Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » My life is changed! (AF) » =9=

My life is changed! (AF)

12 sep 2013 - 16:23

1492

6

402



=9=

Enjoy! ;)

Als ik wakker word zie ik Zayn niet meer naast me liggen. Hoe laat is het eigenlijk? Ik draai me om en kijk naar de klok langs mijn bed. Half 2?! Zayn zal vast naar zijn appartement gegaan zijn.
,,Goedemiddag!" Zayn staat in de deuropening met een dienblad.
,,Ahw, wat lief van je!" Zayn komt naast me op bed zitten en overhandigd mij het dienblad. ,,Moet je zelf niet?"
,,Nee, ik moet met de jongens ergens naartoe. Dus ik moet weer weg." Hij geeft me een kus op mijn voorhoofd en loopt het appartement uit.

,,OMG! Hoe was het?!" Hailey komt schreeuwend de kamer binnen.
,,Hailey! Niet zo hard schreeuwen! Ik heb nog steeds hoofdpijn hoor." Ik duw mijn hand tegen mijn hoofd, in de hoop dat het wat minder pijn gaat doen.
,,Sorry, ik wil het gewoon graag weten." Ze zit bijna te stuiteren op mijn bed. Die heeft teveel koffie op.
,,Ik vertel je alles." Nola komt er ook snel bij zitten. Ik vertel ze alles, vanaf het begin tot nu. Blijkbaar vinden ze het heel interessant, want ze hebben een big smile op hun gezichten.
,,Vind je hem leuk?" vraagt Nola opeens. Oh god! Ik weet niet eens of ik hem leuk vind. Ik ben maar zo'n normaal meisje. Hij kan iedereen krijgen. Maar hij is wel de liefste jongen die ik ooit gekend heb. Als hij mijn hand pakt voel ik wel vlinders in mijn buik en tintelt mijn hand. Nee! Ik ben toch niet in love with Zayn Malik. Niet dat het erg is, maar ik kan hem toch niet krijgen en dat gaat mij pijn doen. ,,Nina? Nina? Ik vroeg je iets?"
,,Sorry, ik was aan het dagdromen."
,,Maar vind je hem nou leuk?"
,,Uhm..." Zal ik het zeggen of niet? Straks gaan ze er mee plagen en daar heb ik echt geen zin in! Maar ik wil ook niet tegen ze liegen. ,,Ik zie hem meer als vriend." Ik begin te blozen en kijk bij ze weg.
,,Je liegt! Ik zie het aan je gezicht! Je bloost en kijkt weg!"
,,Oké, hij is echt leuk! Nou blij?!"

=Zayn=
Ik loop richting mijn eigen appartement als mijn telefoon afgaat:
Met Zayn?
Hey Zayn met Gale.
Gale! Hoe is het?
Het gaat goed. Maar ik wil even mededelen dat jullie morgen een première hebben en jullie iemand mee mogen nemen!
Oké, ik weet al iemand!
Oké, mooi zo. Tot morgen om vijf uur voor de deur.

En dan hangt hij op. Ik ga Nina mee vragen. Ik weet het niet, maar ik heb het gevoel dat ik haar leuk vind. Ze zal me toch niet leuk vinden. In haar ogen zal ik vast en zeker wel weer zo'n verwende popster zijn. Ik loop met een zucht het appartement in.
,,What's going on?" vraagt Harry aan mij.
,,Als je mee komt, vertel ik het." Ik loop naar mijn kamer met Harry achter me aan. Ik kan altijd met Harry praten als ik me niet fijn voel.
,,Vertel eens wat er aan de hand is."
,,Ik vind Nina denk ik leuk, maar ik denk dat zij mij niet leuk vind." Ratel ik achter elkaar.
,,Ik ga je iets zeggen; WORD WAKKER!"
,,Waarvoor is dat?!"
,,Ze vindt jou ook leuk, zie je dat dan niet?"
,,Nee." Zeg ik beschamend.
,,Hoe ze je aankijkt, hoe jullie bezig zijn! Jullie zijn gewoon perfect!" Vindt ze me echt leuk? Misschien moet ik haar vanavond mee uit nemen en haar mijn gevoelens vertellen.
,,Ik ga haar vanmiddag mee uitnemen!"
,,Zo ken ik je weer Zayn!"
,,Waar zal ik haar mee naar toe nemen en hoe zal ik het vragen?"
,,Ik heb wel een idee."

=Nina=
Ik heb mijn ontbijtje/middageten op en sta nu onder de douche. Ik heb echt geen idee wat ik vandaag moet gaan doen. Vanavond heb ik denk ik weer een eenzaam filmavondje. Of ik vraag of Zayn wil meekijken? Nee, dan ben ik zo opdringerig. Ik draai de douche uit en droog me af. Ik pak mijn zwarte jeans en een licht blauw shirtje met V-hals.
,,Nina! Kom nu uit de douche, je moet dit zien!" Ik open snel de deur en zie Hailey heen en weer springen. Ze heeft een brief in haar hand. ,,Alsjeblieft." Ze overhandigd mij de brief. Ik open langzaam het flapje:
Lieve Nina,
Ik zou je vanavond iets willen vertellen.
Wil je met mij daarom vanavond nog een keer naar Nando's?
Ik haal je om zes uur op!
Xx Zayn.

