht, mijn steen is binnen! Ik ren er dolblij mee terug naar de oever en zwaai ermee naar de overkant. Dan zwem ik weer de rivier over en klauter op de rand. Ik zucht en zeg blij:
'Ik heb mijn steen gevonden!' Iedereen juicht en Tess wil de steen al pakken om hem naar de totem te brengen. Ik zie het aankomen en trek de steen terug.
'Tess! Je kan je nogsteeds branden hoor!' Ze schrikt en gaat snel weer op haar plek staan.
'Wat doen we? In de totem of eerst de andere stenen zoeken?' vraagt Liam. 'Als we hem in de totem doen, zijn er misschien monstertjes die de steen weer weghalen...' fantaseert Niall, maar hij heeft wel gelijk.
'Hij heeft wel gelijk, het zou wel kunnen...' Iedereen knikt. 'en ieder hoeft alleen maar zijn eigen steen te dragen.' Opeens denk ik aan net, toen de steen ineens verplaatst was. Perrie was uit het zicht verdwenen, weg, in de tijd nogwel dat twee vrienden op het punt stonden te verdrinken! Zou zij de steen ondertussen verplaatst hebben? Nee, zij kan niet zo snel aan de overkant van het meer de steen hebben kunnen neerleggen en terug gekomen zijn, zonder dat wij dat gezien hebben...

Zayn:
Ik hoor Liam al niet meer, ik neem Perrie in mij op. Ze is echt heel erg knap, uitdagend en ze heeft mooie blonde haren. Ze kijkt op en blosjes verschijnen op mijn wangen. Ook zij kijkt weg en stiekem lach ik, ze is zo schattig als ze zo kijkt! Ik zucht zachtjes, met haar zou ik wel wat willen hebben...


Reacties:

1 2

Ims
Ims zei op 21 sep 2013 - 16:04:
I don't trust you perrie...

oke.. uhm.. nou dit is perffffff...

snel verder!!

XxxXxxX


XxAmyxX zei op 6 sep 2013 - 21:57:
Sorry ik lees niet meer mee, ligt niet aan jullie, maar omdat ik het zo druk heb. Nogmaals snorry X


Lotteimy
Lotteimy zei op 6 sep 2013 - 12:44:
Melding!


lilovelou
lilovelou zei op 5 sep 2013 - 21:44:
the begin of zerrie.... LOL!!!!!
xxx


Richelle
Richelle zei op 5 sep 2013 - 7:26:
Oeehh
snel verder!
medlingg xxxxx