Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » They are dangerous|| Zayn Malik {samen met DjMalikjuh}[Afgerond] » >18<

They are dangerous|| Zayn Malik {samen met DjMalikjuh}[Afgerond]

15 sep 2013 - 15:37

1024

14

785



>18<

>>Written by Lianne<< GUESS WHO ARE GOING TO MEET EACH OTHER?! YUP ME AND LIANNE! I'm super freaking happy :D~~~~~Prepare for the Drama

Javadd:
Woest sta ik in de jongenswc. Mijn ademhaling gaat veel te snel en mijn ogen spuwen zowat vuur. Ik heb ze duideljk gezien, Zayn en Avelin die zoenen. Die twee zijn samen! Mijn humeur slaat ongemerkt om terwijl ik dat denk en opeens rolt er een traan over mijn wang. Ik schrik er een beetje van. Een traan? Badboys huilen niet, als ze dat doen zijn het van die mietjes. Ik veeg de traan ruw weg en denk terug aan de eerste dag dat Avelin hier op school kwam. Hoe ik haar meenam, hoe ik haar drugs voerde. Hoe ze mij in mijn ballen trapte en boos wegliep. Het maakt haar alleen nog maar aantrekkelijker... Opeens begin ik de andere kant van het verhaal te bekijken, zoals Avelin het zou moeten zien. Een hotte boy die haar high maakt om haar te krijgen. Afknapper. De volgende dag wil hij het nog afmaken en geeft haar een mep als ze tegenstribbeld. Afknapper. Dan is het eigenlijk wel logisch dat ze je een trap geeft... Er rollen nu meerdere tranen over mijn wangen, vlug verstop ik me in een wchokje en ga in een hoekje op de grond zitten. Ik zat fout, ik moet mijn excuses aanbieden, voordat ze écht een pesthekel aan mij krijgt! Ik veeg alle tranen weg en tot mijn opluchting blijven ze weg. Ik loop het hokje uit en daar staat die domme gayjongen. Hij staart me aan en ik zucht geïrriteerd. Maar opeens komt er weer een slecht plan in mij opborrelen. 'Hoho, gayjongen. Ik heb een nieuwtje voor je...'

Later die dag, in de lunchpauze...

