Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » My life is changed! (AF) » =7=

My life is changed! (AF)

11 sep 2013 - 22:53

943

7

345



=7=

Enjoy! ;)

Ik pak de koekje uit de oven en leg het op het aanrecht neer.
,,Au!" Wat ben ik weer stom, verbrand ik mijn vinger.
,,Wat is er Nina?" Zayn komt binnen lopen.
,,Ik verbrand mijn vinger."
,,Ahw...moet je er een kusje op?" Hij pakt mijn vinger en geeft op de pijnlijke plek een kusje.
,,Dankje."
,,Zijn de koekjes lekker?"
,,Ik heb ze nog niet geproefd."
,,Dan zijn wij de eerste die ze gaan proeven." Hij pakt twee koekjes en eentje geeft hij aan mij.
,,Dankje." Ik eet rustig het koekje op, omdat het nog best wel warm is.
,,Ze zijn echt super lekker! Zullen we ze aan de jongens laten proeven?" Ik ben zo nerveus, ik durf niet eens meer naar binnen.
,,Ik ben eerlijk gezegd een beetje verlegen."
,,Ahw. Dat hoeft toch helemaal niet! Je kent ze toch?" Hij geeft me een knuffel.
,,Ja, maar jullie zijn nog steeds de wereld beroemde boyband!"
,,Maar dat maakt ons nog niet anders!"
,,Daar heb je een punt."
,,Kom, dan gaan we." Ik schuif de koekjes in een schaal en neem ze mee naar de woonkamer.
,,Willen jullie ook wat drinken?"
,,Nee, dankje." Zeggen ze alle vier in koor.
,,En jij Zayn? Wil jij wel?"
,,Nee, ik hoef ook niet."
,,Oké."
,,Jongens, gaan jullie vanavond mee eten bij de Nando's en daarna filmavond houden?" Opeens begint Zayn daarover. Ik kijk een beetje beschaamd, zelf had ik het nooit durven vragen.
,,Ik ga sowieso mee naar Nando's." Niall springt van de bank en doet een blijdschap dansje. We moeten allemaal lachen.
,,Ik ga ook mee." Zegt Harry.
,,Dan gaan wij ook mee, hé Liam?" vraagt Zayn aan Liam.
,,Sorry jongens, ik heb al een afspraak met Daniëlle." Zegt hij verlegen.
,,Maakt niet uit Liam, het hoeft ook niet perse."
,,Dankje Nina." Ik pak een koekje en stop 'm in mijn mond.
,,Hoe laat spreken we af? Want dan ga ik me nu omkleden." Zegt Harry.
,,Ik denk zeven uur."
,,Oké, zie jullie straks! Kunnen we dan verder kletsen en elkaar beter leren kennen!" Harry, Louis en Niall kijken mij aan. Ik knik alleen maar.
,,Moet ik nog even helpen met de keuken schoonmaken?" vraagt Zayn.
,,Uhm...is goed." Liam, Niall, Harry en Louis staan op en lopen naar de voordeur. Ze geven me nog een knuffel en lopen dan naar buiten. ,,Veel plezier zometeen Liam!" schreeuw ik hem nog na.
,,Dankje!" Hoor ik hem nog zeggen.
,,Zie je wel! Ze zijn helemaal niet zo eng." Grinnikt Zayn. Ik geef hem een stomp in zijn arm. ,,Dat was niet aardig van jou! Je wilt toch niet weer te maken krijgen met het kietelmonster?"
,,Nee! Sorry." We moeten allebei lachen.

Na tien minuten was de hele keuken schoon en heb ik Zayn uit mijn appartement geschopt. Wat moet ik nu aandoen voor vanavond? Ik kijk in de kast en pak er een blauwe, rode en beige jeans uit. De beige jeans ga ik aandoen. Nou nog een leuk shirtje ofzo. Ik open nog een keer de kast en zoek naar een leuk shirtje. Helemaal niks leuks! Ik ren snel naar de kast van Hailey om haar nieuw shirtje te lenen. Ik denk dat ik het beter eerst aan haar vraag. Als jullie je nog afvragen wat het sms'je was? Die was van mijn moeder...Ik ga haar echt niet meer beantwoorden! Ik zoek Hailey op en druk op het groene hoorntje.
Met Hailey?
Hi Hailey, met mij.
Ooh hé Nina! Is er iets?
Ja, ik wou vragen of ik jou nieuwe shirtje mag lenen.
Welke? Die zwarte met gekleurde glitter letters?
Ja, die!
Van mij mag het! Maar waarvoor eigenlijk?
Ik ga met Zayn en de jongens naar Nando's!
OMG! Lucky you! Veel plezier meid! Ik moet nu echt gaan!
Doei en bedankt!

Ik druk op het rode hoorntje en gooi mijn telefoon op het bed. Ik open de kast en pak het shirtje eruit. Als ik het shirtje aan heb, loop ik naar de badkamer en pak mijn make-up tas. Ik denk dat ik gewoon mascara opdoe. Ik hou persoonlijk zelf niet zo van make-up. Ik doe een laagje op mijn wimpers en leg de mascara weer terug. Ik schrik door de deurbel. Is het al zo laat? Het is vijf voor zeven. Mooi op tijd. Ik ren naar de keuken, pak mijn sleutel en ren weer naar de deur. Als ik de deur open doe zie ik vier jongens blij lachen.
,,Jullie zijn blij zeg!"
,,We hebben honger." Zegt Niall stuiterend.
,,Dan gaan we toch?!" We lopen met z'n vijfen naar beneden. Voor de deur staat al een taxi op ons te wachten. Maar hoe kan je met vijf in een taxi zitten van vier?
,,Nina gaat wel bij mij op schoot zitten." Zegt Zayn opeens.
,,Uhm...oké." Zeg ik twijfelend. Louis gaat voorin zitten, Harry in het midden, Niall achter Louis en Zayn achter de chauffeur met mij op schoot. Hij slaat zijn armen om mijn middel voor als ik naar voren schiet ofzo. Opeens raakt zijn hand de mijne, mijn hand begint helemaal te tintellen op de plek waar hij me raakte. Wat is dit?!

Na zo'n tien minuten zijn we eindelijk bij Nando's. Zayn betaalde de chauffeur terwijl ik van zijn schoot afging. De rest loopt al naar binnen, maar ik ben zo aardig om op Zayn te wachten.
,,Je mocht ook al naar binnen hoor!"
,,Nee, ik wacht wel netjes op je."
,,Dankje." Hij gooit zijn arm om me heen en samen lopen we Nando's binnen. De jongens hebben al een plekje uitgezocht in een hoekje.
,,Waarom zitten we zo in een hoekje?"
,,Anders zien de fans ons en dan wordt het hier heel druk." Zegt Harry en knipoogt naar me. Wat is het toch een flirt, dacht ik bij mezelf.


Reacties:

1 2

mcFleurrie
mcFleurrie zei op 7 maart 2014 - 14:32:
romantisch in een hoekje <3____<3


Harrylover
Harrylover zei op 12 sep 2013 - 7:10:
Heel snel verder gaan hoor.
Melding.


Malikaa
Malikaa zei op 12 sep 2013 - 6:45:
Awhhhh just perfect
Xxxx


Deeemdiaries
Deeemdiaries zei op 11 sep 2013 - 23:12:
meeelldinnggg


MichelleSky zei op 11 sep 2013 - 23:10:
Snel verder!!!! Xoxo