Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Wizard [END] » Chapter 32

The Wizard [END]

16 sep 2013 - 18:20

572

7

287



Chapter 32

School, zangles, school, huiswerk, huiswerk, school, weer nieuw huiswerk... druk druk druk. Sorry guys :( xxx

Harry POV:
Een half uur later hebben we alles aan de oude man vertelt, en de pizza is op. 'Maar meneer, hoe weten we nou zo zeker dat u de tovenaar bent?' vraagt Debby. De man begint te lachen. 'Nou, dat is toch vrij logisch? Kijk naar mijn hoed, mijn kleren, mijn baard... Best geloofwaardig toch?' zegt hij. 'Dat kan wel zo zijn, maar toch willen we het zeker weten,' zeg ik. 'Hoe moet ik dat uitleggen? Ik ben het, echt waar. En ik weet waar jullie heen moeten, als jullie je vrienden willen bevrijden,' vertelt de man. Ik kijk Liam aan. Hij zal wel weten wat we moeten doen, hij is tenslotte de slimste van ons. 'Oké, we geloven u,' zegt hij. 'Maar we kwamen hier eigenlijk niet zonder reden. We dachten eigenlijk dat u misschien onze vrienden weer tot leven kan toveren... Klopt dat?' De tovenaar schudt zijn hoofd. 'Nee, daarvoor moeten jullie niet bij mij zijn. Misschien hebben jullie al gehoord over de heks die in het grootste kasteel van Oz woont. Daar zijn jullie vrienden, dus daar kunnen jullie ze redden,' zegt hij. 'Maar hoe kunnen we ze dan bevrijden?' vraag ik. 'Sukkel, dat heeft Elly toch al vertelt! We moeten vechten, weet je nog?' zegt Niall. Ik voel dat ik een beetje rood word. 'Oh ja... vergeten.' 
'Maar waar moeten we heen? En is het nog ver lopen? Ik ben echt bekaf,' vraagt Dorothy. Jep, ik ook. Maar dat is niet belangrijk. We moeten Louis, Demi, Perrie en Zayn bevrijden. 'Oh, het is ongelooflijk ver weg. Als je lopend bent, ben je ongeveer twee weken onderweg,' zegt de tovenaar. 'WAT!?' roep ik. Opnieuw begint de tovenaar hard te lachen. 'Rustig, rustig! Ik heb wel een manier om er binnen een paar seconden te komen.' 

***De volgende dag***
Liam, Niall, Danielle, Dorothy, Debby en ik stappen naar binnen, het kasteel in. Door een of andere teleportatie machine van de tovenaar zijn we hier terecht gekomen. We lopen snel door een lange gang. In geen enkele kamer is iemand, alles is leeg. Opeens komt er een lange man een kamer uit, helemaal aan de andere kant van de gang, bij de laatste deur. Hij loopt op ons af. Oh-oh, wat gaat er nu gebeuren... 'Hallo, ik ben George,' zegt de man vriendelijk. Hij steekt zijn hand uit. Verbaasd schudt ik zijn hand, en de rest volgt. 'Sorry hoor, maar waarom bent u zo aardig? Is dit niet het kasteel van die zogenaamde gemene heks?' vraagt Danielle. 'Jawel, maar dat betekent niet dat ik niet aardig ben! Ik doe gewoon mijn werk,' vertelt George. 'Komen jullie mee?' Totaal in de war lopen we George achterna. 
'Zijn jullie er klaar voor?' vraagt George. Hij houdt zijn hand op de deurknop van één van de vele deuren. 'Waarvoor? Voor het vechten?' vraag ik. 'Nee joh, dat komt later. Eerst moeten jullie nog even een soort opdrachtje doen,' zegt George. 'Wat!? Nog een opdracht? Maar we hebben alle opdrachten toch al achter de rug?' vraagt Debby zenuwachtig. Ik pak haar hand. 'Eh... jullie weten toch dat er maar één iemand mag vechten straks?' vraagt George. 'NEE! What the fuck! Nee, dat wisten we niet!' schreeuwt Liam boos. 'En wie van ons moet er dan vechten?' vraagt Dorothy. George doet de deur open en duwt ons één voor een door de deuropening. 'Dat zullen jullie vanzelf uitvinden. Jullie zullen vanzelf uitvinden wie de uitverkorene is.' De deur valt dicht.


Reacties:

1 2

loveyouxx
loveyouxx zei op 17 sep 2013 - 14:36:
o.0
who is it?
snel verder!
XOXO!


Harrylover
Harrylover zei op 16 sep 2013 - 20:40:
Omg i love this story!!
Melding en probeer snel verder.


1Dlovez
1Dlovez zei op 16 sep 2013 - 20:20:
OMG… Ik denk dat Dorothy het is. Want ik denk dat zij met een rede in Oz is belandt.

Xxxxx


Malikaa
Malikaa zei op 16 sep 2013 - 20:17:
Omg wie gaat het worden? 0.0
Snel verder
Xxx


XxAmyxX zei op 16 sep 2013 - 19:39:
Gauw ver meid! En ik denk dat de meeste van ons het wel druk hebben! X