Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » My life is changed! (AF) » =4=

My life is changed! (AF)

11 sep 2013 - 19:07

733

7

308



=4=

BEDANKT, BEDANKT, BEDANKT, BEDANKT VOOR JULLIE LIEVE REACTIES! IK ZAL MIJN BEST DOEN OM DE FANFIC ZO LEUK MOGELIJK TE MAKEN, ZODAT JULLIE HEM BLIJVEN LEZEN!

,,Hi." Zeg ik zachtjes.
,,Hi!" Zegt hij iets harder. We kijken allebei weer terug naar Londen. ,,Ben je hier nieuw?"
,,Ja, ik kom uit Whitby. Weet je waar dat is?"
,,Ja, ik weet waar dat is."
,,Hoe heet je eigenlijk?" vraag ik verlegen aan de jongen. Niet erbij nagedacht dat het misschien iemand van One Direction is.
,,Ga je niet schreeuwen?"
,,Nee."
,,Ik ben Zayn. Zayn Malik." Oké, nu niet gaan fangirlen! Je zou niet gaan schreeuwen! Zeg iets.
,,Ik ben Nina. Dus wij zijn buren?" Goeie actie Nina!
,,Jup! Ben je een fan, of Directioner?" Wat moet ik zeggen? Ik ga echt niet liegen.
,,Ja, ik ben een echte Directioner!"
,,Oh, waarom ben je dan niet aan het fangirlen?"
,,Omdat je vroeg of ik niet wou gaan schreeuwen als je je naam zegt! Of mag ik je geen je noemen?"
,,Natuurlijk mag je me 'je' noemen. Ik ben ook gewoon een persoon." We moeten allebei lachen.
,,Zijn jullie niet op tour?"
,,Nee, we hebben twee maanden om te rusten. And you?"
,,Wat?"
,,Moet jij niet naar school?"
,,Nee." Ik voel de tranen alweer over mijn wangen stromen.
,,Oh sorry." Zegt hij zachtjes.
,,Nee, het is niet jou schuld." Ik zie dat hij van zijn balkon naar mijn balkon komt lopen. Ho, komt hij nou bij mij zitten om me te troosten? Ja dus. Hij pakt een stoel en komt naast mij zitten.
,,Wil je het vertellen?"
,,Jawel, alleen het is wel een lang verhaal." Even serieus ik zit hier tegen een van de grootste popsterren over mijn problemen te praten.
,,Ik luister." Ik begin mijn hele verhaal te vertellen.

Als ik klaar ben met vertellen geeft hij me een knuffel. Hij voelt zo warm.
,,Ssshh." Zegt hij zachtjes.
,,Sorry, dit heb je helemaal niet nodig! Je hebt het al zo druk met zingen en optreden." Ik wurg me los uit zijn knuffel en ga weer rechtop zitten.
,,Nee, ik luister graag! Ik ben een goede luisteraar."
,,Dankje."
,,Zullen we morgen wat gaan drinken?"
,,Waar?"
,,Bij de Starbucks?"
,,Oké, ik goed. Hoe laat? En zullen de fans je niet herkennen?"
,,Ze zullen me niet herkennen als ik me vermom en om 11 uur!"
,,Met een snor enzo bedoel je? 11 uur is goed!"
,,Ja, met een snor."
,,Sorry als ik je dan uitlach." We moeten allebei weer lachen. ,,Wil je misschien wat drinken en eten?"
,,Ja graag! Doe maar een colaatje." Ik loop naar de keuken en zie dat Nola aan de eettafel zit.
,,Tegen wie ben jij aan het praten?"
,,Uhm...ga je niet gillen en ook niet naar het balkon?"
,,Nee, maar waarom zou ik niet naar het balkon mogen?"
,,Omdat ik met iemand aan het praten ben over wat er is gebeurd en wat lol aan het maken ben!" Ik heb nou echt geen zin dat ze straks gaat fangirlen bij Zayn en dat het gesprek niet meer verder kan. Ik vind het best wel fijn dat iemand naar mij luistert.
,,Oké, zeg nou maar."
,,Niet gillen, maar daar zit Zayn."
,,Zayn van..."
,,Ja, die Zayn!"
,,OMG! Nina!"
,,Shh niet zo hard! Ik ben met hem aan het praten, hij is zo aardig. Hij luistert naar me...En dat heeft niemand al een hele lange tijd meer gedaan."
,,Oeh daar bloeit wat op." Ze geeft een knipoog en een wink en loopt weer naar haar kamer.

Als ik een zak chips en twee glazen cola heb gepakt loop ik weer terug. Ik zie dat hij een deken om heeft. Zal hij wel opgehaald hebben net.
,,Hi." Lacht hij lief.
,,Alsjeblieft." Hij pakt het glas aan en drinkt het half leeg. Haha iemand heeft dorst. ,,Hoe lang heb je niet meer gedronken?"
,,Uhm, ik denk zo'n 3 uur niet meer." Grinnikt hij. Ik moet lachen.
,,Ik hoorde van de taxichauffeur die ons hierheen bracht, dat hier vaak fans langskomen."
,,Ja, dat klopt. Maar meestal zijn we dan weg of liggen nog te slapen."
,,Dan staan ze daar voor niks?"
,,Ja!" Ik sla mijn armen om me heen, het koelt erg snel af. ,,Heb je het koud?" vraagt Zayn
,,Ja, het koelt snel af hier."
,,Hier heb je ook wat deken." Hij slaat wat deken om me heen en trekt me wat zijn kant op.
,,Dankje." We zitten zo nog een uur. Ik begin te gapen en voel dat mijn ogen langzaam dicht gaan. Zonder dat ik het door heb val ik in slaap op Zayn's schouder.


Reacties:

1 2

Harrylover
Harrylover zei op 11 sep 2013 - 20:49:
Michellesky heeft gelijk,i'm so happy!
Super cute trouwens van Zayn.
Melding en snel verder.


MichelleSky zei op 11 sep 2013 - 20:43:
Ahhh zo lief! Je hebt mij en heel veel andere meiden heel blij gemaakt door te blijven schrijven!! Melding! Xoxo


Malikaa
Malikaa zei op 11 sep 2013 - 20:18:
Omg zoooo cuteeeee
Xxxx


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 11 sep 2013 - 19:31:
Awwwwwwhhhhh too cute!!!


1Dlovez
1Dlovez zei op 11 sep 2013 - 19:20:
Awwwnnn <3

Verder!