Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » My life is changed! (AF) » =19=

My life is changed! (AF)

15 sep 2013 - 14:36

1001

8

340



=19=

Enjoy! ;)

Het was echt een super week in New York. We hebben nog heel veel leuke dingen gedaan, maar vooral veel films gekeken.
,,Over twee weken moeten we weer op tour." Zegt Liam zuchtend waardoor ik uit mijn gedachten gehaald.
,,Ja." Zegt Kimberley ook zuchtend.
,,Kimberley, kom eens!" Zeg ik en ik trek haar mee naar mijn kamer. Toen Liam zei dat hij over 2 weken weer terug op tour moest, zag je Rachel's gezicht veranderen in een sip gezicht.
,,Waarom moet ik mee?" vraagt Kimberley.
,,Zag je Rachel net niet?" vraag ik verbaasd.
,,Jawel. Wat bedoel je?" Ik zucht. Snapt ze het nou echt niet?
,,Rachel vindt Liam leuk! Zie je dat niet?" Ze kijkt me verbaasd aan.
,,Nu je het zegt. Ze kijkt wel elke keer zo naar hem." Ik zucht van opluchting.
,,Dus...wij gaan ze koppelen."
,,Okay!" Zegt Kimberley blij.
,,Maar we kunnen nu niet zomaar terug lopen en niet vertellen wat we hebben gezegd...snap je?" vraag ik twijfelend.
,,Ja, misschien moeten we een feest organiseren omdat ze op tour gaan."
,,Ja goed idee Kimberley!" We geven elkaar een high-five en lopen weer terug naar de jongens. Ik ga naast Zayn zitten en leg mijn hoofd op zijn schouder.
,,Waar hadden jullie het over?" vraagt Louis. Jep, die vraag had ik al verwacht.
,,Het was eigenlijk een verrassing...wij wilden namelijk een feest organiseren. Omdat jullie over twee weken weer weg moeten."
,,Ahw, leuk idee!" zegt Niall blij en geeft mij en Kimberley een knuffel.
,,Komen jullie allemaal? Dan doen we het gewoon hier in ons appartement."
,,Ja!" Zeggen ze allemaal tegelijk.
,,Leuk!" Antwoord ik terug. ,,Ik ga naar mijn appartement om me om te kleden."
,,Oké." Zegt Zayn en geeft me een klein kusje op zijn lippen.

Als ik bij mijn appartement kom, schrik ik. Wat doet mijn moeder nou weer hier? En waarom heeft ze die James meegenomen?
,,Mam, wat doe jij hier?!" vraag ik wat bozig.
,,Wij moeten met je praten." Zegt James. Ik kijk hem aan. Waar bemoeit hij zich mee?! Dit is iets tussen mijn moeder en mij!
,,Bemoei je er niet mee!" schreeuw ik tegen hem en loop mijn appartement binnen.
,,Sla niet zo'n toon aan tegen hem." Roept mijn moeder. Oké, dit is het bewijs. Mijn moeder houdt niet van me.
,,Ik kan niet geloven dat je hem verdedigd! Ik ben je dochter, je zou mij moeten verdedigen!" Kwaad kijk ik naar mijn moeder. James stapt naar voren en geeft me een duw.
,,Nu moet je ophouden om zo tegen je moeder te praten!" roept hij kwaad. Ik kijk wanhopig naar mijn moeder. Maar ze doet helemaal niks.
,,O ja en jij moet ophouden voor haar te spreken en je met mijn leven te bemoeien!" roep ik boos. ,,Je bent mijn vader niet! En mam, ik kan niet geloven dat jij je zo laat ompraten door zo'n loser!" James kijkt me nu nog bozer aan. Hij geeft me nu nog een duw maar dan harder. Ik voel een harde klap tegen mijn hoofd en voel me licht worden. Alles wordt zwart voor mijn ogen.

