Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » It started with an elevator|| Niall Horan [Afgerond] » Proloog

It started with an elevator|| Niall Horan [Afgerond]

15 sep 2013 - 19:22

280

9

667



Proloog

’Meen je dat?!’ schreeuw ik opgewonden. Mijn ouders knikken en ik vlieg ze om de hals. ‘Dank je dank je dank je dank je dank je.’ Ze lachen en geven me een knuffel. ‘Je verdient het meid. Je hebt hard genoeg gewerkt en je hebt je diploma gehaald. Dus mag je van ons op vakantie naar London.’ Ik klap in mijn handen en spring een rondje. ‘Jullie weten niet hoe ongelofelijk veel dat voor me betekent.’ Conor rolt met zijn ogen. ‘Dan kan je eindelijk je mannen gaan zoeken.’ Zo snel als ik kan neem ik hem in een houtgreep. ‘Geen kwaad woord over One Direction.’ Hij lacht. ‘Ik snap zo ie zo niet wat je in ze ziet. Ik ben toch veel leuker?’ ‘UGH! Conor!’ Hij lacht en ik ga door zijn haar. ‘Mijn haar! Oh, daar ga jij zo voor boeten…’ ‘Conor, houdt je mond. Je weet dondersgoed dat je bij je zus niet over ze moet beginnen,’ zegt mijn moeder streng. ‘Best. Ik ga naar boven.’ Ik glimlach naar mijn moeder. ‘Bedankt mam. Dus over London..’ Mijn moeder glimlacht en gebaart naar de bank. ‘Ga zitten.’ Ik gehoorzaam en ga zitten. Mijn ouders gaan tegenover me zitten en kijken me aan. ‘Je mag twee weken naar London, alleen. Je vertrekt morgen en wij betalen alles.’ Met grote ogen kijk ik ze aan. ‘Alles? Morgen? Twee weken? LONDON?!’ Ze knikken en ik juich. ‘Jullie zijn de beste ouders ooit! I love you so goddamn much.’ Ze lachen en ik geef ze een knuffel. ‘Nou ga maar inpakken meid,’ zegt mijn vader glimlachend. Ik knik en spurt naar boven. London here I come!


alleen diegene die reageren krijgen een melding


Reacties:

1 2

xarianatorx zei op 26 maart 2014 - 16:38:
Ik ga hem lezen!! hij is nu al zo goed!
ik heb pas net een account
-x-


ILOVENIALLX zei op 25 sep 2013 - 19:22:
Like this story! Krijg ik een melding?!
xxx


CStyles
CStyles zei op 18 sep 2013 - 19:50:
Meldinggg!!!!

-xxx-


Janitaa
Janitaa zei op 18 sep 2013 - 19:38:
Niall story, je weet wat dit betekend.
Nee vast niet, haha maar ach.
Ik wil melding meid!

xx


lovelouis
lovelouis zei op 17 sep 2013 - 17:37:
Like!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MELDING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!