Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » They are dangerous|| Zayn Malik {samen met DjMalikjuh}[Afgerond] » >17<

They are dangerous|| Zayn Malik {samen met DjMalikjuh}[Afgerond]

11 sep 2013 - 20:28

1121

14

628



>17<

>>Written by Ivana aka meeee :)<< Wat dachten jullie van een leuk Q&A na hoofdstuk 20?

Avelin
Ik heb het gevoel alsof ik opstijg. Dit voelt zo ontzettend goed. We trekken ons terug en glimlachend kijk ik hem aan. ‘Wauw,’ fluistert hij. Ik grinnik en Zayn pakt mijn hand. ‘Ik ben blij dat ik je ontmoet heb.’ Ik knik. ‘Ik ben blij dat ik jouw ontmoet heb.’ Hij grijnst breed en staat dan op. Hij neemt de, nu, lege borden mee en komt even later terug. ‘Ga je mee?’ Hij pakt mijn hand en helpt me opstaan. Hand in hand lopen we zijn tuin in en gaan de poort door. We komen uit in het park en hand in hand lopen we erdoorheen. Bij een vijvertje staan we stil en betoverd kijk ik naar de sterrenhemel. Zayn slaat zijn arm om mijn schouder en zucht. ‘Ik heb me nog nooit zo gelukkig gevoelt.’ Ik draai me hoofd en kijk hem aan. ‘Nooit?’ Hij schud zijn hoofd. ‘Nooit.’ ‘Awhh.’ Hij glimlacht trillerig. ‘Ik heb me er nooit zorgen om gemaakt, totdat ik jouw ontmoette. Jij bent het eerste meisje dat ik echt leuk vind.’ ‘En die andere meiden dan?’ Hij haalt zijn schouders op. ‘Dat was gewoon voor mijn reputatie.’ ‘Nou, een reputatie heb je.’ Hij grinnikt en draait zich naar mij. Niet dat die mij meer veel waard is.’ Niet-begrijpend kijk ik hem aan. ‘He?’ Hij glimlacht. ‘Ik ben liever bij jouw.’ Ik awhh weer en hij glimlacht nog steeds. Zijn ogen glinsteren en hij legt zijn handen op mijn wangen. Zijn duimen strijken over mijn jukbeenderen en een rilling schiet over mijn ruggengraat. ‘Je bent zo mooi,’ fluistert hij hees. Ik bloos en hij buigt zich langzaam naar me toe. Ik sluit mijn ogen en niet veel later voel ik zijn lippen op die van mij. Ik sla mijn armen om zijn nek en geniet.

Zayn
Aarzelend buig ik me naar haar toe en ze sluit haar ogen. Niet veel later plaats ik mijn lippen op die van haar en sluit ook mijn ogen. Ze slaat haar armen om mijn nek en onze lippen bewegen rustig tegen elkaar. Dolgelukkig voel ik me nu, nog nooit heb ik zoveel passie door mijn lichaam voelen stromen. Na een tijdje trekken we ons terug en haar ogen stralen. Ik glimlach en sla mijn armen om haar heen. Zij slaat haar armen vervolgens om mijn middel en samen staren we betoverd naar de sterrenhemel.

Maandag

Vrolijk sta ik op en loop naar beneden. Javadd en onze zussen zitten al in de woonkamer, een bord op schoot. ‘Goeiemorgen!’ zeg ik vrolijk. Nors kijkt Javadd op. ‘Wat ben jij vrolijk zo vroeg in de morgen.’ Ik grijns en loop naar de keuken. Ik maak een simpel ontbijtje en ga aan de keukentafel zitten. Javadd kijkt me onderzoekend aan. ‘Vertel op. Waarom ben je zo vrolijk?’ Ik negeer hem, ik ben het tenslotte nog niet vergeten, en ga verder met eten. Zodra ik klaar ben sta ik op en loop ik weer naar boven en kleed me rustig aan. Ik kan echt niet wachten totdat ik Avelin weer zie!

Avelin
Uitgerust en dolblij sta ik op. Gisteren was echt de beste dag ooit. Afwezig strijk ik over mijn lippen en loop naar de badkamer. Terwijl ik door mijn losse haar ga, stap ik onder de douche en sluit mijn ogen. Mijn spieren ontspannen en de beelden van gisteravond dringen mijn hoofd weer binnen. Een grote glimlach verspreid zich over mijn gezicht. Ik kan echt niet wachten om hem weer te zien. Nadat ik volledig ontspannen en schoon ben stap ik uit de douche. Ik droog me rustig af en loop met de handdoek om mijn lichaam naar mijn kledingkast. Mijn haar verdwijnt in een slordige knot en ik zoek een mooie outfit en wat accessoires uit. Vervolgens kleed ik me aan en breng een licht laagje make-up aan. Glimlachend bekijk ik mijn spiegelbeeld en pak mijn tas op. Lichtvoetig loop ik naar beneden, de keuken in. Ik begroet Berry en mijn vader en ga aan tafel zitten. Mijn ontbijt verdwijnt naar mijn maag en ik sta op. Mijn vader krijgt een kus op zijn wang en ik zwaai naar Berry. Bijna huppelend loop ik naar de schuur en pak mijn scooter. Ik trek de knot uit mijn haar en zet mijn helm op. Op naar school.

