Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » - » thuis.

-

17 sep 2013 - 17:33

636

0

230



thuis.

Ik ben eindelijk thuis. ik heb maar 1 nacht in het ziekenhuis gelegen maar het was niet leuk. ik zit op de bank tv te kijken en ik verveel me dood omdat ik niet naar school mag van me moeder vandaag. het is 2 uur. anders moest ik nu mog twee uurtjes. Als er net een film op komt gaat de bel. ik sta op en krijg meteen hoofd pijn. ik doe de deur open en mijn 2 betse vriendinnen staan voor de deur. 'hey, kom binnen'. Als ze binnen zijn vragenz e me van alles. ik ga op de bank zitten en vertel het hele verhaal. 'dus je weet niet wie je naar het ziekenhuis heeft gebracht?' vraagt een van mijn vriendinnen. ik schud mijn hoofd. ik sta op 'willen jullie ook wat drinken?' cola?' vraagt katy (een van mijn vriendinnen). Ik neem twee glaasjes cola mee en 1 glaasje water. rond drie uur staan katy en kylie op. 'waar gaan jullie heen?' 'we moeten weer naar school, we mochten hier een uurtje heen van meneer dijk om te vragen hoe het met je ging'. ik neem afscheid van de meiden en ga naar boven. ik vraag me nog steeds af wie me heeft gevonden en naar het ziekenhuis heeft gebracht. ik ga naar twitter en zet er op "i still wonder".
iedereen van mijn klas retweet mijn tweet. katy en kylie hebben het dus verteld. het is al snel half 5, dat is hoelaat mijn moeder thuis komt van haar werk. Als ik benden kom staat ze al in de keuken het eten te maken. 'net thuis en nu al bezig met het eten?' 'ik ben al een half uur thuis lieverd' zegt mijn moeder. ik kijk der vragend aan. 'ik vond het wel slim om eens wat eerder naar huis te gaan, ik bedoel ik had nu een smioes om naar huis te kunnen'. ik lach. de achter deur gaat open. 'papa?' ben jij ook vroeger naar huis toe gegaan met mij als een smoes?' mijn vader knikt. ik sta bij de keuken om te kijken wat we eten. 'gedver die grone shit hoef ik niet'. 'en daarom is je vader nu ook thuis, die gaat pannenkoeken voor je bakken'. ik glimlach en loop weer naar boven. ik pak mijn ipad en ga op mijn poef zittern. het is altijd leuk om youtube filmpjes te kijken. ik zoek eerst mijn lievelings liedje uit. justin bieber ft cody simpson ft the janoskians. Als het liedje voorbij is zie ik iets anders op youtube staan. een filmpje van the janoskians. "something strange happened" staat er bij het filmpje. ik klik op het filmpje. beau, luke en jai staan in beeld. beau in het midden en luke en jai er naast. ze zeggen dat er twee gast jongens bij zijn. daniel en skippy denk ik. ik zit aandachtig te kijken. Cody en Justin? zitten die in het filmpje. ik zet het filmpje op pauze het is vannacht geupdate. ik klik op play en kijk verder. ze beginnen te vertellen 'this is something you might not know, but we are in holland you guys! ik wordt meteen vrolijk. ik kijk verder 'but now the strange thing. i'm not gonna tell you were it happend because then you know were we are but we were driving in the night in beau's car and we saw a light. so we stopped and walked slowly to the light. there was a laying a gril on the ground so we brought her to the hospital with random and weird clothes on. but yeah that was the storie and do not ask who the girl was because we don't know either'. ik klik heel snel op het kruisje en ren naar beneden. 'mam, pap ik weet wie me naar het ziekenhuis heeft gebracht.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.