Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Do I deserve this? [PAUZE] » Chapter 2

Do I deserve this? [PAUZE]

11 sep 2013 - 19:19

837

11

333



Chapter 2

Sorry dat het zolang geduurd heeft, ik had het erg druk! Mn broer is gister getrouwd en we moesten veel voorbereidingen treffen. Ik hoop dat jullie nog steeds meelezen, nu zullen de volgende hoofdstukken sneller komen!

De lessen zijn eindelijk weer voorbij, Louis en ik lopen hand in hand opver het schoolplein. Jaloerse blikken steken in mn rug, ik probeer me er niks van aan te trekken. Ik kijk om me heen en zie de rest van de jongens en meiden al onder een boom zitten. Ik wijs ernaar en Louis trekt me mee. ‘Zijn jullie 2 nu pas vrij?’ roept Kate dan. ‘Ja, Lou en ik hadden net nog tekenen’ zeg ik. ‘Daar is Naomi’ roept Zayn en wijst naar haar, ze ziet er erg verdrietig uit en loopt met haar hoofd naar beneden naar ons toe. ‘Naomi, wat is er?’ roepen Liam en Niall bezorgd uit, ze kijkt ons stuk voor stuk aan. ‘Jongens, wat ik nu ga vertellen zullen jullie niet leuk vinden’ zegt ze, dan barst ze in snikken uit. Roos en Tess rennen naar haar toe, ik sta er maar lomp bij. Ik weet niet wat ik moet doen en kijk hulpeloos naar Louis. Hij trekt me in een stevige knuffel, Vanessa begint al te huilen. ‘Ik moet van de kinderbescherming met mijn broertjes bij een pleeggezin gaan wonen.’ Zegt ze door haar tranen heen. Vanessa begint nu nog harder te huilen, ik weet nog steeds niet wat ik moet doen. ‘Het is helemaal in Zuid-Limburg, en we vertrekken morgen al’ roept ze uit. Ik kijk Louis aan, dan begin ik te huilen. Ik zie hoe Harry Kate bij zich trekt, Roos en Tess troosten Naomi en Liam slaat zijn armen om Vanessa heen. De jongens zitten er verslagen bij, niemand weet wat ze moeten zeggen. ‘Maar Naomi, kom je vanavond dan wel nog mee? Dan kunnen we er een onvergetelijke avond van maken met zn allen!’ zegt Niall. Naomi kijkt hem dankbaar aan, wij knikken allemaal. ‘Meiden, jullie gaan met mij mee naar huis, wij gaan ons daar klaarmaken voor vanavond’ zeg ik en loop weg. ‘Maar we hebben helemaal geen kleren!’ roept Kate. ‘Ik heb genoeg leuke dingen’ zeg ik blij en pak de autosleutels. ‘Lou, jij regelt dat de jongens om half 8 bij mij voor de deur staan?’ roep ik naar Louis. Hij knikt heftig en ik stap in. Het is erg stil in de auto, niemand zegt wat, maar dan verbreekt Naomi de stilte. ‘Maar Kim, mogen we van jouw ouders wel naar binnen? Ze doen altijd zo moeilijk’ zegt ze. Ik denk even na, ja mn moeder doet daar inderdaad altijd moeilijk over. ‘Dit komt wel goed, het is een speciale avond’ zeg ik met een glimlach. Het duurt niet lang voordat we voor de deur staan. ‘Meiden, lopen jullie alvast naar mijn kamer, ik pak drinken voor jullie’zeg ik en loop door naar de keuken. Daar staat mn moeder het eten klaar te maken. ‘Hee mam, Naomi, Roos, Tess, Vanessa en Kate zijn boven, we hoeven niks te eten hoor, ik neem wel een zak chips mee naar boven en wat te drinken’ zeg ik en pak snel alles. M’n moeder gooit haar vork neer. ‘Wat zeg jij me nou? En wat was jij van plan te doen met die meiden?’ zet ze argwanend. Ik neem een slok van mn drinken en kijk haar aan. ‘Naomi gaat morgen weg naar een pleeggezin, dus wij gaan vanavond naar een feest met haar, de meiden komen zich hier omkleden, straks om half 8 zijn de jongens hier om ons op te halen’ zeg ik snel en loop door naar boven. ‘Maak niet teveel lawaai’is het enige wat ze nog zegt. Ik loop de slaapkamer in en zie dat de meiden de inloopkast al in zijn gelopen. ‘Roos, die jurk staat jou fantastisch en Kate, dat moet jij echt aanhouden!’ roep ik uit, Roos en Kate zien er prachtig uit. Vanessa heeft ook al snel ook keuze gemaakt, een blauwe korte jurk. Ook Tess heeft haar jurk al, een roze galajurk. Alleen Naomi zoekt nog door de kleding. ‘Naomi, voor jou heb ik een speciale jurk’ zeg ik en loop achter haar langs. Het is de jurk die ik aan had toen m’n tante was getrouwd. Het was de mooiste dag van mijn leven, mijn tante is alles voor me. ‘Maar Kim, die jurk is toch..’ zegt Naomi met open mond. Ik knik en geef hem aan haar. ‘Voor vandaag doe jij hem aan’ zeg ik en pak mijn jurk. Het is een goude jurk met veel glitters. We lachen en kletsen nog wat af, over wat we met zn allen hebben meegemaakt, dan gaat Vanessa haar mobiel af. ‘Met Vanessa Horan?’zegt ze en glimlacht dan. ‘Maaarrtttjjeee!! Jaa superbedankt, we gaan het heel leuk hebben vanavond, superjammer dat jij niet meegaat. Jaa ik doe iedereen de groeten! Doeeeii’ en ze hangt op. ‘Ik moest van Maartje doorgeven dat ze het supererg vond dat ze niet meekon, maar dat we veel plezer moesten hebben’ zegt ze. Ik kijk op de klok, het is half 8. ‘Meiden, ik denk dat het beter is als we alvast naar beneden gaan’ zeg ik, maar dan gaat de bel.


Reacties:

1 2 3

Anne
Anne zei op 12 sep 2013 - 15:26:
snel verder!!


laurastyles
laurastyles zei op 11 sep 2013 - 22:05:
Gefeliciteerd met je broer xxxxx
Supah chappie
lots of love xx Laura


MichelleSky zei op 11 sep 2013 - 20:47:
Gefeliciteerd met je broer!! snel verder!! Xo


Malikaa
Malikaa zei op 11 sep 2013 - 20:35:
Gefeliciteerd met je broer!!
Egt super hoofdstuk!
Xxx


1Dlovez
1Dlovez zei op 11 sep 2013 - 20:09:
Gefeliciteeeeeeerd!!!!!!!!!!! Jij bent nu dus gewoon al een schoonzus. (;
Stoer ^^

Awwwnnn, Naomi.
Heel lief van Kim, hoor.