Zodra ik de helm afzet maak ik weer een knot in mijn haar. Met de helm om mijn arm loop ik het fietsenhok uit. Zayn staat naast de schooldeur, zijn blik gefocust op het plein. Zodra hij mij ziet komt er een brede glimlach op zijn gezicht. Ik grijns terug en loop naar hem toe. Hij loopt op zijn beurt ook naar mij en springt lichtvoetig de trap af. Zodra we bij elkaar zijn sla ik mijn armen om zijn middel. ‘Heb je me gemist?’ vraag ik grijnzend. Hij knikt en geeft me een zacht kusje. Zodra hij zich weer terug trekt glimlach ik. ‘Mooi zo.’ Hij grinnikt en slaat een arm om mijn schouder. Samen lopen we naar binnen. Ik kijk nog even om en zie dat heel veel leerlingen ons nastaren. ‘Ugh, hebben ze nou echt niks beters te doen?’ ‘Wat is er?’ vraagt Zayn. Ik wijs over mijn schouder en hij draait zijn hoofd. ‘Oh dat. Trek je er niks van aan. Ze zijn gewoon jaloers dat ik jouw heb,’ zegt hij, dan plant hij een kus op mijn slaap. Ik grinnik en open mijn kluisje. Mijn helm smijt ik naar binnen en dan pak ik de boeken voor de eerste twee uur. Geschiedenis en Natuurkunde. ‘Is Javadd er niet?’ vraag ik terwijl we naar Geschiedenis lopen. ‘Jawel, hij is waarschijnlijk ergens bruggertjes aan het pesten.’ Ik frons en kijk hem aan. ‘Moet jij hem niet helpen?’ ‘Nop,’ zegt hij en laat de p ploppen. ‘Waarom niet, badboy?’ Hij grinnikt. ‘Dan mis ik je.’ Ik awwhh en we lopen samen het lokaal in. De mensen die er al zitten draaien hun hoofd en kijken ons met grote ogen aan. Ik rol met mijn ogen en geef Zayn een zoen op zijn wang, dan ga ik naast Melissa zitten. ‘Duss, zijn jij en Zayn nu..?’ Ik haal mijn schouders op. ‘Geen idee, we zijn in ieder geval samen.’ Ze glimlacht. ‘Ik ben blij voor je.’ ‘Echt?’ Ze knikt. ‘Kijk, ik baseer mijn mening op mijn ervaringen en de ervaringen van anderen. Maar iedereen is natuurlijk anders en hij schijnt je echt leuk te vinden.’ Mijn gedachten schieten meteen naar gisteravond en ik glimlach schaapachtig. ‘Tja.’ Ze giechelt en legt een hand op mijn arm. ‘Ik vertrouw je, Avelin. Succes met Zayn.’ Ze knipoogt en ik lach. De laatste mensen stromen het lokaal binnen en onze docent begint met de les.

Alleen diegene die op
dit hoofdstuk reageren krijgen een
melding voor het volgende hoofdstuk.


Reacties:

1 2 3

Elientjheu
Elientjheu zei op 14 sep 2013 - 15:02:
awwwwwwh kei cute xxx


LOVENIALLL
LOVENIALLL zei op 14 sep 2013 - 14:14:
AHW IEDEREEN IS ZO GELUKKIG
Oké, behalve Javadd...

Snel verder!!! xx


menepen
menepen zei op 14 sep 2013 - 12:54:
melding


Krewella
Krewella zei op 14 sep 2013 - 9:37:
Ik zit nu echt op het moment te azen dat Zayn een dikke lul blijkt te zijn of dat er wat anders met hem aan de hand is waardoor het allemaal niet zo leuk en lief meer is, maar aan de andere kant vind ik het wel weer super schattig zo en Zayn en mwiiiiii.
Ja.
Dus.
Verder?
sorrydatikzosloomwasmaarschool.


Richelle
Richelle zei op 12 sep 2013 - 7:42:
Aaaaaaaawwhh
super cute!
meldingg
xxxxx