Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » My life is changed! (AF) » =5=

My life is changed! (AF)

11 sep 2013 - 20:51

1186

6

339



=5=

Enjoy! ;) O en als jullie de link van de afbeelding niet kunnen openen, zeg het dan even in je reactie.

,,Opstaan!" Hoor ik iemand schreeuwen.
,,Hailey, rot op!"
,,Ik ben Hailey niet!"
,,Nola dan!"
,,Hehe, je hebt het geraden...maar ik zal maar opschieten, het is al tien uur."
,,Wat?!" Ik ben ineens klaar wakker. Maar hoe weet Nola dat ik ergens heen moet? Oh nee, ik was gisteren op Zayn' schouder in slaap gevallen. ,,Uhm...Nola? Waar is Zayn?"
,,Hij heeft je gisteren in bed gelegd. Je was op zijn schouder in slaap gevallen."
,,Ja, dat weet ik. Maar hoe weet je dat ik om elf uur weg moet?"
,,Omdat hij een briefje voor je heeft achtergelaten." Ze geeft me het briefje: Hi Nina! Je was in slaap gevallen...ik heb je op je bed gelegd! Vergeet je niet dat we morgen om 11 uur naar Starbucks gaan? Tot morgen! X Zayn. Ik ren snel mijn bed uit naar mijn kast. Ik pak mijn blauwe skinny jeans, rode tanktop en een blauw vestje. Ik ren snel de badkamer in en kleed me om. Als ik klaar ben ren ik naar mijn kamer, pak mijn tasje en ren naar de voordeur. Geen tijd om te eten! Ik eet wel bij Starbucks. Ik kijk in mijn portemonnee en zie dat ik een briefje van 10 pond bij me heb. Ik loop rustig naar de voordeur van de jongens en zie dat er een op hangt: Nina, ik wacht beneden op je. X. Ze schattig die xjes er elke keer achter. Nina stop! Waarom denk je daar aan? Ik loop rustig de trap af naar beneden. Ik kan ook wel met de lift gaan, maar ik ben meer van de sportieve kant. Als ik beneden ben zie ik Zayn op een stoel zitten. Hij draait zich langzaam om naar mij. Hij heeft een gewone blauwe spijkerbroek aan, met een shirt waar een mustache op staat. Die heb ik niet eerder gezien. Ik begin een beetje hard te lachen. Hij heeft z'n snor en bril op.
,,Haha grappig."
,,Ik zei toch dat ik misschien moest lachen."
,,Ja, dat is waar. Heb je lekker geslapen vannacht?" Ik begin een beetje te blozen.
,,Ja, heerlijk. Bedankt trouwens!"
,,Waarvoor?"
,,Uhm...van gisteren."
,,Ik kon niks anders. Ik zag dat jij je niet fijn voelde dus ik kan je alleen maar helpen!"
,,Ik heb eigenlijk nog nooit zo'n serieuse kant van je gezien."
,,Ik kan ook serieus zijn, alleen dat zien sommige mensen niet." Echt zo raar, ik ken Zayn pas een paar uur maar het voelt voor mij alsof ik hem al jaren ken.

Als we bij de Starbucks zijn koop ik een caramelkoffie en een grote muffin.
,,Ik betaal wel."
,,Nee, dat kan ik niet-" Ik kan mijn zin niet meer afmaken omdat hij al heeft betaald. ,,Ik betaal je zo terug."
,,Nee, dat hoeft niet! Ik zeg toch dat ik betaal."
,,Argh oké dan." Ik kan dat nooit. Als ik zelf geld heb hoeft iemand anders voor mij niet te betalen. Maar bij Zayn kom je er niet tussen uit. We gaan zitten aan een tafel in een hoekje.
,,Zullen we 20 vragen doen?"
,,Wat is het?" Ik heb er echt nog nooit van gehoord.
,,Je vraagt aan elkaar 20 vragen en daar moet je dan antwoord op geven."
,,Oké, kom maar op met die 20 vragen."
,,Wat is je lievelingskleur Nina?"
,,Uhm, blauw en rood."
,,Favoriete eten?"
,,Ik eet eigenlijk alles, dus ik kan zo niet kiezen wat mijn favoriete eten is."
,,Dan neem ik je een keer mee naar Nando's." Ik knik. ,,Mooiste nummer dat je ooit gehoord hebt?"
,,Dan ga ik Little Things zeggen."
,,Ahw dankje babe!" Wow, hij noemt me babe. Ik vind het nog steeds raar dat ik niet aan het fangirlen ben. Ik zit hier toch tegenover Zayn Malik, van One Direction. Bekendste boyband op dit moment. Nadat hij nog 17 vragen heeft gevraagd zijn we alweer een kwartier verder. ,,Maar ik ga je een keer meenemen naar Nando's. Dan kan je de andere jongens ook ontmoeten." OMG! Mag ik de andere jongens ook ontmoeten? Ik zit nou echt in een shock. ,,Nina? Nina? Ben je er nog?" Hij zwaait met zijn hand voor mijn ogen.
,,Ja, sorry. Zei je nou dat ik de andere ook mag ontmoeten?"
,,Ja."
,,Ahw! Dankje!" Ik geef hem zomaar een knuffel.
,,Heb je nog zin om te shoppen?"
,,Wordt dat niet gevaarlijk? Dan zien de fans je straks."
,,Dan negeren we ze! Ik heb ook wel eens een vrije dag." Daar heeft hij gelijk in. Hij staat op en pakt me bij mijn arm. Ik kan nog net mijn tas pakken. Gelukkig sport ik veel waardoor ik Zayn makkelijk bij kan houden.

