Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » My life is changed! (AF) » =21=

My life is changed! (AF)

16 sep 2013 - 22:36

744

8

283



=21=

Enjoy! ;)

=Zayn=
Ik loop terug richting de kamer van Nina. Als ik er bijna ben, hoor ik Nina, Hailey en Nola praten.
,,Als je dit gaat doen, ga je dus weg!" Hoor ik Nola zeggen. Weg? Wat bedoeld ze? Gaat Nina weg?
,,Nola, ik kan eindelijk mijn droom uit laten komen. Gunnen jullie het me soms niet?"
,,Jawel, natuurlijk! Maar ik vind het niet leuk als je daarom weggaat."
,,Dus jij zegt dat ik mijn droom moet laten varen, alleen maar omdat jij wilt dat ik hier blijf!"
,,Nina, er zijn meer mensen die van je houden. De jongens van One Direction en in het speciaal Zayn."
,,Hou op! Ik weet niks van een relatie met Zayn!" Ik slik mijn tranen weg. ,,Morgen komt die man van Hollywood Records en dan teken in dat contract of jullie dat nou willen of niet!" Mijn ogen worden groot. Gaat Nina naar Hollywood? Nee! Dan voel ik een hand op mijn schouder en schrik. Ik draai me om en zie Kimberley en Louis achter me staan. Ik neem ze mee, weg van de kamer van Nina.
,,En hoe is het met haar?" vraagt Kimberley.
,,Tja, ze herkent me wel...maar weet niet meer dat wij een relatie hadden."
,,Balen, man." Louis legt zijn arm om mijn schouder.
,,Ik snap het gewoon niet." Zeg ik en ga verslagen zitten. Kimberley gaat naast me zitten en troost me. ,,Ze gaat weg."
,,Weg?" Louis kijkt me aan.
,,Ja, ze gaat naar Hollywood. Ze heeft met die Nigel gesproken en ze gaat die carrière doen."
,,You got to be kidding me?!" roept Louis.
,,Waarom zou ik daar een grap over maken? Denk eens na!" Louis kijkt me beledigend aan. ,,Sorry, ik ben gewoon chagrijnig. Ik wil niet dat Nina weggaat."
,,Dat snappen we." Zegt Kimberley. ,,Heb je al tegen haar gezegd dat je niet wilt dat ze gaat?"
,,Nee, maar ik wil dat ook niet. Ik heb haar net gehoord, ze heeft het me niet eens zelf verteld." Ik sta op en loop het ziekenhuis uit, met de ogen van Kimberley en Louis achter me aan.

=De volgende dag=
=Nina=

Ik doe mijn ogen open en ik zie dat de dokter naar mij toekomt lopen.
,,Je mag vandaag naar huis toe."
,,Yes! Bedankt!" Zeg ik. Nola en Hailey komen binnen lopen. ,,Hey!"
,,Hoi." Zeggen ze terug. ,,We komen je ophalen! Je mag naar huis."
,,En straks begint mijn nieuwe leven!" roep ik opgetogen. Ik stap uit mijn bed en maak me klaar, daarna lopen we naar de auto die buiten staat. Hailey gaat achter het stuur zitten, die heeft haar rijbewijs al. We stoppen bij ons appartement. We stappen uit en er verschijnen voor mijn ogen allemaal flitsen. Snel rennen we naar binnen.
,,Die stomme papparazzi's!" roep ik hard als ik de trap op ren. Als ik de woonkamer inloop, hangt er een spandoek met 'Welkom thuis' erop. Ik kijk naar Nola en Hailey. ,,Dank jullie wel!" roep ik en knuffel ze. Niet veel later word er aangebeld. Als ik open doe staat er een man voor mijn neus.
,,Hi, ik ben Nigel Smith van Hollywood Records. Ik ben hier voor het contract."
,,Ja, kom erin." Hij loopt naar binnen en gaat op de bank zitten. Ik ga naast hem zitten.
,,Goed. Hier heb ik het contract. Het contract is voor drie jaar. Samen met Hollywood Records ga je acht officiële videoclips maken. Daarbij horen vier cd's en je gaat akkoord met de verhuizing naar Hollywood als je tekent."
,,Dat klinkt geweldig. Wanneer nemen mijn eerste videoclip op?"
,,Heel snel. Vanaf het moment dat je geland bent in Hollywood, gaan we de studio in en maken we je eerste cd. De grote bazen van Hollywood Records, willen dat jou cd's net zo goed verkopen als de cd's van Rihanna, Justin Timberlake en One Direction."
,,Ik zal mijn uiterste best doen." Ik pak het contract en laat hem ook aan Nola en Hailey lezen. Ze knikken een beetje verdrietig met hun hoofd. Ik kijk naar Nigel. ,,Ik ga niet alleen met u mee naar Hollywood. Ik ga alleen mee als Nola en Hailey ook mee mogen." Ik wijs naar mijn twee beste vriendinnen.
,,Dat mag alleen als ze je niet afleiden van je carrière."
,,Zonder hun begin ik geen carrière!"
,,Oké, prima. Je vriendinnen gaan met je mee." Dat stelt me gerust en ik teken het contract. Nigel loopt naar de deur.
,,Pak je koffer in, morgen vliegen we naar Hollywood." Hij kijkt ons alle drie aan en loopt dan ons appartement uit.


Reacties:

1 2

mcFleurrie
mcFleurrie zei op 7 maart 2014 - 14:48:
Neee !! Geef haar haar geheugen terug !! Dit is zooooo zielig !!


1D4EVER
1D4EVER zei op 17 sep 2013 - 15:16:
EIGENWIJZ MENS!!
ARRGGG

hihi meldiiiiiiiing


Malikaa
Malikaa zei op 17 sep 2013 - 11:49:
No.
Just. No.
Alsjeblieft laat haar haar geheugen terugkrijgen in het vliegtuig....

Xxx


Harrylover
Harrylover zei op 17 sep 2013 - 7:01:
Omg,wat heeft ze gedaan.
En Zayn,echt zielig.
Melding en snel verder.


MichelleSky zei op 17 sep 2013 - 6:32:
Wow.. Snel verder!! Xo