Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Il Divo » Gossip, Glitter & Glamour » Hoofdstuk 7

Gossip, Glitter & Glamour

1 mei 2009 - 12:09

1244

0

342



Hoofdstuk 7

Janine besluit Urs te bellen om samen naar de studio te gaan. Hij meldt zich slaperig.
“Hé slaapkop. Ben jij nog niet op?”¯ vraagt zij.
“Wakker? Nu ja maar, op nog niet”¯ mompelt Urs.
“Weet jij wat?”¯zegt Janine. “Ik sta in de startblokken en tegen de tijd dat ik bij jou ben, zul jij wel klaar zijn.”¯
“Ok锯 geeuwt Urs, zijn bed uitkomend. Twintig minuten laten staat Janine voor zijn deur.
“Goede morgen”¯ groet Urs haar. “Mag ik jou een kus geven of vind jij dat vervelend na gisterenavond?”¯ Janine kijkt hem aan en glundert.
“Waar wacht jij nog op, Urs?”¯
Bliksemsnel gaat Urs tot actie over. Dan start Janine de auto en vertrekken ze naar de Aalsmeer. Daar aangekomen is het weer een chaotische drukte. Urs mag vandaag repeteren voor de rol van Raoul. Mark mag de rol van het Phantom doen. Urs is in zijn nopjes. Een liefdesscène met Christine. Janine dus. Enigste minpuntje is dat Mark dat later in de musical ook nog krijgt. Urs is een beetje jaloers maar hij mag Janine niet claimen.
“Twee kussen zijn tenslotte nog geen relatie”¯ denkt hij.
Beide genieten van de liefdesscène. Als Urs Janine diep in de ogen kijkt, vergeet hij bijna de tekst die hij moet zingen. Met afgunst kijkt hij later naar de scène van Mark en Janine.
“Ik geloof dat ik verliefd aan het worden ben”¯ denkt hij wanhopig. Hij heeft er in de namiddag nog steeds niet zijn gedachten bij als hij in de dansschool is.
“Urs, waar ben jij met jouw gedachten?”¯ moppert Els.
“Sorry”¯zegt Urs. “Ik was even aan de musical aan het denken.”¯
“Maar zo te zien toch niet aan de pasjes die erbij horen”¯ zegt Els. Urs probeert zich te concentreren maar het lukt niet. Janine, die mee is gekomen naar de dansschool kijkt hem aan.
“Wat is er toch met hem?”¯ denkt ze. “Zou hij nog steeds over Els inzitten?”¯

In Milaan is het na middernacht en Sebastien en Eva lopen hand in hand terug naar het hotel. De tweede modeshow was weer een enorm succes. Seb heeft nog wat foto’s geschoten en nog wat aanvullende aantekeningen gemaakt. Hij heeft zelfs stiekem een paar foto’s van Eva kunnen maken, maar dat weet zij niet.
“Wil jij nog het nachtleven in? vraagt Seb. Ze schudt haar hoofd.
“Doe maar niet. Het schijnt dat ik mij niet gedragen kan als ik een paar wijntjes drink”¯ zegt ze. Seb lacht.
“Het was maar half zo erg. Maar betekent dit, dat ik geen nachtkus krijg vandaag?”¯ Eva lacht.
“Natuurlijk wel, als jij die nog wilt?”¯ Seb knikt van wel. Eva blijft midden op het trottoir staan, slaat haar armen om zijn nek en kust hem vol overgave. Seb slaat zijn armen stevig om haar heen en drukt haar tegen zich aan en kust haar hartstochtelijk.
“Was jij maar niet mijn baas”¯ zegt Seb zuchtend. Ze gaat met haar vingers door zijn haren.
“Dit is privé lieverd, niet zakelijk.”¯ Seb kust haar weer.
“Kom we gaan naar het hotel, dan nemen wij daar nog een nachtmutsje”¯ stelt Seb voor.
“Oké Seb.”¯ Als hij dan later uiteindelijk afscheid van haar neemt voor haar hoteldeur, kust hij haar weer.
“Jij mag ook wel even binnenkomen”¯ mompelt Eva, tussen twee kussen door. Seb laat haar los en kijkt haar aan.
“Ik zou niets liever willen Eva maar ik weet ook dat dit niet verstandig is.”¯ Hij maakt haar deur open en overhandigt haar de sleutel en zegt: “Welterusten Eva.”¯
“Welterusten, Seb.”¯ Als Seb even later op bed ligt laat hij alle gebeurtenissen de revue passeren.
“Wat vrouw is die Eva.”¯ Hij weet echter niet hoe het verder moet. Hij besluit haar het tempo te laten bepalen.
“Dan kan het niet fout gaan”¯denkt hij.

