Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » My life is changed! (AF) » =23=

My life is changed! (AF)

17 sep 2013 - 21:25

1314

6

320



=23=

Dit hoofdstuk heb ik voor Kimberley en Rachel geschreven... Hope you like it girls!

=Louis=
Ik word wakker door het zonlicht in mijn ogen. Even wil ik omrollen naar de andere kant van mijn bed, maar kom tot de ontdekking dat Kimberley naast me ligt en dat ik, veel belangrijker, niet op mijn eigen kamer ben. Even moet ik goed wakker worden, maar ineens weet ik weer waarom ik op Kimberley's kamer ben. Gisteravond hebben we een geweldige avond gehad, de beste die ik me voor kan stellen. Met mijn hoofd leun in op mijn hand en kijk naar het slapende meisje naast me. Haar haren staan alle kanten op en haar mond staat een klein stukje open. Dan komt er ineens een goed idee bij me op. Ik rol van het bed en sluip naar mijn eigen kamer, waar ik mijn kleren aandoe en dan loop ik naar beneden. Vanuit de keuken komt de geur van verse croissantjes en gebakken eitjes. Mijn neus gaat op de geur af en al snel zie ik Liam en Rachel in de keuken staan.
,,Goedemorgen Lou!" Glimlachen ze vrolijk. Ik wens ze een goedemorgen terug en pak het dienblad wat op het aanrecht staat.
,,Ik ga Kimberley verrassen met een ontbijtje." Rachel glimlacht.
,,Goed plan, zal ik je even helpen met het opmaken van het dienblad?" Ik knik en al snel staat er een volledig ontbijt(https://lh5.googleusercontent.com/-CR8jfUMPABg/UjiFXYxrjcI/AAAAAAAABEA/qyiiqC8V5ak/w1066-h666-no/ontbijt.jpg) klaar.
,,Ik ga haar wakker maken. Tot straks!" Voorzichtig pak ik het dienblad op en loop de trap op. Zachtjes duw ik de slaapkamerdeur open. Kimberley ligt nog steeds te slapen dus ik leg het blad op het dekbed en ga naast haar op de rand van het bed zitten. Voorzichtig haal ik mijn hand door haar haren. ,,Goedemorgen schoonheid." Fluister ik zacht, waardoor ze haar ogen een stukje opent. Op haar gezicht verschijnt een mooie glimlach en mijn hart maakt een sprongetje. ,,Ik heb je ontbijtje meegenomen." Kimberley gaat langzaam rechtop zitten en voorzichtig zet ik het dienblad op haar knieën.
,,Ahw Lou, dat had toch niet gehoeven." Ik begin te blozen als ze mijn naam uitspreekt.
,,Voor jou doe ik alles, dat weet je Kim." Zeg ik zacht en ik druk een kusje op haar voorhoofd. Kimberley eet snel haar croissantjes op en geeft af en toe een stukje aan mij. Oké, ik had nog niet gegeten, maar dat kon wel even wachten, Kimberley is belangrijker. Als haar bord leeg is en ze het andere ook op heeft, zet ze het blad op de grond en klopt naast haar op het matras.
,,Kom hier zitten joh." Er verschijnt een glimlachje op mijn gezicht en al snel sluit ik haar in mijn armen.

