Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » My princess is on her way || Niall Horan » 00 ~ Proloog.

My princess is on her way || Niall Horan

7 sep 2013 - 18:25

166

6

413



00 ~ Proloog.

Laat me weten wat je ervan vind! (:

"Dat is een geniaal plan." Gaf Harry verbluft toe. Ik had net uitgelegd dat ik de zaal in wilde, vermomd als uitbater of security om verscheidende Directioners te ontmoeten. Met een grote grijns op mijn gezicht keek ik hem aan en keek de andere aan. Die knikte allemaal instemmend op mijn voorstel.
"Dan moet je wel echt goed vermomd gaan, hé?!" Vroeg Zayn weifelend aan me.
"Natuurlijk, anders kom ik daar niet meer levend vandaan." Stelde ik hem lachend gerust. Zayn deed zijn mond om nog wat te zeggen, maar Louis was hem voor.
"Ge-wel-dig, dan moet je er serieus één zoenen." zei hij doodserieus.
"Wat? Nee! Dat is zielig! Dan speel je met de gevoelens van die meisjes." riep Liam gefrustreerd naar Louis, wie hem een geïrriteerde blik toe worp. Ik haalde mijn schouders op.
"Het lijkt me gewoon interessant om met ze te praten zonder dat gaan gillen." merkte ik simpelweg op. Harry knikte begrijpend.
"Zullen we dan maar naar de visagie gaan?" stelde hij met een grote glimlach voor.


Reacties:

1 2

Tallietje
Tallietje zei op 6 sep 2013 - 23:12:
Oehhh pam pam paaaammm dat moment in de film was zoo geweldig <3 al die meiden wrn gewoon doodsbang voor hem *muhahahah*

Snel verder
Bye


ilovehazza
ilovehazza zei op 5 sep 2013 - 21:05:
MELDINGG


menepen
menepen zei op 5 sep 2013 - 8:22:
melding


Harrylover
Harrylover zei op 5 sep 2013 - 7:27:
Cool.
Ik lees mee.
Melding.


laurastyles
laurastyles zei op 5 sep 2013 - 1:09:
Ik had eerst een tranenface ouders ruzie enzo maar door dit heb ik een happy face! Thanks. Melding!!!!!!!!! AUB i love you xx