Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » My life is changed! (AF) » =12=

My life is changed! (AF)

12 sep 2013 - 22:10

1124

6

418



=12=

Laatste hoofdstuk voor vanavond! ;)

,,Nina, wakker worden! We gaan naar Starbucks! Ga jij Zayn zo ha-" Hailey komt de kamer binnen lopen. Nou eerder de kamer binnen stormen. ,,Oh, je bent al wakker en Zayn is er al." Ze bloost een beetje. ,,Ik heb niks gezegd!" ze loopt de kamer weer uit, met haar handen in de lucht.
,,Dat doet ze altijd." Zeg ik zachtjes tegen Zayn.
,,Ik ga Hazza sms'en dat ik hier ben." Zegt hij als hij een kus op mijn voorhoofd geeft en pakt zijn telefoon van het nachtkastje.
,,Wat is er eigenlijk met Haz?" Zayn kijkt me aan met een 'waar heb je het over' look, maar ik zie in zijn ogen dat hij wel iets weet.
,,Waar heb je het over?"
,,Zayn, je weet wat ik bedoel! Hij is de laatste tijd zo stil en lacht niet meer zoals Harry altijd lacht." Zeg ik tegen hem.
,,Ik weet het zelf ook niet. Maar Harry heeft tegen me gezegd dat hij je heel aardig vindt. Niet verliefd ofzo...hij kan goed omgaan met meiden. Misschien kan jij wel met hem praten." Wow, heeft Harry dat over mij gezegd? Ik vind hem ook aardig hoor! Hij is ook helemaal niet zo'n flirt zoals iedereen zegt. Ik zal wel met Harry gaan praten als we in de Starbucks zitten of ik vraag of hij wilt komen als Zayn zich gaat opfrissen. Ik pak mijn telefoon en sms Harry. Aan: Hazza! Hi Haz! Ik wil ff met je praten, kan je zo hierheen komen als Zayn zich gaat opfrissen? Het is niks ergs, ik wil alleen ergens met je over hebben! X. Harry is na Niall mijn beste vriend. Ik voel mijn telefoon trillen die ik had neergelegd op mijn been. Bericht van Harry. Van: Hazza! Oké, kan ik nu al komen? X.
,,Zayn, ga jij je nu opfrissen of niet?"
,,Kan ik niet in bed blijven liggen met jou?" Hij doet zijn puppy oogjes die onweerstaanbaar zijn. Maar ik kijk niet in zijn ogen.
,,Morgen?" probeer ik. ,,Ik moet met Harry praten. Dan kan ik je het vanavond allemaal vertellen."
,,Oké! Ik ga wel weer!" Hij staat op en loopt naar het balkon en wilt naar buiten stappen, maar ik pak zijn hand en draai hem om. Onze gezichten een paar centimeters van elkaar af.
,,Ik ga je missen." Zeg ik zachtjes. We komen dichterbij elkaar. Mijn lippen komen tegen zijn zachte lippen. Ik voel de vlinders in mijn buik. Ga ik hier ooit aan wennen?
,,Ieuw! Get a room!" Hoor ik Hailey schreeuwen achter me. Ik draai van Zayn weg en moet jammer genoeg de zoen stoppen.
,,Hailey, ga eens op bed zitten." Hailey kijkt me raar aan. Ik draai me om, om Zayn nog een kus op zijn wang te geven. ,,Tot zo." Fluister ik in zijn oor. Hij loopt over het balkon naar zijn balkon. Voordat hij naar binnen loopt, blaast hij nog een luchtkus. Ahw, wat een sweety! ,,Zo Hailey, ik ga je iets uitleggen." Ze kijkt me nu nog raarder aan. ,,Dit is mijn kamer, zie je die spullen? Die zijn van mij...Dit is mijn kamer! Ben jij je geheugen verloren?" Haar gezicht gaat van verward naar een glimlach.
,,Wat ben je ook een raar kind!" zegt Hailey lachend. Haha, je moest haar gezicht zien!
,,Hou ook van jou!" Zeg ik tegen Hailey.
,,Ik dacht dat je van Zayn hield." Harry staat in de deuropening van het balkon.
,,Heeft Zayn gezegd dat hij zich ging opfrissen?"
,,Ja, anders was ik hier niet." Hij grinnikt.
