Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Westlife » Written On The Walls. » OO1 ~ Niemand die wist.

Written On The Walls.

9 sep 2013 - 1:15

207

0

231



OO1 ~ Niemand die wist.

Het was maar een kleine stad in het midden van nergens. En die vijf meiden was het groepje waar niemand op lette. Het waren gewoon de vijf zwarte katten van het dorp. Die naam hadden ze te danken aan dat ze zich altijd in het zwart kleedde. Bovendien vond men hun raar. Niemand kendde hun bij hun naam, Niemand die ook moeite deed te proberen erachter te komen. Nee, niemand lette op hen. Maar die dag veranderde alles. Zo liepen ze met hun vijven over een verlaten weg. Iedereen in het dorp, negeerde hun zoals altijd. Uit het niets kwam er een grote domtruck de zandweg op. Ze waren zogenaamd de weg kwijt. De blonde van de groep wou hun wel de weg wijzen.Drie gemaskerde jongens stapten uit en trokken haar de truck in. Met hun sigaret-ruikende buiken reden ze naar het noorden toen. Even later gaat er een bom af.Die dag lette iedereen wel op hun. Ze werden gezien als “de vriendinnen van die ontvoerde”. Ja, opeens hadden ze de aandacht van iedereen. Maar niemand die wist hoe verloren ze opeens wel niet waren. Maar niemand die wist, dat Sasha de explosie had overleefd. Maar niemand die wist, dat ze een veel ergere angst tegenmoet ging.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.