Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Truly, Madly, Deeply » Fourty-one

Truly, Madly, Deeply

6 sep 2013 - 22:46

826

1

234



Fourty-one

sorry voor het korte stukje, maar ben super moe en ben net terug van de eerste week op de uni xx

Laura en ik liepen de club in. Ik was al in geen tijden meer uitgeweest besefte ik. De muziek stond hard en we konden elkaar haast niet verstaan, daarom pakte ze mijn hand en trok me door de menigte heen. We liepen rechtstreeks naar de bar.
Toen we in de buurt van de bar kwamen zag ik Daan al staan. Ik zwaaide vrolijk met mijn vrije hand en hij grijnsde terug. Naast hem stonden nog twee jongens die ik niet kende. Samen met Laura liepen we op de jongens af.
"Hee Daan!" zei ik vrolijk en ik gaf hem een knuffel, daarna begroette hij Laura. Ik stelde me voor aan de andere twee jongens. Degene met zwart haar een een klein beetje een baartje stelde zich voor als Koen, de lichtblonde jongen naast hem heette Niels. Nadat ook Laura zich had voorgesteld en me veelbelovend aan had gekeken besloten we met z'n allen een shotje te bestellen.
Toen de eerste op was volgenden er al snel meer. Voor ik het wist stond ik met Daan te salsa'en en had ik de lol van mijn leven. Niels was al snel vertrokken naar zijn vrienden en Laura stond ergens met Koen in een hoekje te 'praten'. Ik zweefde heerlijk zorgeloos over de dansvloer.
Een uur later besloten Laura en ik naar huis te gaan. We wisselden nummers uit met de jongens en spraken af om de volgende dag weer samen uit te gaan, eerst wat drinken bij mij en dan de stad in.
Hikkend en slingerend liepen Laura en ik gearmd door de stad, de grootste lol. We namen samen een taxi en terwijl we wegreden waren we nog steeds aan het lachen.
Ik stapte uit en stopte Laura wat geld toe voor de taxi rit.
"Tot morgen!" zei ik vrolijk toen ik de deur van de auto dichtgooide. Ik liep fluitend het hotel binnen terwijl de taxi achter mij wegreed. Ik stapte in de lift en neuriede in mezelf. Ik had me in tijden niet meer zo relaxed gevoeld, het enige wat miste was Niall. Ik pakte mijn mobiel terwijl ik uit de lift stapte en richting mijn kamer liep. Ik merkte toen ik zijn naam probeerde in te typen ik niet helemaal helder meer was. Toen ik zijn naam eindelijk gevonden had stond ik al in mijn kamer. Ik liet me op bed vallen terwijl ik hem belde.
"Hello?" vroeg een slaperige Niall toen die opnam.
"Hee," zei ik.
"Lily? Is er wat aan de hand?" Hij klonk ineens klaarwakker en ik kon het niet helpen om te gniffelen.
"Ben je dronken?" vroeg hij, minder bezorgd maar meer boos.
"Misschien."
"Waarom bel je om 4 uur 's nachts?"
"Ik mis je."
Het bleef even stil aan de andere kant van de lijn en ik hoorde hem bijna glimlachen door de telefoon heen.
"Ik jou ook," zei hij en daarna vroeg hij naar hoe mijn avond was. Ik vertelde in geuren en kleuren hoe mijn avond was, inclusief mijn salsa dans met Daan. Hij klonk niet echt enthousiast toen ik hem erover vertelde.
"Maar jij bent een veel betere danser," zei ik er snel achteraan.
"Hmhm," mompelde hij kortaf. Kut, ik had niet over Daan moeten beginnen dacht ik.
"Wat is die Daan voor een jongen?" vroeg hij.
"Een jeugdvriend."
"En hij is te vertrouwen?"
"Jezus Niall, natuurlijk! Ik ken hem al super lang en bovendien ben ik ook te vertrouwen, maak je geen zorgen."
"Als hij je ook maar met een vinger aanraakt..."
"Ja, doe nou maar rustig, het komt goed," suste ik door de telefoon, ineens een stuk nuchterer. Waarom had ik besloten dat het een goed idee was om Niall zo midden in de nacht te bellen en te vertellen over mijn dans met een andere jongen. Als hij eens wist dat ik mijn eerste kus van Daan had gehad...
"Ja, dat hoop ik maar," zei Niall knarsetandend.
"Komt goed, ga maar lekker verder slapen. Ik bel je morgen weer," zei ik om het gesprek maar af te ronden.
"Beloofd?"
"Ja, beloofd, als ik wakker ben."
"Okee, slaap lekker Lil, ik mis je."
"Ik mis jou ook."
"En ik hou van je," zijn stem klonk weer een stuk zachter en dat stelde me enigszins gerust.
"Ik meer van jou!" riep ik en drukte snel op het rode knopje zodat hij niet in discussie kon gaan. Ik grijnsde toen ik bijna direct een SMS kreeg.
'I love you more, for sure xxxxxxxx'
Met een nog grotere glimlach viel ik in slaap.

De volgende ochtend werd ik wakker van het felle zonlicht dat door het raam naar binnen scheen op mijn gezicht. Ik kreunde en draaide me om om mijn mobiel te pakken. Ik keek naar het scherm en zag dat het half een in de middag was. Ik draaide me weer om en deed mijn ogen even dicht. Ik had slecht geslapen zonder Niall naast me. Het duurde even voor ik mijn ogen weer opendeed en rechtop ging zitten. Ik pakte mijn mobiel en besloot Niall even te bellen, zoals ik had beloofd. Hij nam niet op, waarschijnlijk had ie het te druk met vanalles.


Reacties:


Marie1Dlover
Marie1Dlover zei op 21 nov 2014 - 22:35:
Wnr komt het volgende stuk ??
Je schrijft super melding !
Xxx