Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » schrijfwedstrijd! » Same love

schrijfwedstrijd!

10 sep 2013 - 23:19

852

0

166



Same love

Met een zenuwachtig gevoel sta ik bij het altaar, te wachten op Harry.
Ik heb hem een paar maanden geleden ten huwelijk gevraagd. In eerste instantie mocht niet van Modest, maar toen ze eenmaal zagen hoeveel fans er gelukkig waren voor ons vonden ze het goed. Natuurlijk vonden ze het toen goed, zolang hun maar geld kunnen verdienen, dan is alles goed.
Nou ja, dat laten we nu even achter ons. Vandaag gaat het om ons. Larry.
Larry Stylinson. Ik weet niet hoe dankbaar ik de Larry shippers ben geweest. Zonder hun was er maar een kleine kans dat dit ooit zou gaan gebeuren.
Mijn gedachten gingen terug naar onze eerste ontmoeting, tijdens de X-factor op de wc's.
Nog nooit had ik zo'n gevoel gehad, nou ja niet voor een jongen dan.
We werden steeds closer, zelfs toen we in de band zaten werden we closer en closer..
Totdat Modest er een einde van maakte, en besloot ons te verbieden bij elkaar te zijn. En, misschien wel nog erger, mij te laten spelen of ik een relatie had met Eleanor. Niet dat er iets mis is met Eleanor, ik bedoel ze is hartstikke aardig. Ik zag haar alleen als een vriend, niet mijn vriendinnetje.

Nou ja, dat is gebeurd. En daar kan ik ook niets meer aan veranderen, laten we het er nu over hebben hoe de bruiloft eruit ziet.
Zoals Harry en ik altijd al hadden gewild, trouwen we op het strand.
De taart, die bedekt is met wit glazuur, is bedekt met witte rozen en erboven op staan twee mannelijke poppetjes die elkaars hand vast houden.
Liam, Niall en Zayn zijn gehuld in een pak, en Zayn heeft een hoedje op.
De bruidsmeisjes, Danielle, Perrie en Eleanor, zijn gehuld in een turquoise jurk, en witte hakken. Harry en ik hebben beide een turquoise pak aan, met witte schoenen, en een zwarte broek.
Achter me begint muziek te spelen, als teken dat Harry eraan komt. Spontaan vormt zich een glimlach op mijn gezicht. Hetzelfde gebeurt bij Harry als hij me ziet staan.
Het lijkt een eeuwigheid te duren voordat Harry bij het altaar staat.
Ik draai me om naar Harry en hou zijn handen vast.
De trouwambtenaar begint zijn toespraak, maar ik krijg er niet veel van mee.
Ik heb alleen maar oog voor Harry en Harry heeft alleen maar oog voor mij.
Mijn oren vangen de zin op, de zin waar ik al jaren van gedroomd heb.
'Louis Tomlinson, neem jij Harry Styles tot je wettige echtgenoot en zal je hem beschermen tot de dood erop volgt'? Mijn mond opent zich meteen en een duidelijke 'ja, ik wil' klinkt over het strand.
'Harry Styles, neem jij Louis Tomlinson tot je wettige echtgenoot en zal je hem beschermen tot de dood erop volgt'?
Ook Harry laat een duidelijke 'ja' horen.
Nadat we elkaars ringen om elkaars vingers hebben geschoven is het tijd om de bruid te kussen.
Nou ja, in dit geval bruidegom.
Ik sluit mijn ogen en plant mijn lippen op zijn fluweel zachte lippen, en een liefdevolle, gepassioneerde zoen begint.


later die avond

Voor de 'afterparty' hadden we de discotheek op het strand gehuurd.
Ik heb inmiddels mijn blazer uitgedaan vanwege de warmte, wat zorgt dat ik nu alleen nog maar mijn blouse aan heb.
En het turquoise vlinderstrikje om mijn nek heb.
Dadelijk is het tijd om de taart aan te snijden en voor de 'Tomlinson' traditie.
Wat inhoud dat ik het aangesneden stuk vol in Harry's gezicht mag smeren.
Bij de gedachte ervan begin ik spontaan te glimlachen.
En nu? Nu sta ik naast Harry bij de zee te genieten van de zonsondergang.
'Harry, heb je de fles'? Vraag ik om de stilte te verbreken. Harry kijkt me even aan en houdt dan een groen kleurige fles omhoog, met een opgerold velletje papier.
'Voordat we hem in de zee gooien wil nog één ding van je.' En zonder te waarschuwen plant Harry zijn lippen op die van mij.

Na de zoen leggen we de fles met het papier in het water. Harry zei dat het een 'Styles' traditie is.
'He Hazz, tijd voor taart.' Zeg ik met een ondeugend knipoogje.
Harry kijkt me glimlachend aan en loopt verder naar binnen.
Eenmaal binnen lopen we samen naar de taart van drie lagen hoog, en samen pakken we het mes.
Ik werp nog één ondeugende blik op Harry en zet het mes in de taart. Waarna ik in een milliseconde
mijn hand erin steek en het met grote vaart in Harry's gezicht duw.
Alle gasten barsten in lachen uit, en ik moet ook moeite doen mijn lachen in te houden.
Harry heeft ondertussen al een handvol taart gepakt en duwt het ook in mijn gezicht terwijl hij zingt: 'said i had a dirty mouth.'
'you've got a dirty mouth.' Zing ik terug.

Nadat we beide ons gezicht gewassen hebben, en uitgelachen zijn. Is het tijd voor onze openingsdans. In de verte klinken al de eerste klanken van 'same love.'
Ons favoriete liedje.
Na een tijdje legt Harry zijn hoofd in mijn nek, en ik begin zachtjes het refreintje mee te zingen.
Dit gaat nog een perfecte avond worden.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.