Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » H2O: Just Add Water » h2o just add water » volle maan.....

h2o just add water

12 sep 2013 - 17:15

260

4

525



volle maan.....

h2o just add water

cleo zwom samen met rikki en emma maanvijver in . zullen we morgen uit school naar de stad gaan ? vroeg cleo . ikke eu ... zei emma kan niet ... hoezo niet ? vroeg rikki . byron gaat mijn huiswerk uitleggen ! vertelde emma . jij snapt je huiswerk niet ? welk vak ? lachte cleo . wiskunde ! zei emma . of.... jij vind byron leuk en verzint een smoes om bij hem te zijn ! lachte rikki .
nee echt niet ! byron ? pfff .... en emma zwom weg . cleo lachte en rikki rolde met haar ogen . toen kwam lewis aanlopen : hey cleo ! zei hij vrolijk . ja en ik ben weer onzichtbaar ! zuchte rikki . ohh hoi rikki ! zei lewis wat kom je hier doen ? vroeg rikki bot . nou .. zei lewis ik kom jullie vertellen dat het vanacht volle maan is ! ohh nee .. zei cleo dat wordt weer ramp !!


rikki cleo en lewis liepen juice net binnen waar ze met emma hadden afgesproken . ze gingen bij emma aan een tafel zitten . wat wouden jullie vertellen ? vroeg emma nieuwschierig . het is vanacht weer .... volle maan maakte rikki cleo' s zin af . dus wouden we vragen of je vanavond naar mijn huis komt ! zij cleo mijn ouders zijn niet thuis maar ik moet wel op kim passen . emma knikte . ik neem films mee !! zei lewis . nee lewis ! dat doe ik wel ! zei emma anders wordt het weer een horror film of zoiets ! emma stond op en wou weglopen maar botste tegen byron aan die binnen kwam . ohh ... hey em ! zei byron . emma werd rood haai byron ... zei ze en liep snel door .
cleo keek rikki aan en lachte .


Reacties:


xijsbeertjex zei op 22 okt 2014 - 17:05:
het verhaal lijkt mij erg leuk, maar ik zou inderdaad aanhalingstekens gebruiken. Die hoofdletters boeien mij geen eens zo veel. ben daar zelf altijd te lui voor. Ook leest het makkelijker als je als iemand anders iets begint te zeggen dit op een nieuwe regel schrijft. Even een voorbeeldje:

zoals je het nu hebt:
zullen we morgen uit school naar de stad gaan ? vroeg cleo . ikke eu ... zei emma kan niet ... hoezo niet ? vroeg rikki . byron gaat mijn huiswerk uitleggen ! vertelde emma . jij snapt je huiswerk niet ?

zoals ik het zou doen:
zullen we morgen uit school naar de stad gaan? vroeg cleo.
ikke eu... zei emma kan niet ...
hoezo niet? vroeg rikki.
byron gaat mijn huiswerk uitleggen! vertelde emma.
jij snapt je huiswerk niet?

(en die spaties tussen de letters en leestekens mogen ook wel weg.)
ps je hebt Rikki wel goed geschreven. ik heb al vaak Ricky ofzo zien staan


Ashley1D zei op 3 aug 2014 - 17:29:
Ik snap er ook niet veel van


Dreamy zei op 1 april 2014 - 20:04:
ik snap er niet veel van


RivLovee
RivLovee zei op 3 jan 2014 - 19:29:
Leuk, hihi. Alleen ik heb een aantal tips:

-Als je tussen "aanhalingstekens" schrijft wanneer er iets gezegd word is dat duidelijker.
-Schrijf met hoofdletter, hihi


Kusje Vera