Avelin
Hand in hand loop ik met Zayn door de gang. Melissa loopt ook mee en we kletsen en lachen wat. Zayn geeft me een kusje in mijn nek en ik giechel. 'Dat kietelt!' We lopen verder en gaan dan de kantine binnen. Het vrolijke geklets verstomd en iedereen staart ons aan. Één begint te fluisteren, tweede ook en al snel is iedereen aan het fluisteren tegen elkaar. Ik schud mijn hoofd, ze moeten gewoon nog wennen aan het idee dat Zayn en ik met elkaar hebben. Ik zucht en loop met Zayn en Melissa verder. We lopen naar onze vaste tafel en Zayn en Melissa gaan zitten. Zayn bied zijn excuses aan voor wat er gebeurde met tekenen. Ik glimlach, die twee kunnen het nu wel vinden met elkaar. Dan sta ik op om eten voor ons drieën te halen. Ik loop naar de kantinejuf en bestel wat we eigenlijk altijd nemen. Ondertussen vang ik woorden op... '... hij is een player'
'... elke dag een ander...'
' ... voor de lol...'
Ik zet het uit mijn hoofd, ze praten vast over James ofzo, dat is echt zo'n dummy in een leren jackie. De kantinejuf overhandigd mij de dienbladen en ik loop ermee naar de tafel. Maar onderweg hoor ik iemand wat zeggen, wat mijn hart breekt. 'Zayn is slecht. Hij is een player en heeft elke dag een ander meisje. Hij wil haar alleen maar voor de lol! Wat zoenen, seks en dan de volgende!' Tranen vormen zich in mijn ooghoeken en ik loop nu zo snel ik kan naar de tafel. Ik zet de dienbladen met een klap neer en kijk Zayn diep aan met mijn betraande ogen. 'En jij zei dat ik speciaal was, hé?' Woest ben ik, woest! Zayn staat verbaasd op. 'Ja schat, dat ben je o-'
'Lieg niet tegen me!' onderbreek ik hem schreeuwend. 'Volgende week dump je me weer, na eens flink zoenen en seks hebben. Ik ben dus echt wel zoals al die andere vriendinnetjes van je! Ik ben alleen maar goed voor je reputatie, hoor je me?! Ik hoef je niet meer, het is uit!' Dan pak ik een hand eten van een van de dienbladen en gooi het recht in Zayns gezicht. Dan loop ik stampend de kantine uit. Ik ga steeds sneller lopen en uiteindelijk ren ik de school uit. Ik stop op het schoolplein en begin te huilen. Steeds harder. Dan voel ik opeens een warme hand op mijn schouder. Ik kijk om en zie het bezorgde gezicht van Javadd. Ik deins terug, maar hij doet helemaal niks. Hij loop om het bankje heen en gaat naast mij zitten. 'Avelin, ik zag wat er net gebeurde, en dat is vreselijk! Zayn lijkt veel beter, liever en aardiger dan ik, maar nu weet je zijn ware aard...' Ik kijk hem aan en knik. Zo is Javadd heel anders, eigenlijk best wel schattig. 'Avelin, ik wil mijn excuses nog aanbieden van wat er op die ene dag gebeurde. Ik voerde je drugs omdat ik je voor mij wilde winnen. Maar nu weet ik dat ik fout zat. Je bent zo veel leuker dan als je high bent...' Ik grinnik door mijn tranen heen, dat klinkt zo grappig. 'Excuses aanvaard,' fluister ik en ik geef hem een knuffel. Hij kijkt verbaast en knuffelt onwennig terug. Ik laat hem los en vraag: 'Heb je nog nooit geknuffeld?' Hij kijkt naar de grond, kijkt me dan aan en schud van ''nee''. Ik kijk hem aan, Zayn had nog nooit zoveel aandacht gehad, Javadd heeft nog nooit een knuffel gehad... Ik heb wel eens ergens gelezen dat je beter ontwikkeld als je als baby vaak geknuffeld bent, eigenlijk wel logisch dan dat Javadd zich zo misdraagt. Misschien kan ik hem veranderen, net als ik met Zayn heb gedaan. 'Javadd, ik wil je helpen veranderen. Dat mensen je aardig vinden, sta je dat toe?' vraag ik zachtjes aan hem. Hij kijkt me eerst een beetje boos aan, maar daarna verzacht zijn blik en antwoord hij: 'Nou ja, ik zou het wel fijn vinden om vrienden te hebben, maar daardoor gaat mijn reputatie naar de knoppen.' Ik kijk hem aan. 'Javadd, maak een keuze. Je reputatie en geen vrienden, of vrienden en een nieuwe reputatie, een goede. Het is aan jou.' Dan sta ik op. 'Hier heb je mijn nummer, laat het me weten als je een keuze hebt gemaakt.' En met die woorden loop ik weg, de school in. Ik moet Melissa spreken!

Alleen diegene die op
dit hoofdstuk reageren krijgen een
melding voor het volgende hoofdstuk.


Reacties:

1 2 3

tamarastyles
tamarastyles zei op 3 nov 2013 - 20:41:
OH NOOO!! ik ben vergeten een reactie te geven en nu heb ik een heel stuk van het verhaal gemist!!!!!! (stupid me!!) ik ga gewoon alles terug lezen wél reageren en weer helemaal bij zijn. (:

wat een vuile **** is jaffad toch! hij gaat er aan! mwuahahahha


Krewella
Krewella zei op 20 sep 2013 - 22:40:
Dit is wel een overdreven reactie, ik denk niet dat iemand dat ooit echt xou doen. Ze is wel erg goedgelovig zeg. Zayn is lief!


CStyles
CStyles zei op 16 sep 2013 - 19:11:
Melding!!!


1Dlovez
1Dlovez zei op 16 sep 2013 - 6:50:
Héél even zag ik Javelin wel zitten.
Maar serieus?
"Je bent zoveel leuker als je high bent…"


Enne… Avelin vergeeft hem ook wel snel, hè? Waarschijnlijk omdat ze het net met Zayn heeft uitgemaakt, WAT IK NERGENS OP VIND SLAAN!!!

Xxxxx


ilovehazza
ilovehazza zei op 15 sep 2013 - 20:38:
Melding xxx