Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » They are dangerous|| Zayn Malik {samen met DjMalikjuh}[Afgerond] » >16<

They are dangerous|| Zayn Malik {samen met DjMalikjuh}[Afgerond]

8 sep 2013 - 14:19

814

14

567



>16<

>>Written by Lianne<< We love you all <3

Zayn:
Ik loop als een mak lammetje mee met Avelin. Opeens denk ik aan de date.
'Hey Avelin, stop eens bij dat bankje daar! Ik wil je nog wat vragen.' Ze kijkt me niet-begrijpend aan, maar gehoorzaamd toch. Als we eenmaal zitten pak ik haar hand vast en kijk haar aan. 'We zouden aankomende Zondag toch een date hebben?' vraag ik. Ze knikt. 'Heb je er nog steeds zin in, na wat er is gebeurt op het plein?' Ze glimlacht en antwoord zacht: 'Natuurlijk, Zayn. Tegen jouw sexyness kan ik geen nee zeggen!' We schieten allebei in de lach en ik haal na het lachen opgelucht adem. 'Mooi, ik wou het even zeker weten. Heb je nog voorkeuren? Hen je voor bepaalde dingen allergisch?' vraag ik. Straks maak ik haar ziek met mijn eten... 'Ehm, ik hou echt niet van stamppotjes en draadjesvlees en ik ben allergisch voor spruitjes,' antwoord ze en grinnikt dan. 'Dat van die spruitjes zeg ik gewoon omdat ik spruitjes echt heel smerig vind...' Ik glimlach, ik weet al helemaal wat ik ga maken! Met dit gerecht kan ik misschien haar hart wel veroveren...

Die Zondag...

Avelin:
Zenuwachtig sta ik voor de spiegel. Ik kan maar niet kiezen welke outfit in aandoe. Lichtroze en lichtblauw is te lief en rood en zwart is te stoer. Groen en oranje zijn te jongensachtig en ik wil echt geen broek of jeans aan op een date. Ik zucht diep, wat moet ik hiermee?! Ik denk na, ik doe zeker weten mijn witte sleehakken aan, maar nu de kleding en accessoires nog... Ik kijk nog eens goed in de kast en opeens valt mijn oog op een jurkje. Het bestaat uit een witte blouse en een lichtroze rok met zwarte strepen die ongeveer begint bij je navel. De blouse hangt mooi over de rand van de rok en met een panty maak ik de outfit compleet. Ik trek alles aan en verkas naar mijn opmaaktafel. Ik doe lichtroze oogschaduw, zilveren eyeliner, mascara en wat blush op. Dan bekijk ik mezelf in de spiegel; niet teveel, een natuurlijke look. Ik tuit mijn lippen en doe nog wat lipgloss op. Dan blaas ik mijn spiegelbeeld een kusje toe waarna ik opsta. Hup, naar mijn sieradenrek! Ik loop er naartoe en kijk er goed naar. Na even twijfelen ga ik voor kornellen met lichtroze veren en een paar zwarte parelarmbanden. Ik pak mijn tasje en stop er mijn mobiel, mascara, lipgloss en portemonnee in en dan check ik mezelf voor de laatste keer in de spiegel. Oh ja, je zou het haast vergeten; de sleehakken! Ik loop snel de woonkamer in en pak mijn hakken. Vlug trek ik ze aan en roep mijn vader en Berry gedag. Dan pak ik mijn scooter en vertrek naar Zayn. Ik zucht, hopelijk heb ik nu niet weer Javadd tegenover me.

Na een enkele instructies via de SMS bereik ik Zayn's huis. Ik parkeer de scooter in de voortuin en bel dan aan. Al vrij snel gaat de deur open en staat er een lachende Zayn in de deuropening. Zijn lach verstomd en zijn mond zakt open. Hij bekijkt me van top tot teen en brengt dan langzaam uit:
'You look amazing!' Ik grinnik en snuif een heerlijke geur op. 'Mmm! Wat ben je aan het maken?' vraag ik nieuwsgierig en stap het huis binnen. Snel rent Zayn naar de deur die naar de woonkamer leidt en springt ervoor.
'Verrassing!' zegt hij en verdwijnt dan snel naar de keuken. Ik snuif nog eens goed. 'Pasta, maar welke pasta?' mompel ik hardop tegen mezelf. Ik loop verder de kamer in en daar staan een tafel en twee stoelen. Op de tafel ligt een tafelkleed met daarop een brandend kaarsje en een vaasje met een roos erin. Mijn hart smelt bij het zien van deze lieve dingen. De eerste dagen dat ik Zayn zag was hij zo ruig, hard, onvriendelijk, gevaarlijk. Maar nu ik zijn zachte kanten zie vind ik hem steeds maar leuker worden! Dan komt Zayn met twee borden met een metalen kap erop binnen lopen. Hij zet ze neer op de tafel en zegt: 'Neemt u plaats, schoonheid.' Ik giechel en neem plaats. Dan dimt hij het licht en zet een romantisch muziekje op. Vervolgens neemt hijzelf ook plaats en tilt de kappen van de borden. Mijn ogen worden groot en ik begin spontaan te kwijlen. Spagehetti Bolognese! Mijn favoriete eten! Ik kijk hem lief aan en neem een hapje. 'Oh wat heerlijk Zayn, ik wist niet dat badboys zo goed konden koken!' complimenteer ik hem en neem nog een hapje. Ik slurp aan een sliert en zonder dat ik het merk pakt Zayn het uiteinde van de sliert. Ook hij slurpt aan de sliert en onze hoofden komen steeds dichterbij. En dan raken onze lippen elkaar vederlicht aan.


A moment to say Awhhh


Alleen diegene die op
dit hoofdstuk reageren krijgen een
melding voor het volgende hoofdstuk


Reacties:

1 2 3

Krewella
Krewella zei op 10 sep 2013 - 21:54:
Aiiiiiiiiiiii non heb je de Disney-hondjes-cliché weer.
Hihi, Zayn is nog leuker als 'ie zo doet. Poepieeeeeeeeee.


LOVENIALLL
LOVENIALLL zei op 10 sep 2013 - 7:07:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHW
SOOOOOOO CUUUTEEEEEE
Zavelin FOREVER !!!

Snel verder

XXX


menepen
menepen zei op 8 sep 2013 - 21:43:
Cuteee


lovelouis
lovelouis zei op 8 sep 2013 - 19:59:
OMFG!!!!
Zooooo cuteeee


Malikaa
Malikaa zei op 8 sep 2013 - 19:28:
Awhhhh omg zo cute
Het deed me een beetje denken aan dat moment in Lady en de Vagebond (zo heette die film tog?)
Anyways, ZAVELIN FOREVER BITCHASSSS (dat moest gewoon ff ^.^)
Xxx