Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Kiss me, stupid || ft. Harry Styles » ||6||

Kiss me, stupid || ft. Harry Styles

7 sep 2013 - 14:42

747

5

214



||6||

IK HEB ZOLANG NIET GESCHREVEN OMG daarom een extra lang stukje ilysm guys. tel me about school and stuff, idk how is life peeps?

'Wat? Waar heb je het over?' zeg ik met grote ogen. 'Ja nou, zoals ik het zeg. We zijn zussen,' zegt Eleanor alsof er niets aan de hand is. Ze neemt nog een hap van haar lasagne, en kijkt me dan glimlachend aan. 'Ja maar jullie lijken helemaal niet op elkaar,' merkt Liam op. 'Ja, we lijken helemaal niet op elkaar. Dus hoe kan dat dan?' vraag ik verward. Ze slaakt een diepe zucht.
'We are sisters from another fathers,' zegt ze zachtjes. Een lange tijd blijft het stil. Iedereen keek elkaar afwachtend aan, alsof we elkaar aan het dwingen waren om iets te zeggen.
'Je was een schattige baby,' grinnikt Eleanor dan. 'Je bent waarschijnlijk de enige die dat vind,' gniffelde ik.
'Ze zouden het fijn vinden als je weer bij hun komt wonen.' De glimlach om Eleanor's lippen lijkt op dit moment mijn enige houvast te zijn om haar te kunnen geloven. De glimalch is namelijk echt.
'Hm.' Ik friemel aan mijn blouse. Mijn ogen schieten naar mijn handen, alsof ik heel erg geamuseerd ben blijf ik ernaar kijken.
'Ze denken dat je dood bent, weet je dat?' vraagt ze. Ik kijk op om te zien of ze het meent, en ja hoor. Haar blik staat doodserieus, strak. Er blinken zelfs tranen in haar ogen, of ik moet het me verbeelden.
'Waarom?' 'Ja wat denk je? Je was drie jaar geleden zomaar weg gegaan. Niemand die wist waar je was, politie maar zoeken en zoeken. Uiteindelijk gaven ze op met het idee dat je dood was. Maar ik wist het wel. Ik wist dat je nog leefde. Want jij bent geen opgever,' zegt ze zachtjes. 'Maar ik had het wel gedaan,' mompel ik.
Want in het begin toen ik daar aangekomen was, toen ik nog de nieuweling was en ik nog onschuldig was als een lammetje, dacht ik dat ik er wel uit zou kunnen komen. Maar uiteindelijk verloor ik de hoop. Dat zou iedereen gedaan hebben, hoe groot je vlam van wilskracht dan ook mocht zijn, uiteindelijk zou hij doven en dan had je niemand meer. Dan voelde je je eenzaam en dacht je dat je er alleen voor stond.
Ik begin me te realiseren dat pas toen ik Harry ontmoette, ik langzamerhand weer hoop aan het krijgen was. De vlam van mijn wilskracht laaide woedend weer op, en samen zijn we daar boven wonder boven wonder weg gekomen. Ik werp Harry een kort glimlachje toe. Zijn ogen stralen, alsof hij mijn gedachten gelezen had en hij zich nu trots voelde.

Als iedereen weg is, zak ik op de bank. 'Haal je wat te drinken voor me?' vraag ik Harry pruilend. Hij grinnikt. 'Tuurlijk. Wat wil je honey?' vraagt hij me. 'Weet ik niet, iets met alcohol,' zeg ik en maak een knoopje los van mijn blouse. Harry sloft de keuken in.
'I love you, babe.' roep ik achter hem aan. Ik hoor zijn grinnik vanaf de keuken. Ook hoor ik hoe hij de koelkast opent, er flesjes uitpakt en de dop eraf haalt. Hij komt terug met twee biertjes. 'By the way, I love you too,' zegt hij terwijl hij me het flesje overhandigt. Dan drukt een kus op mijn lippen. Ik neem een grote slok. Als mijn eeuwige dorst eindelijk gelest is kijk ik Harry onderzoekend aan.
'Oke vertel, waarom vind je ons een getrouwd stel?' vraag ik hem. Hij neemt een ook een slok en zucht dan. 'Weet ik veel. Ik vind het gewoon zo. Maar ik vind het niet erg. Het is juist... wat is de goede woord hier voor? Leuk, fijn. Het geeft een goed gevoel.' zegt hij zachtjes.
'Oke,' mompel ik.
Harry pakt zijn laptop van tafel, en start het internet op. Hij logt in op Facebook. 'Weet je trouwens wat de naam is van je biologische vader?' vraagt hij me. Ik schud mijn hoofd. Hij zucht. Na een tijdje draait hij het beeld naar mij toe. De man op het beeldscherm lijkt verdacht veel op mij. Beseffend dat dat waarschijnlijk mijn vader is hap ik naar adem. 'Dit was je vader. Jammer genoeg heeft je moeder hem weer gescheiden, nu woont hij in een huisje ergens in Amerika, in de Ghettowijk.' 'Hoe ben je daar achtergekomen?' vraag ik hem ongelovig. Hij wijst naar het kleine vierkantje onder in het scherm. Hij had gechat met Eleanor.


IK HEB ZOLANG NIET GESCHREVEN OMG
daarom een extra lang stukje ilysm guys.
tell me about school and stuff, idk how is life peeps?


Reacties:


IloveZayn
IloveZayn zei op 8 sep 2013 - 20:14:
Ik ben drukdrukdruk met school, ik moet binnenkort eigenlijk ook weer eens een stukje gaan posten van mijn fanfiction...
Leuk dat je weer een hoofdstuk hebt gepost snel verder xx


tamarastyles
tamarastyles zei op 7 sep 2013 - 19:41:
met mij is het niet super... de middelbare is nieuw voor me. (ja ja een kers vers bruggertje!) en het is zwaar. na een uur fietsen ook nog huiswerk...

verder ben ik oké :-) leuk dat er weer een hoofdstuk is!

xxx


Malikaa
Malikaa zei op 7 sep 2013 - 18:10:
Haha life is okay, just living by the moment ^^
Omg I missed this storryyyy (h)

Xxx


Lotteimy
Lotteimy zei op 7 sep 2013 - 14:59:
Haha, life's good !) Most of the time dan !
GREAT CHAPPIE, SNEL NOG 1! x


ilovehazza
ilovehazza zei op 7 sep 2013 - 14:59:
wow amzing xx