,,Zayn, zullen we in de London Eye?"
,,Wil je dat?" Ik heb al sinds dat ik het bestaan van Londen weet, in de London Eye gewild.
,,Ja, heel graag." We sluiten bij de rij aan en wachten een paar minuten. Dan betalen we onze tickets. We moeten nog 10 minuten wachten voordat we in de cabine kunnen. Als we eindelijk binnen zijn ga ik zitten op het bankje en trekt Zayn de snor af en de bril doet hij ook af.
,,Zullen we een foto maken?" vraagt Zayn daarna.
,,Ja, is goed!" We gaan met onze rug naar het uitzicht staan zodat we een mooi uitzicht hebben.
,,Lachen!" We lachen allebei. ,,Nu een gekke foto?"
,,Natuurlijk!" We maken verschillende gekke gezichten en lachen ons rot.
,,Zou je het erg vinden als ik een foto op Twitter zet?"
,,Uhm, als ik geen drama krijg."
,,Er zullen mensen zijn die zeggen dat je lelijk bent enzo, maar 1. dat is niet zo en 2. ze zijn gewoon jaloers en horen zich eigenlijk geen Directioner te noemen." Zayn noemt mij niet lelijk...nog nooit heeft iemand tegen mij gezegd dat ik niet lelijk ben. Zelfs mijn moeder niet.
,,Nog nooit heeft iemand tegen mij gezegd dat ik niet lelijk ben."
,,Weet je wat ik doe met meisjes die niet lelijk zijn?"
,,Nee, moet ik nu bang worden?"
,,Ik denk het wel, want ik geef ze de kieteldood!"
,,Nee, Zayn niet doen daar kan ik niet tegen!" Maar dat helpt dus niet veel. ,,ZA-YN ST-OP!" probeer ik tussen het lachen te schreeuwen.
,,Oké, vooruit!" Ik lig op de grond met buikpijn van het lachen. ,,Zal ik je helpen?" Hij steekt zijn hand uit om me omhoog te trekken. Ik pak zijn hand en wil me omhoog trekken, maar ik val weer op de grond. Perongeluk heb ik Zayn ook mee naar de grond getrokken. We beginnen allebei weer te lachen. ,,Ik moet nog iets tweeten." We blijven allebei op de grond liggen. Zayn pakt zijn telefoon uit zijn broekzak en opent Twitter. ,,Wat is je Twitternaam?"
,,Ninaloves1D." Zayn typt wat en drukt dan op sturen. Ik voel 2 keer mijn telefoon trillen. Ik haal 'm uit mijn broekzak en zie dat Zayn mij volgt en dat ik een tweet heb: @ZaynMalik: Veel lol met @Ninaloves1D! #NewNeighbour #LondenEye pic.twitter.com (https://lh4.googleusercontent.com/--1wxiGUXE6s/Ui9L_5btlZI/AAAAAAAABB4/PLx3kvDGa1s/w500-h459-no/1.jpg). Gelukkig! Zayn heeft de leukste foto erop gezet. Gelijk krijg ik allemaal berichtjes. Allemaal lieve en ook hatelijke zoals Zayn al zei. De hatelijke berichtjes kunnen me nu niet meer raken. Niet na wat er is gebeurd.


Reacties:

1 2

laurastyles
laurastyles zei op 11 sep 2013 - 22:10:
Waarom stop je nou?
Het is net supercute. Ik baal altijd bij jou verhalen als ik de laatste regel lees. Dan denk ik shit weer wachten. Maar gelukkig post je wel vaak. ( wel blijven doen! )
Ik ben echt heel erg fan van al je verhalen. ( in het bijzonder: This one and in love?!)
Je moet nooit stoppen met schrijven. Je beny supergoed.
X Lots of love Lautje xx


1D4EVER
1D4EVER zei op 11 sep 2013 - 22:04:
I LIKEYYY LIKEYYYYY

MELDIIIIIIIIIIIIIIIIIIIING


ilovehazza
ilovehazza zei op 11 sep 2013 - 21:42:
Meldinggg
Ik hou van je fanfiction x


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 11 sep 2013 - 21:06:
Aawwwhhhhhh zayn likes her!


Harrylover
Harrylover zei op 11 sep 2013 - 21:05:
Awh,super cute.
Sorry vind veel dingen schattig daarom steeds cute.
En de link werkt hoor.
Melding en snel verder