,,Zie je wel, hij vind jou ook leuk!"
,,Hoe weet je dat nou? Misschien gaat hij wel ergens anders wonen en wilt hij mij dat vertellen."
,,Denk nou eens na! Hij vindt jou echt leuk! Hij kijkt de hele tijd naar je, hij is super zorgzaam, je bent nu al uit eten met hem geweest, hij heeft je getroost, hij ligt naast je als jij je niet lekker voelt! Wat wil je nog meer?" Sommige dingen zie ik nog wel, maar dat betekend niet dat hij me leuk vindt!
,,We zien het vanavond wel!"
,,We gaan wedden op een rondje Starbucks! Als hij je vanavond gaat vertellen dat hij gevoelens voor je heeft dan trakteer jij, als hij niet zijn gevoelens verteld ga ik trakteren."
,,Oké, is goed. Maar nu moet je helpen met mijn outfit!" Ik pak snel mijn telefoon om te sms'en dat ik vanavond kan. Aan: Zayn Malik! Heb zin in vanavond Xx. Van: Zayn Malik! Ik ook! Tot vanavond! <3 Xx. Ahw, hij heeft er een hartje bij gezet.
,,Nina, kom je nog?!"
,,Ja." Ik ren snel naar mijn kamer.
,,Dit ga je aan doen!" beveelt Hailey mij. Ze houdt een wit jurkje omhoog met nep kristallen en diamanten op het bovenstukje.
,,Wow, waar heb je die vandaan?"
,,Gisteren gekocht."
,,En ik mag die aandoen?"
,,Natuurlijk."
,,Dankje!" Ik loop naar haar toe en geef haar een knuffel.
,,Nou aantrekken, want dan kan ik je haren en make-up doen." Ik loop weer naar de douche en trek mijn kleren weer uit. Ik trek het jurkje aan en kijk in de spiegel. Het past precies.

Ik loop weer terug naar mijn kamer. Hailey heeft al make-up en haar spullen klaar liggen. ,,Wow!" Ze kijkt me met open mond aan.
,,Uhm...Hailey je mond staat open!" Ze begint te blozen.
,,Sorry! Je ziet er zo mooi uit in dat jurkje!"
,,Dankje meis!"
,,Ga zitten, dan kan ik beginnen met de make-up en je haar." Ik loop naar de stoel en ga erin zitten.
,,Hoe laat is het?"
,,Het is vier uur." Hailey smeert wat dagcréme op mijn gezicht en smeert het uit. Daarna wat foundation en smeert dat ook uit. Ze pakt een grote kwast en doet er wat poeder op. Daarna gaat ze langzaam over mijn gezicht heen.
,,Is het niet to much?"
,,Nee, wacht maar af." Ik wil nooit op een barbiepop lijken. Dat ziet er gewoon niet uit. Ze pakt een beige oogschaduw. Ze smeert het op mijn ooglid. Ze doet nog met zilveren oogschaduw een randje boven mijn ooglid. Als laatste een zwart streepje. ,,Je mag zelf je mascara doen." Ze overhandigd mij de mascara. Ik draai de mascara open en smeer het over mijn wimpers. Langzaam en zigzaggend. ,,Gebruik jij geen spiegel?"
,,Meestal niet."
,,Dat jij dat kan."
,,Tja." Zeg ik droog.
,,Nu ga ik je haar krullen, aangezien dat zo mooi staat bij jou. Wil je ook nog een vlecht?"
,,Nee, dat hoeft niet." Hailey knikt en maakt krullen in mijn haar.

,,Je bent klaar!" Ik loop naar de spiegel en kijk naar mezelf. Ik zie er zo naturel uit, maar toch met wat make-up.
,,Dankje!" Ik ren op Hailey af en geef haar een knuffel.
,,Hi girls! Hoe is het?!" Nola komt binnen lopen. Ik draai me om en kijk naar Nola. Als ze me van top tot teen gezien heeft staat haar mond open.
,,En?"
,,Wow!" Is het enige wat ze eruit kan krijgen. ,,Waar is dit voor?" vraagt ze nieuwsgierig.
,,Ik ga met Zayn op date."
,,Waar? OMG, ik ga je stalken."
,,1. Je gaat me niet stalken en 2. Als je zegt dat je me gaat stalken ga ik niet zeggen waar ik heen ga!" Ik knipoog naar haar.
,,Oké, ik zal je niet stalken."
,,We gaan eten bij Nando's."
,,Ahw, hoe romantisch!" Zeggen Nola en Hailey tegelijk.
,,Hoe laat is het eigenlijk?" Precies op dat moment gaat de bel.
,,OMG, daar zal je hem hebben!" springt Nola blij. Ik loop rustig richting de deur en open het.
,,Hoi, heb je er zin in?" Zayn staat verlegen in de deur.
,,Ja! Het is altijd gezellig met jou!"
,,Ahw, thank you babe!" Omg, hoe hij babe tegen me zegt. Ik voel mijn knieën steeds zwakker worden. ,,Gaat het eigenlijk al?"
,,Ik voel me nog een beetje zwak, meer niet." Mooi zo, ik kan het ziek zijn mooi als excuus gebruiken. Nee, dat is gewoon niet eerlijk.
,,Wilt u meelopen?" vraagt Zayn met een deftige stem. Hij steekt zijn hand uit.
,,Off course!" Ik pak zijn hand en we lopen samen naar beneden.


Reacties:

1 2

FEMKEXMALIK
FEMKEXMALIK zei op 12 sep 2013 - 20:49:
Cute, meldinggg


Harrylover
Harrylover zei op 12 sep 2013 - 20:46:
Super leuk gewoon.
Melding en snel verder.


Malikaa
Malikaa zei op 12 sep 2013 - 19:54:
Awwhhhhh zo cuteee
Xxxx


1D4EVER
1D4EVER zei op 12 sep 2013 - 18:03:
CUTEEEE
MELDIIIIIIIIIIIIING


xHiimacookie zei op 12 sep 2013 - 16:55:
Cute x snel veder x