Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » My life is changed! (AF) » =15=

My life is changed! (AF)

14 sep 2013 - 10:19

957

3

215



=15=

Enjoy! ;)

=Liam=
Ik loop met de jongens mee naar de kleedkamer.
,,En Liam? Nog geen liefde?" Ik kijk ze raar aan...waarom zouden ze dat vragen?
,,Nee hoezo?"
,,Ook Daniëlle niet?" Louis kijkt me aan.
,,Nee, we zijn gewoon goede vrienden. Ik heb geen gevoelens voor haar. Maar waarom willen jullie dat weten?"
,,Omdat wij allemaal al bezet zijn."
,,Ja, maar waarom zou ik dan ook iemand moeten hebben?"
,,Sorry, we vragen het alleen maar." Zeggen ze geschrokken. Ik weet niet waarom ik niemand heb. Ik zoek denk ik gewoon niet naar de liefde, maar wacht het gewoon af.

=Nina=
Kimberley en ik lopen samen naar Starbucks. Als ik naar binnen wil stappen bots ik tegen iemand op.
,,Sorry, ik ben soms zo klunsig!" Zeg ik terwijl ik probeer op te staan. Als ik sta zie ik mijn moeder voor me staan. ,,Jij? Ik dacht dat je op je werk zou zijn?" zeg ik terwijl ik haar bitchie aankijk.
,,En ik dacht dat jij thuis zou zijn? Wat doe je hier?!" Ugh, ik kan haar zo niet uitstaan. Ik ga haar niet eens mama noemen! Ik haat haar. Ik weet het, je kan vanbinnen niet je moeder heten. Ik hou ook nog wel van haar, ze heeft zoveel voor me gedaan. Maar nu wil ik haar nooit meer zien en haat ik haar wel, omdat ze dat zei in de Primark.
,,Ik woon hier ergens...En ik ga niet zeggen waar! Ik heb alles gehoord in de winkel!" zeg ik boos tegen haar. Ik zie dat Kimberley alvast binnen is gaan zitten en me aankijkt met een 'het-komt-wel-goed' look.
,,Huh, welke winkel?" Dit geloof ik echt niet.
,,Je weet wel in de Primark!" zeg ik schreeuwend. Ik ben haar zo zat.
,,Sla niet zo'n toon aan jongedame! En hoe weet je dat allemaal?"
,,Omdat ik hier misschien woon? En ik nooit meer terug kom! Ik weet dat je me niet wil!" Ik kijk haar aan en er vormen zich tranen in mijn ogen.
,,Ja! Misschien omdat je een verwend irritant nest bent?!" Noemt ze me nou verwend?! Ik heb nooit ergens om gevraagd. Dat ze geld voor me neerlegt betekend niet dat ik alles kan kopen en zal kopen. Sowieso de helft ligt altijd nog waar het lag.
,,Serieus? Verwend? Rot alsjeblieft op! En kom me nooit meer opzoeken! Ik haat je en ik wil je nooit meer zien!" Zeg ik boos. Ik draai me om en hoor dat Kimberley wacht schreeuwt. ,,Nee Kimberley. Ga maar terug naar de jongens, ik wil even alleen zijn. Zeg maar dat ik oké ben." Ik ren verder en hoor Kimberley nog oké roepen.

Als ik moe ben van het rennen ga ik op een bankje zitten in het park. Ik verstop mijn hoofd in mijn handen en begin te huilen. Ik voel dat iemand over mijn rug wrijft om me te troosten. Ik kijk op en zie een meisje van mijn leeftijd naast me zitten.
,,Hey." Zegt ze zacht.
,,Hey." Zeg ik zachtjes terug.
,,Ik ben Rachel. Ik zag net wat er was gebeurd in de Starbucks." Ik knik en trek mijn benen wat hoger zodat ik met mijn kin op mijn knieën kan leunen. Ik sta voor me uit als Rachel weer begint te praten. ,,Het komt allemaal wel goed." Probeert ze me te kalmeren. Ze heeft net zo'n persoonlijkheid als Liam. Misschien zou ik haar moeten voorstellen aan Liam. Ik kijk weer omhoog om naar het meisje te kijken.
,,Dankje." Zeg ik tegen Rachel en geef haar een knuffel.
,,Weet je...je lijkt heel erg veel op Nina, Zayn's vriendin." Ik ga weer rechtop zitten en kijk haar aan.
,,Oh ja, ik heb me nog niet voorgesteld, ik ben Nina." Zeg ik blij en steek me hand uit naar haar. Ze schudt me hand. Dan begrijpt ze dat ik het echt ben.
,,Heb ik Nina net getroost? OMG ik ben zo'n grote fan van je! Je maakt Zayn zo blij!" Ze kijkt me met een glimlach aan en knuffelt me.
,,Dankje." Zeg ik. ,,Ga je vanavond naar het concert?" vraag ik aan Rachel, als we allebei weer rechtop gaan zitten.
,,Nee, ik kon geen kaartjes krijgen." Ze kijkt verdrietig naar de grond als ik een idee heb.
,,Uhm...Rachel, ik wil je eigenlijk graag gaan voorstellen aan Liam! Zou je mee willen backstage?"
,,OMG, OMG Ja! Dankje!" Zegt ze blij. Ik sta lachend op en leidt haar mee naar de concertzaal. Als ik een stap binnen zet voel ik gelijk al twee armen om me heen.
,,Kan....niet....ademen...." Zeg ik als ik merk dat het Zayn is.
,,Sorry! Ik was zo ongerust!" Zeg hij blij omdat ik weer terug ben.
,,Ik heb Rachel ontmoet. Ze heeft me getroost toen ik alleen op een bankje zat."
,,Dankje." Zegt Zayn blij als hij op Rachel afloopt en haar een knuffel geeft. Na de knuffel blijft ze geschrokken staan. Zayn kijkt me vragend aan.
,,Ze is een fan." Fluister ik in zijn oor.
,,Oh." Zegt hij terug.
,,Kom Rachel, we gaan naar Liam!" Ik pak haar hand en loop met haar naar de kleedkamer. Ik duw de deur open en zie Liam op de bank zitten. Ik loop naar hem toe en tik op zijn schouder. Hij draait zich om en geeft me een knuffel.
,,We waren zo ongerust!" Zegt hij terwijl hij weer terug op de bank gaat zitten.
,,Uhm Liam? Ik wil je aan iemand voorstellen." Hij draait weer om en ziet Rachel staan. Ik zie ze naar elkaar staren. Ik loop de kamer uit en ga naar Zayn. Good job Nina! Denk ik bij mezelf.
,,Wat heb je goed gedaan?" Okay, ik heb dus hardop gedacht.
,,Ik heb Rachel aan Liam voorgesteld." Zeg ik trots.
,,Ahw, wat ben je toch een schatje!" Zegt Zayn als zijn zachte lippen de mijne raken.


Reacties:


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 14 sep 2013 - 10:28:
Cannot wait for THE next chapter!!

Xx


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 14 sep 2013 - 10:28:
Zo leuukk!!!


xHiimacookie zei op 14 sep 2013 - 10:24:
Kom ik aan uum hi Liam ;$.