Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Do I deserve this? [PAUZE] » Chapter 3

Do I deserve this? [PAUZE]

14 sep 2013 - 17:08

862

15

409



Chapter 3

Enjoy

‘Meiden, volgens mij zijn de jongens er’ zeg ik vlug. Ik loop de gang op, de meiden volgen. ‘Lucy, kan jij eventjes opendoen voor me? We komen er zo aan!’ schreeuw ik naar mijn zusje. Ze staat gelijk op en doet de deur open, ik hoor hoe de jongens binnekomen. Ik draai me om naar de meiden, ‘We maken er een topavond van, met z’n allen!’ zeg ik, we geven elkaar een groepshug. Ik kijk ze nog allemaal 1 keertje aan, dan loop ik als eerste naar beneden. De jongens staan daar allemaal op een rijtje, Louis kijkt me met open mond aan. ‘Kim… je bent beeldig!’ zegt hij, hij trekt me naar zich toe en zoent me. Dan komt Kate de trap af gelopen, ze rent als een gek naar Harry toe en knuffelt hem. Daarna volgt Vanessa, ze struikelt over de laatste trede, ik sla mijn handen voor mijn gezicht. ‘Ik heb je Vanessa’ hoor ik Liam zeggen, ik haal mijn handen weg en zie hoe Liam Vanessa vast heeft. Hun moeten dus echt een setje worden. De volgende zijn Roos en Tess, Zayn trekt Roos naar zich toe en Tess gaat naast Niall staan. Het is tijd voor Naomi. ‘Dames en heren, hier is Naomi!’ roept Tess. Naomi komt de trap afgelopen, de jurk staat haar prachtig. ‘Groepshug’ schreeuwt Niall, ik word er al snel bij getrokken. ‘Laten we gaan, we zijn met 3 auto’s’ zegt Louis. Ik laat iedereen eruit en geef Lucy nog een knuffel, ik wil de deur uitlopen maar hoor dan mn moeder roepen. ‘Kim, als je vanavond niet op tijd thuis bent weet je wat er gaat gebeuren!’ Ja, ik weet inderdaad wat er gaat gebeuren, ik word dan weer voor twee dagen opgesloten in de kelder, zonder eten of drinken. ‘Ja mam, ben er om twaalf uur!’ roep ik terug n gooi de deur achter me dicht.

*Een half uurtje later*

‘Jongens, dit feest is geweldig!’roep ik als de deuren binnengaan. Het is een grote zaal, vol met andere mensen van onze leeftijd. ‘Ik denk dat het beter is als we in ieder geval 1 iemand bij ons hebben. ‘ zeg ik vlug. Harry trekt Kate mee de dansvloer op, hetzelfde gebeurd bij Vanessa en Liam. Zayn trekt Roos mee de VIP-lounge in, Naomi Tess en Niall gaan aan de bar zitten. Ik blijf nu over met Louis. Ik kijk hem aan in zijn mooie groengrijze ogen. ‘Kim, je bent prachtig, ik word steeds maar weer verliefd op je’ fluistert hij lief in mijn oor. Ik vind het schattig hoe hij mij aankijkt, dan zoen ik hem. ‘Louis, kom je mee buiten zitten, het is mij hier te druk.’ Zeg ik, Louis knikt en loopt naar de deur. Ik kijk nog even de zaal rond om te kijken waar iedereen is, ik voel me wel een beetje verantwoordelijk. Ik zie hoe Zayn en Roos elkaar zoenen, ik krijg een glimlach op mn gezicht. Snel draai ik me om en ren naar Louis toe, die al buiten op me staat te wachten. Ik pak zijn handen en trek hem mee het grasveldje op. ‘Hier is het rustig’ zeg ik en ga dan op het gras liggen, het is prachtig onder de sterrenhemel. Louis komt automatisch naast me liggen, iets wat mij een fijn gevoel geeft. Bij Louis voel ik me veilig, ik denk nog even aan wat mijn moeder heeft gezegd en krijg dan een paar tranen, ze lopen langzaam naar beneden. ‘Kim, wat is er?’ vraagt Louis lief, ik draai me naar hem om, zijn groengrijze ogen prikken in die van mij. ‘Niks ergs, ik dacht eventjes aan hoe fijn ik het met jou heb, het zijn tranen van blijdschap’ lieg ik. Ik kan er met niemand over praten hoe mijn thuissituatie is, niemand zal mij begrijpen. De jongens hebben hun eigen problemen met de band, de meiden zijn te druk bezig met zichzelf. De enige met wie ik kon praten was Naomi, maar die gaat nu ook weg. Ik wil haar niet opzadelen met mijn problemen, ze heeft haar eigen problemen. Ik druk mijn gedachtes weg en zet een leuk muziekje op. De avond gaat snel en ik heb de tijd niet eens in de gaten, maar dan hoor ik een iets uit een speaker komen. ‘Jongens en meisjes, het is nu 2 uur, het feest is afgelopen, wij verzoeken jullie om het pand te verlaten.’ Shit, wat zei hij nou? Ik sta op en ren naar de deur toe, de anderen staan daar al te wachten. ‘Jongens, we moeten gaan nu.’ Zeg ik, ik voel achter me twee handen, die duw ik weg. Ik pak de autosleutels uit Liam’s handen en ren naar de auto toe. Ik heb zelf een rijbewijs dus ik kan nu weggaan, maar nee, ik wacht op de rest. Louis komt naast me zitten en kijkt me verward aan, ik probeer om niet naar hem te kijken. Ik moet hem nu twee dagen missen. ‘Schiet nou toch eens op!’ schreeuw ik uit boosheid, de rest stapt ook in de auto’s. Ze vragen me wat er aan de hand is, maar mijn gedachten zitten bij wat er straks komen gaat.


Reacties:

1 2 3

CStyles
CStyles zei op 16 sep 2013 - 19:11:
Melding


loveyouxx
loveyouxx zei op 15 sep 2013 - 16:55:
0.o
snel verder!!!


IloveZayn
IloveZayn zei op 15 sep 2013 - 14:44:
Ik zie hoe Zayn en Roos elkaar zoenen, ik krijg een glimlach op mn gezicht.
Ghehehe

Omg wat zielig voor Kim


Snel verder!x


1D4EVER
1D4EVER zei op 15 sep 2013 - 10:20:
meldiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing


1Dlovez
1Dlovez zei op 15 sep 2013 - 8:32:
OMG ***_***

Verder he! Xxxx