Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Loveless » Couple fight » Couple fight

Couple fight

12 sep 2013 - 21:25

378

0

335



Couple fight

...

Het was winter en er was eens een meisje.. Die pas naar het 2 de middelbaar ging maar ze was altijd gepest geweest en gehaten, thuis ging alles heel goed.
En op een dag. Toen ze net op school kwam zag ze een jongen die Denzel heet en eigenlijk in haar klas zit.
Ze had het nog nooit door gehad dat die mooie gast in haar klas was. Maar hij was ook nooit gekleed zoals vandaag.
Bruin haar, Blauwe ogen, Geele T-shirt, blauwe geans broek
en normale schoenen zoals de meeste droeg.
Toen ze naar binnen liep in de klas met de leerkracht, zoals de leerkracht altijd zegt "Ga maar zitten!" Ze gingen zitten.
Maar Eveline 'het meisje die die jongen zag' zat best wel veel te staren naar Denzel.
Tot hij het door had. Maar Denzel had ook een oogje op Eveline.
Toen besloten ze allebei in de pauze naar elkaar te gaan.
Maar geen één van hun wist wat te zeggen.
Ze keken hun alleen maar aan. En Eveline natuurlijk heel rood.
Ze dacht toch te vragen hoe het ging met hem "Ehm.. Hey. Hoe gaat het?"
Vroeg ze met een verlegen stem. "Goed hoor, met jou?" Zei hij onbetwijfeld.
"Goed.." Zei ze met en nogal erg lage stem ineens.
Doordat de jongen haar nog niet zo goed kent dacht hij dat het normaal was.
"Zo zo! Dus wat zijn jou hobby's? Ik hoorde dat het fietsen was? Of ben ik mis?"
En hij wist uiteindelijk dat hij zichzelf moest blijven met Eveline dus stel hij maar vragen.
"Oh.. Ja mijn hobby is fietsen, ook het enige hobby. En wat is jou hobby?"
"Ik? Ik heb eigenlijk helemaal geen hobby"
"Oh. Waarom dat?"
"Omdat mij niets echt iets interresseerd, Ik ben gewoon nog opzoek"
"Als je wilt vind je fietsen misschien leuk?" "Oh, goed idee! Ik zal eens proberen maar.
" "Maar?" "Zou ik met jou mogen fietsen dan?.."
"Tuurlijk!" "Dankje." "Is graag gedaan hoor"
Ze gingen dus de volgende dag samen gaan fietsen.
Ze kletsen nogwat over school voor de leesen en welke boeken ze moesten meedoen,
dus eigenlijk zoals een beetje iedereen wat doet.
Tot op een dag.. Ze eindelijk eens afspreken.
Een zaterdag avond bij een rivier met kleine lichtjes aan.
Want ze hebben ondertussen heel wat beleefd.


Die dag kwam aan. "Hey.. Eindelijk vandaag he?" Zei hij met een nog al raare stem.
"Hey, ja! Eindelijk, ik wachte zolang!" "Haha!"


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.