,,Maar ik hou meer van Zayn dan van Hailey, even voor de duidelijkheid." Ik knipoog naar Harry. ,,Hailey, kan je Harry en mij misschien even alleen laten?"
,,Uhm...ja." Ze zit te staren naar Harry, maar ik heb haar uit haar gedachten gehaald. Ze staat op en loopt de kamer uit.
,,Lijkt me een aardig meisje."
,,Oeh, bloeit daar iets op?" vraag ik plagend aan Harry.
,,Haha grappig." Maar hij bloost. Ja, daar bloeit iets. ,,Maar waarom wilde je me spreken?"
,,Uhm...je bent niet meer de Harry die ik ken. Op tv zie ik je nooit meer lachen zoals altijd. En je praat tegen niemand meer op Twitter, niet dat je dat moet maar Harry wat is er? Wil je het me alsjeblieft vertellen? Ik maak me zorgen." Hij kijkt naar de grond, er dwaalt een traan over zijn wang. Hij loopt mijn kant op en gaat naast mij op de bank zitten.
,,Alles?" vraagt hij zachtjes.
,,Alles." Zeg ik tegen hem.
,,Oké, ik praat niet meer op Twitter omdat...ie-ie-dereen me haar stuurt. Alsof ze me niet mogen. Ze sturen me dingen zoals; Ik haat je, je hoort niet in One Direction! Je bent gay. Rot op uit mijn leven, je hebt mijn leven verpest! Ik trek dat gewoon niet. Ik kan niet lachen omdat ik me vervelend en klote voel. Ik heb die mensen niks aangedaan." Er stromen nu nog meer tranen over zijn wangen. Ik grijp hem in een knuffel.
,,Ssshh." Ik probeer hem rustig te krijgen, maar dat lukt niet. Hij zit er echt mee en zoveel mensen blijven hem maar pijn doen. Ik snap niet hoe mensen haat kunnen sturen naar iemand die ze niet kennen. Die pesters op school haatte me ook, maar ze wisten niet eens wie ik echt ben. Harry is ook een persoon. Alleen dan wereldberoemd. Ik hoor dat hij wat minder aan het huilen is. ,,Harry?" Hij gaat weer omhoog zitten en knikt. Ik ga hem eens vertellen wat hij moet doen. Ik snap precies hoe hij zich voelt. ,,Harry, negeer het! Alsjeblieft! Het zijn maar mensen achter een computer die iets typen. Ik weet dat het je raakt, maar het is het niet waard. Dit is precies wat ze willen dat jij je rot gaat voelen. Ik heb dit ook meegemaakt, je negeert het of je gaat er tegenin en kraakt ze helemaal af. Als iemand stuurt; je bent lelijk zeg je gewoon terug; dankje, dat waardeer ik echt. Dat irriteert hun alleen maar meer. Niet dat je op alles moet reageren en ze zullen ook niet meteen stoppen, maar ze stoppen als ze merken dat het niet meer werkt. En nou wil ik weer de oude Harry zien met die leuke glimlach!"
,,Dankje Nina!" Ik zie langzaam zijn lach weer.
,,Graag gedaan. Zullen we Zayn maar eens op gaan halen?"
,,Ik vind het goed." Ik sta op en hij ook. Ik spreidt mijn armen voor een Nina hug. Hij aanvaardt de knuffel.
,,Kom!" Ik doe snel mijn deuren van dicht van het balkon. Als ik terug loop zie ik dat Hailey en Harry al bij de deur staan op mij te wachten.
,,Klaar?" Zeggen ze allebei in koor. Ze moeten allebei lachen. Harry's echte lach.
,,Ja, ik ben klaar." Zeg ik lachend.


Reacties:

1 2

laurastyles
laurastyles zei op 13 sep 2013 - 7:28:
No hate to Harry! He is cute. If you bullie him, i know where you are!!!
Snel verder xxx


Harrylover
Harrylover zei op 13 sep 2013 - 7:20:
Super mooi chappie.
Melding en snel verder.


Malikaa
Malikaa zei op 13 sep 2013 - 6:23:
Ugh haters -.-'
But yeaaahhhh double date

Xxxx


xHiimacookie zei op 12 sep 2013 - 22:37:
Haters ga dood :3. -xxx-


ilovehazza
ilovehazza zei op 12 sep 2013 - 22:31:
Melding xxxx zaaalige fanfiction x