Carlos heeft de hele avond doelloos door Amsterdam gezworven. Hij moet telkens aan zijn gesprek met Shanna denken. Nou ja, een gesprek was het niet. Ze wil scheiden om iets dat helemaal niet gebeurd is. Hij weet niet wat hij met de situatie aan moet. Hij houd van haar en het doet hem pijn dat ze bij hem weg wil. Tegen twee uur beseft hij dat hij een overnachtingadres moet zoeken. Na enige tijd besluit hij naar huis te gaan en daar in de logeerkamer te gaan slapen. Stilletjes komt hij de voordeur binnen en sluipt naar de logeerkamer. In huis is alles donker. Hij concludeert dat Shanna in bed ligt. Hij installeert
zich in de logeerkamer en piekert nog een tijdje over de situatie. Vroeg in de morgen valt hij uiteindelijk in slaap. Hij schrikt wakker tegen tienen. Veel te laat dus. Hij hoort de douche en neemt aan dat Shanna eronder staat. Het lijkt wel of hij stemmen hoort. Ze zal de radio wel aan hebben. Hij besluit even te zeggen dat hij er is. Anders schrikt ze misschien als hij ineens voor haar neus staat. Hij opent de badkamer deur en blijft vervolgens als aan de grond genageld staan. Hij hapt naar adem. Hij kan niet bevatten wat hij hier ziet. Daar in de douche staan twee mensen met elkaar de liefde te bedrijven. Eén van hen is Shanna. Hij draait zich om en vertrekt. Dit wil hij niet langer zien. Hoe kan zij hem dit aan doen?
Shanna kijkt verschrikt naar Roger.
“Hij heeft ons gezien Roger”¯ zegt Shanna.
“Wat maakt het uit”¯ zegt hij. “Dat maakt het toch gemakkelijker. Jij wilt toch van hem af?”¯ Ze knikt.
“Nou volgens mij gaat het nu sneller”¯ vervolgt Roger grijnzend.

Na de show is David als eerste weg. Hij is woest op Samantha. Wat denkt zij wel niet? Door dat hele gedoe heeft hij Wendela nog niet eens gedag kunnen zeggen. Bah, dit staat hem tegen. Hij is niet vies van dames, maar Samantha is duidelijk te ver gegaan. Dat komt natuurlijk ook door wat Wendela hem laatst verteld heeft. Hij gaat naar huis en besluit dan om Carlos te bellen. Op kantoor krijgt hij te horen dat Carlos momenteel niet op kantoor is. Hij draait zijn mobiele nummer.
“Carlos Marin”¯ meldt die zich even later.
“Met David Miller. Carlos heb jij even tijd voor mij?”¯ Carlos die op dit moment andere dingen aan zijn hoofd heeft wil wel een paar minuten vrijmaken voor David.
“Eventjes wel, maar ik heb over een uur een andere afspraak.”¯
“Zolang heb ik niet nodig”¯ zegt David. “Ik heb maar één vraag. Wat moet ik doen als een model handtastelijk wordt?”¯ Even is het stil en dan zegt Carlos.
“Samantha?”¯
“Ja, Samantha”¯ zegt David.
“Daar hebben wij al meer problemen mee gehad. Je hebt er toch wel wat van gezegd?”¯ vraagt Carlos.
“Natuurlijk. Niet dat de dame daar van onder de indruk was. Maar ik dacht dat ik jou dit wel even moest zeggen.”¯
“Dat is ook goed David. Ik zal Samantha er in ieder geval op aanspreken. Maar voor de rest bevalt het werk je?”¯
“Ja hoor”¯ antwoordt David.
“Zeg David ik ben aan het denken om jou mee te nemen naar Parijs. D&G showt daar over een paar weken de nieuwe nazomercollectie. Zou jij daar zin in hebben?”¯ David is gelijk enthousiast.
“Gaat de hele groep dan? vraagt hij.
“Nee, alleen jij. Ik wil jou laten proeven hoe professioneel het er in Parijs aan toe gaat.”¯
“Lijkt mij fantastisch”¯ gaat David opgetogen verder. Carlos lacht om zijn enthousiasme.
“Dan zal ik alles voor je regelen. Je hoort van mij.”¯ David grijnst naar zijn telefoon.
“Jippie naar Parijs. Dat is helemaal top”¯ denkt hij.
“Zonder Samantha maar helaas ook zonder Wendela.”¯


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.