=Een half uur later=
=Hailey=

Ik ren naar de kamer van Nina. Ik hoorde op de gang iemand gillend wegrennen. Volgens mij was het de moeder van Nina. Ik wist dat ze weer iets probeerde om contact te krijgen met Nina. Ik open de deur en geef een gil. Nina ligt op de grond!
,,Nina!" Ik ren naar haar toe, maar ze reageert niet en is helemaal weggezakt. 'O nee, wat moet ik doen?' ,,Nola!" roep ik hard. Ze komt hard aangerend.
,,Omg, wat is er met Nina gebeurd?" vraagt ze.
,,Weet ik niet, wil je me helpen om haar naar Zayn te dragen?"
,,Natuurlijk!" We lopen naar Nina en tillen haar op.
,,Zayn!" roep ik hard. De deur wordt opengemaakt en Zayn staat in de deuropening.
,,W-wat is er gebeurd?" vraagt hij stotterend. Hij pakt Nina van me over en legt haar op de bank.
,,Ik weet het niet. Ik hoorde haar moeder schreeuwend wegrennen en toen ik bij haar kamer aankwam, lag ze bewusteloos op de grond." Zeg ik met tranen in mijn ogen.
,,Ik ga een ambulance bellen!" roept Zayn en rent snel naar de keuken. Even later komt hij weer terug en tilt Nina op. Ik loop met Zayn mee naar beneden. Als we door de voordeur van het gebouw lopen staat er al een ambulance. Zayn, Nola en ik mogen alle drie met de ambulance mee. Ik heb Zayn nog nooit zo zien huilen en weet je...het is helemaal niet leuk om hem zo te zien. Terwijl Zayn de hele tijd Nina's hand vast heeft, sms ik de andere. Aan: Niall! Hazza! Louis! Liam! Kimberley en Rachel. Hey, Zayn en ik zijn naar het ziekenhuis. Er is iets met Nina gebeurd! Ik leg het jullie uit als jullie naar het ziekenhuis komen! Xx Hailey. Ik krijg gelijk van iedereen al berichtjes terug. Van: Niall! Ik kom eraan! Xx. Van: Louis! Kimberley en ik komen eraan! Stay strong! X. Van: Liam! Bel me als je het niet meer aan kan. X Rachel. Oh en Liam zegt dat je afleiding moet zoeken! En het laatste smsje van Harry. Van: Hazza! Sweetie! Ik kom er nu gelijk aan! <3. Ik word uit mijn sms gedachten gehaald als iemand mij mee uit de ambulance trekt. Ik kijk wie mij meetrekt en zie Zayn voor me, het lijkt alsof hij in paniek is.
,,Nee meneer, u kunt niet mee naar binnen." Zegt de dokter. Ik zie dat Zayn zijn handen als vuisten maakt en zich op de grond laat zakken.
,,Zayn!" schreeuw ik tegen hem. Ik heb geleerd dat als iemand in paniek is dat je dan de naam van diegene moet roepen.
,,Wat?!" snauwt hij terug. ,,Sorry!" zegt hij er gelijk achterna.
,,Zayn, ik weet dat je bij haar wil zijn. Maar nu boos worden en in paniek raken werkt niet!"
,,Dat weet ik Hailey, maar waarom moet haar dit nou weer overkomen?" vraagt Zayn snikkend.
,,Weet ik niet Zayn, weet ik niet." Zeg ik zuchtend.


Reacties:

1 2

MichelleSky zei op 15 sep 2013 - 18:55:
Snel verder!!! Xo


Deeemdiaries
Deeemdiaries zei op 15 sep 2013 - 17:12:
best story ! melding


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 15 sep 2013 - 17:10:
I Will kill James!

Xx


1D4EVER
1D4EVER zei op 15 sep 2013 - 16:47:
meldiiiiiiiiiing


















Harrylover
Harrylover zei op 15 sep 2013 - 16:45:
Melding en snel verder.
Ik zal die James.