Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The Cute Scream Let's Him Fall In Love » Hoofdstuk 7

The Cute Scream Let's Him Fall In Love

5 okt 2008 - 16:10

945

0

264



Hoofdstuk 7

BillPOV..
Je merkt dat Joyce is slaap is gevallen tegen je schouder.. Je legt haar hoofd op je schoot en gaat met je hand door haar haren eigenlijk.. is ze toch wel vrij mooi denk je bij jezelf.. terwijl..
je een kusje op haar voorhoofd plant Maar ik ben bang dat ze niet wil.. denk je verder.. ze lijkt soms nogal afstandelijk te doen.. Je blijft nog even zitten en dan hoor je iemand boven komen. Het is Maite Maite komt binnen en ziet dat Joyce slaapt. Ze komt tegenover jullie zitten en kijkt jullie aan Maite krijgt een glimlach op haar gezicht en jij wil wel weten wat er is..
jij: wat valt er zo te lachen? Maite moet nog harder lachter en zegt: haha.. ze kwijlt Je kijkt naar beneden en ja hoor.. ze kwijlt .. Jij: dan zal ze wel over iets lekkers aan het dromen zijn xd Maite: dan zal ze wel over jou aan het dromen zijn Je verschiet een beetje.. je kijkt op en zegt: sorry, kun ja da ff..nader verklaren? Maite zet zich wat rechter en krijgt een geweldige smile op hare gezicht. 'Wel..'begint ze alsof ze bij de kapster een vette roddel gaat vertelle. 'Dus zie, Joyce is zo ongeveer kei verliefd op u ma is te koppig om toe te geve.' Je begint te lachen en leunt wat meer naar voor.'ik moet je iets vertellen' zegt hij heel geniepig 'ik ben ook..verliefd..' Maite lacht ook en moet moeite doen om ni te gaan zinge van Bill en Joyce sitting in a tree.. 'Van de moment dat ik haar hoorde gillen was ik verkocht' Maite begint bijna te gillen van plezier. Jij:'en euh.. hoe zit het eigenlijk tussen u en Gustav?' Maite krijgt meteen een kleurtje op haar wangen. Maite:'wel euh.. ja.. euhm.. ja tis euhm.. goei vraag, ik heb geen idee ' Je knikt instemmend en zegt geruststellend: 'maak u in ieder geval geen zorge da loopt wel los, Gustav is zot van u' Maite bloost nu nog harder. Maite:'en ga je iets doen aan jou en Joyce?' Jij:'geen idee, ik wil eerst weten hoe dit verder loopt,want zoals je al zei, ze is echt wel koppig..' Maite:'late we ze wakker maken, kan nog leuk worden' jij:'euh oke..maar euh..hoe?' Maite staat op en loopt naar Joyce ze knijpt in haar neus en..
Joyce POV
Je voelde je oogleden zwaarder worden en viel stil in slaap tegen Bill zn schouder. Je bent aangekomen op een strand.. Aan je kleren te zien was je schipbreukeling Je kijkt om je heen maar iets helemaal niemand.. Het is kennelijk een verlaten eiland je besluit om maar is gaan rond te kijken. Je gaat je jungle in Voorbij de eerste paar bomen en struiken veranderd het landschap al helemaal je kan je ogen niet gelove je bent op..CANDY ISLAND snoep zo ver het oog reikt, chocolade rivieren, bergen van ijs en snoepbomen met gummybeertjes aan mtje mond open sta je alles nog te aanschouwen tot je plots.. 2 handen om je middel voelt. Je draait je om en daar staat.... Bill.. Bill stond dus achter ja.. Je ziet hem naar je toe buigen met zn ogen gesloten. jij sluit je ogen ook,klaar om hem een kus te geven maar dan.. Je wou Bill net een zoen geven maar plots kreeg je geen lcuht meer. Je schoot uit je droom en voelde iemand in je neus knijpen. Je wou je ogen niet open doen in de hoop de droom nog verder ging en riep dus maar:'MAITE KAPPEN, ik wil slapen' Je wist dat het Maite was omdat zij de enige is die zo gemeen kan zijn om zoiets te doen Maite ging maar rustig verder met gemeen zijn en vroeg: 'En over wat is Joyce aan het dromen?' Je smakte even met je lippen en zei: 'snoep, veel snoep, en Bill, mooie Bill' *smak smak* Maite begint breed te grijnzen en Bill krijgt ogen ter grote van ontbijtbordjes. Maite:'Joyce,, doe u ogen is open.' Je hebt echt geen zin maar doet toch wat ze zegt. Je opend traag je ogen en eenmaal dat je gewent bent aan het de omgeving merk je dat je met je hoofd op Bill's schoot ligt en dat hij heeft gehoort wat jij zojuist aan het mompelen was. Je zet je recht en begint iets te mompelen waarvan je zelf niet beseft wat het is. (iet van sorry enzo..) Er valt een pijnlijke stilte die alleen onderbroken wordt door Maite's constant aan houdende giggel. Nog steeds even hard blozend verontschuldig je je even en verlaat je de kamer. Je wil even alleen zijn om na te denken. Je loopt naar beneden geen idee naar waar want je kent niks op de bus. Je gaat een deur door en komt weer in de slaapkamers uit. Je zet je op een bed en begint te denken.. oke, laten we gewoon hopen dat Bill niets heeft gemerkt. Hij mag het niet weten, het mag gewoon nog niet. Ik vind hem ongelofelijk lief en knap en slim en aardig en schattig en mooi en *zucht* perfect. maar, ik ben nog niet klaar voor een nieuw vriendje. Wat je vorige je heeft aangedaan zal nog lang in je geheugen gegrift blijven. Hij had je belogen en bedrogen. Het was allemaal maar schijn, een weddeschap dat was het ja. Hij en zn vrienden hadden er om gewed dat hij mij de zijne kon maken en om wat? ne bak bier.. Mijn vertrouwen is gewoon helemaal weg. Het verbaast me dat ik me daardoor nog niet heb afgezworen van jongens. Ik ben gewoon nog niet klaar. Ik hoop maar dat Bill me even met rust laat.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.