Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The Cute Scream Let's Him Fall In Love » Hoofdstuk 6

The Cute Scream Let's Him Fall In Love

5 okt 2008 - 16:07

961

0

241



Hoofdstuk 6

Ze verschiet zich keihard als ze de deur openmaakt als plots 2 lippen op de hare werde geplant Eens ze doorheeft dat het Gustav is die haar kust slaat ze haar armen om haar heen en zoent ze terug LOVE IS IN THE AIR begin je te zingen terwijl je huppelend voorbij hen gaat en naar de rest gaat die.. meebeginnen te zingen Aan het gezoen van Gustav en Maite lijkt geen einde te komen dus fluister je wat tegen de jongens en..pakken jullie alle 4 een kussen en gooien het tegen Gustavs & Maites kop Maite en Gustav willen blijven verder doen maar dat lukt niet echt omdat Jij en Bill nu toch echt wel moeten ingrijpen. Jij pakt Maite bij de armen en Bill pakt Gustav en houden ze zo van mekaar af Ik zei toch dat hij van je hield zei je tegen Maite (in het nederlands zodat de rest het niet hoorde) Bill hoorde het en vroeg: en moge wij ook weten wat de meisjes aan het zeggen zijn?Jij: niks popje.. concentreerd gij u maar op u snoep (had snoepzak vast). Bill: nene, ik wil het weten *pruillipje* Ik hou pas op als ik er iets terug voor krijg, zegt Bill terwijl hij dichterbij komt met een twinkeling in zn ogen En wat mag dat dan wel zijn? probeer je zo nochelant mogelijk te vragen in de hoop hij dat gepiep van enthousiasme niet hoorde Bill komt nog dichter bij je staan buigt zich voorover en fluisterd in je oor: 'ik wil..een kus'en je voelt en lippen zacht over je wang strijken terwijl hij zich weer recht zet. Je bloost en het lijkt of je kop elke moment kan ontploffen. Je zegt niets want hebt het gevoel dat als je al iets zou kunnen zeggen het alleen maar een hoop gepiep zou zijn of wel heel, heel, heeeeel erg dom. Je leunt wat meer naar Bill en geeft hem een snelle kus op zn wang. Bill kijkt je verbaast aan en zegt dan teleurgesteld: 'dat was geen kus.. ik wil een nieuwe' *pruillipje* Dit keer lukt het je een beetje om iets te zeggen. jij:' en wat wil meneer dan wel?' Bill komt weer wat dichter bij jou en zegt: a peach is a peach, a plum is a plum, but a kiss ain't a kiss without some tongue, so open youre mouth and close your eyes and give that tongue some exercise. Je moet even slikken en Maite die alles gehoort heeft stoot je aan en steekt haar 2 duimen op. Je moet er om lachen..'raar kind' fluister je zacht in haar richting. Ze steekt haar tong nog uit en doet dan teken dat je wat moet opschieten met die kus want Bill word ongeduldig. Bill: en.. komt er nog wat van?:p. Je buigt voorover en voelt Bill lippen de jouwe raken en Je opende voorzichtig je mond en liet zn tong binnen glijden Je sloeg je armen om zn nek.. je weet niet waarom maar.. het voelde allemaal zo natuurlijk aan.. alsof jullie je hele leven al niks anders hadden gedaan dan mekaar gezoent Opeens voel je iemand op je schouder tikken.. je laat bill los en kijkt achterom Maite staat te lachen en zegt: Joyce, ik denk dat jullie ondertussen wel genoeg hebben gehad.. weet ge wel hoelang jullie hier zo al staan Je bloost even en kijkt Bill aan. Tot je verbazing.. bloost hij ook. Hij draait zich om terwijl hij je nog even een knipoog geeft en verdwijnt de kamer uit. Je staart nog steeds naar de plek waar Bill is 'verdwenen' tot Maite je uit je dagdroom haalt. Je komt voor je staan springen en lachend zegt ze weer: je was nog aan het dromen zo te zien Je lacht even, draait je om en loopt naar de zetel waar je in neerploft en.. verder gaat met voor je uit te staren, je bent echt helemaal van deze wereld Je vind dat Bill nogal lang wegblijft en zonder nog iets te zeggen..sta je op en ga je door dezelfde deur waar Bill ook was door verdwenen Je gaat een trap op en komt aan de voorste lounge uit (voor degene die de laatste DVD hebbe.. die plek waarvan Gutav zegt dat het zn favorite waar je Bill ziet zitten met een boekje op zn schoot. Je klopt even op de muur (bij gebrek aan een deur) en Bill kijkt op. Bill:'oo, hoii Joyce, kom Binnen. Je komt binnen en gaat tegen over Bill zitten. Bill schrijft weer wat en het maakt je toch wel wat nieuwschierig. jij:'wat schrijf je daar?' Bill kijkt weer op en zegt:'gewoon.. een liedje, had opeens inspiratie..' Je glimlachd even en laat het dan zijn. Je legt je voeten op de bank en legt je je hoofd schuin tegen de kopsteun zodat je naar buiten kan kijken. Je begint moe te worden en dommeld bijna in slaap tot Bill plots weer opkijkt uit zn schrifte en zegt:'weet je, je bent eigenlijk wel een goede kusser weet je'. Je begint te lachen en zegt: 'Je bent zelf anders ook wel een echt natuurtalent.' Bill lacht en staat op. Hij loopt naar jou en komt naast je zitten. Bill:' en wat denk jij van Gustav en Maite?' jij:'om eerlijk te zijn? super schattig, maar Maite gelooft niet dat Gustav iets met haar zou willen.' Bill lacht even en zegt: 'ja daar was Gustav ook net bang voor.' Jij: laten we het leuk maken en ze..koppelen.' Bill: Neih.. laat ze het zelf maar uitvogelen' je wil protesteren maar laat het zijn. Je leunt wat tegen Bill aan terwijl je nog naar buiten blijft kijken. Je begint je wat slaperig te voelen en voor je het weet ben je in dromen land.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.