Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » My life is changed! (AF) » =2=

My life is changed! (AF)

11 sep 2013 - 11:07

815

5

254



=2=

Ten eerste heb ik een mededeling: IK GA MIJN ACCOUNT NIET VERWIJDEREN EN BLIJF SCHRIJVEN! Bedankt voor jullie lieve reacties, toen ik twijfelde! Ten tweede: Hier is het tweede hoofdstuk van deze Fanfic, hope you like it!

Nadat ik drie glazen cola, een zak chips voor Nola en Hailey en ijs voor mezelf heb gepakt, ga ik in de stoel zitten. De stoel staat tegenover de bank waar Nola en Hailey zitten. Als ik me slecht voel eet ik altijd ijs. Die lekkere smaak in je mond...
,,Nou...waar zal ik eens beginnen." Ik begin ze het hele verhaal te vertellen.

Als ik het hele verhaal verteld heb, voel ik allemaal tranen over mijn wangen stromen. Het gebeurd ook altijd bij mij!
,,Maar je zei dat je ook een idee hebt?"
,,Ja! Ik wil van tevoren zeggen dat jullie niet met het idee hoeven mee te doen, maar ik ben van plan om het wel te gaan doen."
,,Oké! Vertel het nou maar!" Dringt Nola aan.
,,Uhm...ik ga naar Londen om daar te gaan wonen en opnieuw te beginnen." Zeg ik snel achter elkaar. ,,En...ik wilde vragen of jullie mee willen gaan?"
,,Maar...hoe kom je aan al het geld? Weet je moeder het? En je vader?" Mijn vader en moeder zijn gescheiden, dus ik woon bij mijn moeder, ik praat eigenlijk nooit met hem.
,,Mijn moeder is een weekje weg voor werk en heeft 750 pond achtergelaten en haar pinpas. En ze weten het allebei niet en ik ga het ze ook niet vertellen."
,,Oh." Was het enige wat Hailey en Nola kunnen zeggen.
,,Ik wil niet opdringen, maar willen jullie mee? Dan ga ik zo vliegtickets kopen."
,,Je meent het echt?" vraagt Hailey.
,,Ja."
,,Uhm...ik denk eerst dat ik ga vragen of het mag." Zegt Nola.
,,Ik ook." Ze lopen allebei de gang in mijn hun telefoon. Eerst hoor ik Nola praten:
Hi mam. Ja, alles gaat goed. Ik wilde je eigenlijk iets vragen. Mag ik in Londen gaan studeren? Studeren? Bedenkt ze nou een leugen? Echt mam? Je bent de beste! Ik vertrek waarschijnlijk morgen al. Hou ook van jou mam! Tot vanavond!
,,Ik mag mee!" schreeuwt Nola en geeft me een knuffel. Nu Hailey nog.
,,Hailey, zeg je wel dat ik niet meega? Zo min mogelijk mensen mogen het weten!"
,,Nee, zal ik niet zeggen."
,,Dankje."
Mam? Ja, ik wil iets vragen. Mag ik in Londen gaan studeren met...Nola. Ik zie Nola zwaaien.
,,Dankje." Fluister ik zacht. Mag het? Omg, dankje! Nee, we vertrekken morgen al. Oké, zie je vanavond. Doei!
,,Ik mag ook!" Ze komt op ons afgerend en geeft ons een knuffel waardoor we op de grond vallen.
,,Dankje meiden."
,,Ik ben het hier eigenlijk ook wel zat..." Zegt Hailey. We zitten in ons laatste jaar en gaan daarna studeren.
,,Ik ga kijken of er nog kaarten beschikbaar zijn voor morgen en of er ergens een goedkoop appartement is. Willen jullie mee zoeken?"
,,Natuurlijk!" Zeggen ze tegelijk, waardoor we in de lach schieten.
,,Ik pak even mijn laptop." Ik ren naar boven om mijn laptop te pakken als ik zie dat Zayn op de grond ligt. ,,Ahw Zayn, zal ik je weer terug hangen?" Ik pak de poster en hang 'm weer aan mijn muur. Als ik ze toch eens zou ontmoeten! Zucht.
,,Nina, tegen wie ben je aan het praten?"
,,Niemand, Zayn is weer eens gevallen." Ik pak snel de laptop en ren naar beneden.

,,Oké, waar willen jullie in Londen een appartement?"
,,Midden in Londen!" Ik typ in het zoekbalkje, appartement in midden Londen.
,,Ze hebben er dus heel veel."
,,Kijk die!" Nola wijst naar een gebouw met ongeveer vijf verdiepingen.
,,Wow, die is echt goedkoop."
,,Ja en..." Springt ze hyper rond.
,,Wat?" Roepen Hailey en ik tegelijk.
,,Daar woont One Direction ook!"
,,Wat?!"
,,Daar woont One Direction!"
,,Oké, dit appartement gaan we kopen!" Roept Hailey enthousiast.
,,Zijn we er dus samen over eens?"
,,Ja!" roepen ze allebei tegelijk blij. Ik typ het nummer dat erbij staat:
Hi! Ja, ik zou graag het appartement willen kopen. Oké, 35 pond per week op de tweede verdieping? En op de 4de? Oké, dan doen we de 4de. Uhm...waarschijnlijk morgen al. De tijd mail ik nog wel! Oké, tot ziens!
,,We hebben het appartement op de 4de verdieping met uitzicht op Londen!"
,,Omg! Ik ben zo blij!"
,,Nu kijken of er nog vliegtickets zijn." Ik zoek snel de site op van het vliegveld. ,,Ja, er zijn nog vliegtickets voor morgenochtend om half 7 naar Londen!"
,,Niet later?"
,,Nee."
,,Dan maar zo vroeg." Ik bestel de tickets en draai me om naar de meiden.
,,Wij wonen gewoon fucking hard in hetzelfde gebouw als de jongens!"
,,Ja!" Na nog een paar minuten het gevierd te hebben, begin ik erg moe te worden. Ik heb de meiden eruit gestuurd en uitgezwaaid. Ik loop naar boven als ik hoor dat mijn telefoon afgaat. Daar heb ik nu echt geen zin in. Ik ben super moe. Als ik boven ben poets ik mijn tanden, doe mijn haar in een staart en doe mijn pyjama aan. Als ik in bed lig voel ik de pijn nog in mijn armen, maar val toch in slaap.


Reacties:


ilovehazza
ilovehazza zei op 11 sep 2013 - 12:49:
Love your strory xxx melding


1Dlovez
1Dlovez zei op 11 sep 2013 - 12:28:
Melding!


Malikaa
Malikaa zei op 11 sep 2013 - 12:10:
Omg dit verhaal is awesome ^.^
Ze gaan gewoon in hetzelfde gebouw wonen!!
Snel verder ^^
Xxx


laurastyles
laurastyles zei op 11 sep 2013 - 12:03:
Super dat je niet stopt! Love your story
lots of hugs and love Laura xx


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 11 sep 2013 - 11:47:
ik lees zeker weten mee meid!!!