Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » My life is changed! (AF) » =13=

My life is changed! (AF)

13 sep 2013 - 11:31

766

3

268



=13=

Enjoy! ;)

Zayn staat al voor de deur van zijn appartement te wachten. Hij komt naast me lopen. Hailey en Harry kunnen het wel heel goed met elkaar vinden.
,,Denk je dat het iets wordt?" vraagt Zayn terwijl hij wijst naar Hailey en Harry. Alsof hij mijn gedachten kan lezen.
,,Ik denk het wel." We moeten allebei lachen.
,,Waarom is Nola er niet bij?"
,,Ze zei dat ze iets anders moest doen en geen tijd heeft. Maar ik zag dat ze loog."
,,Niall ging ook al weg vandaag...ze...ze zullen elkaar toch niet al ontmoet hebben?" vraagt Zayn.
,,Ik denk het wel! Little Nialler heeft iemand gevonden." Weer moeten we lachen. We lopen de deur uit, er staan een paar meisjes voor de deur die een handtekening willen hebben van Harry en Zayn.
,,Ben jij Nina?" Wow, word ik nu al herkend?
,,Ja, ik ben Nina. En wie ben jij?"
,,Ik ben Emma, zou ik misschien een handtekening mogen?" Oh god, ik moet hier echt aan gaan wennen, het zal wel vaker gaan gebeuren.
,,Natuurlijk Emma." Ik pak haar pen aan en zet mijn handtekening op het blaadje. Ik zet er nog twee x achter en geeft haar de pen weer terug.
,,Dankje." Zegt ze blij en knuffelt me. Ze laat weer los en loopt weg. Ze draait nog een keer om en zwaait naar me. Natuurlijk zwaai ik terug, Emma is echt een schat. Ik voel twee sterke armen om me heen van achteren.
,,Dat is je eerste fan." Fluistert Zayn in mijn oor.
,,Zijn ze allemaal zo schattig?" vraag ik aan Zayn.
,,Sommige wel en sommige gaan je haten."
,,Die haat boeit me niks." Zeg ik zacht.
,,Ik hou van je." Hoor ik Zayn zachtjes zeggen. Ik draai me om en zoen hem op zijn mond. We horen allemaal ahw's en de klikken van de camera's. Hailey heeft foto's gemaakt. Ik stop de zoen en leun met mijn voorhoofd tegen de zijne.
,,Ik hou ook van jou." Zeg ik zachtjes. De gevoelens zijn gewoon niet te beschrijven. Mijn knieën worden altijd slap als ik in zijn bruine ogen kijk en dan heb ik het nog niet over die vlinders in mijn buik gehad.
,,Zullen we gaan?" Hoor ik Hailey zeggen.
,,Ja, Hailey!" Ik zucht en pak Zayn's hand. We lopen samen hand in hand naar de Starbucks. Als we in de Starbucks zijn bestel ik mijn caramel koffie en een chocolade muffin. We gaan een beetje in de hoek zitten, zodat niet iedereen ons ziet. *It's gotta be yooooouuuuu* Leuke ringtone Zayn. Hij neemt zijn telefoon op en loopt weg. Maar hij staat nog steeds zo dichtbij dat je het kan horen.
Hi Gale...Nee Harry en ik zijn met Hailey en Nina naar de Starbucks....Ja...Maar we mochten toch een tijdje rust hebben? Ja, ik zal het tegen de jongens zeggen...Doei, tot morgen! Hij drukt op het rode hoorntje en schuift zijn telefoon in zijn broekzak.
,,Harry, we hebben morgen een concert. En zometeen moeten we gaan oefenen." Ik zie dat Zayn niet blij is. Maar dan veranderd zijn niet blij gezicht in een blij gezicht. ,,Nina, ga je mee straks en morgen?" Omg, mag ik mee? Ik weet het, ik ken ze al maar een concert...
,,Natuurlijk!" Zeg ik blij.
,,Hailey, ga jij dan met mij mee?" vraagt Harry aan Hailey.
,,Ja!" Ze geeft hem een knuffel. Ahw, ze zijn echt schattig. Ze laten elkaar los en kijken elkaar in de ogen en voordat we het weten waren hun lippen tegen elkaar. Zayn en ik kijken elkaar aan en weer terug naar Harry en Hailey.

=Hailey=
Harry vroeg me net of ik naar hun concert mee wil. Dat is zo awesome! Ik geef hem een knuffel. Als ik me los maak uit de knuffel ontmoeten we elkaars ogen, alles om me heen verdwijnt, ik zie alleen zijn mooie groene ogen. Harry leunt rustig naar voren, onze gezichten steeds dichterbij elkaar. Ik weet wat hij wil doen en leun in. Onze lippen raken elkaar. In mijn buik vliegen honderden vlinders. Dit gevoel heb ik nog nooit gehad.
,,Kuch, kuch." Hoor ik Zayn en Nina kuchen. Moeten ze het nou weer verpesten? Oh ja, ik had hun zoen ook verpest, nou ja staan we kiet. Onze lippen verlaten elkaar en kijken Zayn en Nina boos aan.
,,Hailey?" vraagt Harry. Ik draai mijn hoofd om naar hem en knik ja. ,,Wil je vanavond mee op een date?" OMG ga ik nou op date met Harry? Harry Styles?
,,Ja, heel graag Harry!" We glimlachen allebei als idioten naar elkaar.
,,Zullen we dan nu gaan?" vraagt Zayn. We staan op en lopen de Starbucks uit. Wow, beste Starbucks tripje ever!


Reacties:


Malikaa
Malikaa zei op 13 sep 2013 - 12:10:
Yaaaayyy nu nina en niall nog ^^
Xxxx


xHiimacookie zei op 13 sep 2013 - 12:06:
Starbucks <3.

Snel veder
-xxx-


laurastyles
laurastyles zei op 13 sep 2013 - 11:53:
Superleuk verhaal! Xx