=Nina=
Nola, Hailey en ik zitten nu al twaalf uur in de privéjet van Nigel. Nola en Hailey liggen te slapen, maar door de adrenaline kan ik niet slapen. Nigel ligt ook al half te slapen. Oh ja, ik moet Justin nog terug tweeten, misschien slaapt hij nog, ik heb geen idee hoe laat het nu in Los Angeles is. Misschien is hij wel bij zijn familie in Canada, maar ook daar weet ik niet hoe laat het nu is. Ik pak mijn telefoon. Hij kan het morgen ook nog lezen. Ik open twitter en scroll naar de tweet van Justin. Ja, daar is ie. Ik open het bericht en antwoord: Hi Justin. I'm glad that you like my song. Now I'm flying in the air and I have no idea where...I really love to see you in Hollywood. Are you with the big boss from Hollywood Records? Hope I see you there! Nina. Zo, verstuurd. Ik kijk uit het raampje en zie alleen maar zee. Ik had nooit gedacht dat deze vlucht zo saai was. Ik hoor Nigel wakker worden en kijkt me met een verbaasde blik aan.
,,Wat?" vraag ik.
,,Wil je niet slapen?"
,,Ik kan niet slapen. Alles is zo spannend, ik ben vol van adrenaline." Zeg ik hyper. Hij begint te lachen.
,,Ja, dat hebben de meeste sterren. Ik beloof je dat ik jou groot ga maken in de muziek wereld. Over een jaar kent iedereen je naam!" Ik lach breed. Ik hoop het zo! Als ik straks landt op Los Angeles, veranderd mijn leven voorgoed en dan ga ik Justin Bieber ontmoeten. Wie weet groeit er wel iets tussen ons, je weet het nooit! Ik kijk weer uit het raampje en zie een klein stukje land.
,,New York?" vraag ik aan Nigel. Hij knikt. Wauw, ik vlieg gewoon boven New York! De grote wolkenkrabbers...alles is mooi vanuit de lucht. Ik geniet met volle tuigen. Nu wordt Hailey wakker en kijkt slaperig naar buiten. Als ze New York ziet, gaat ze helemaal uit haar dak.
,,Omg, Nina nog even en dan ben je in Los Angeles." Ze kijkt Nigel aan. ,,Vlieg je gelijk door naar Hollywood met je privéjet?" Hij knikt.
,,Dat is wel het makkelijkst." Zegt hij. ,,Nina." Hij kijkt me aan.
,,Ja?"
,,Wil je beloven dat je eerst wat ga slapen als we er zijn? Je ziet er behoorlijk moe uit."
,,Ik heb iets geschreven en ik denk dat het een lied kan worden."
,,Dat wil ik graag lezen, maar nadat jij uitgerust heb. Je bent al best lang op, de vlucht is niet niks en je bent vermoeid. Als je uitgerust bent, kijk ik naar de tekst en dan gaan we beginnen aan je eerste album." Van blijdschap maak ik een dansje. Hailey doet met me mee en ook Nola, die ook ontwaakt is. Iedereen is in een geweldig humeur en ik hoop dat mijn eerste cd goed verkoopt.

=Rachel=
,,Liaaaam! Nee stop, hou op! LIAAAM!" Ik schreeuw zo hard als ik kan, in de hoop dat hij eindelijk zou stoppen met kietelen.
,,Dus wie is de beste zanger uit One Direction?!" Ik kijk hem met natte ogen aan.
,,Jij! Jij, Liam Payne, ben de beste zanger van de groep." Ik laat me achterover in het lange gras vallen.
,,Goed zo! Zo wil ik het horen!" Liam knielt naast me neer en gaat ook liggen. Hij houdt mijn hand vast en we kijken naar de blauwe lucht. De zon schijnt heerlijk op mijn huid. Langzaam drijven er wolken langs. Wolken in allerlei vormen en maten. Ineens schiet ik omhoog en houd mijn hand voor mijn gezicht.
,,Shit! Niet weer!" Liam komt geschrokken overeind. Ik kijk hem aan en tussen de spleetjes van mijn vingers, druipt bloed. Hij haalt een zakdoek uit zijn broekzak.
,,Hier, goed tegenaan houden en dichtknijpen!" Hij houdt zijn hand ons mijn neus gedrukt, terwijl ik mijn neus dichtknijp.
,,Thanks!" Ik glimlach naar hem.
,,Serieus, Rachel. Dit is niet gezond meer! Dit is al de vijfde keer in twee dagen dat je een bloedneus hebt!" Ik haal onverschillig mijn schouders op.
,,Gaat wel weer over!" Liam kijkt me bezorgd aan.
,,Waarom ga je niet gewoon naar de dokter?" Ik schud mijn hoofd.
,,Vroeger toen ik klein was, had ik ook altijd bloedneuzen. We gingen naar de dokter en die vertelde ons dat het heel onschuldig was. Geen zorgen dus!" Ik ga weer wat achterover zitten, terwijl Liam zijn hand van mijn neus haalt. Hij kijkt op zijn horloge en zucht.
,,Sorry lieverd, de plicht roept. Ik heb de boys belooft dat ik op tijd terug zou zijn!" We staan langzaam op. We lopen hand in hand terug naar de fiets.
,,Ja hoor, lekke band, ook dat nog!" Ik sta geïrriteerd naar mijn fiets te kijken. Liam schiet in de lach en duwt met zijn vinger in mijn wang.
,,Niet zo fronsen! Daar krijg je rimpels van!" Hij zegt het met de oude wijven stem van zijn oma en duwt daarna snel een zoen op mijn wang. ,,Ik hou wel van je hoor! En daarom mag je bij mij achterop!" Ik glimlach en kruip voorop bij Liam op zijn stang. Zijn hoofd rust op mijn schouder en ik voel zijn hartslag. Hij zet me netjes bij de deur af, nog een snelle zoen en daarna huppel ik naar binnen.


Reacties:

1 2

Malikaa
Malikaa zei op 18 sep 2013 - 10:15:
Omg, die stelletjes zijn zoooo schattig
Nina je gaat nu terug naar London oke? Zayn needs youuuuu

Snel verder love it ^^
Xxxx


Harrylover
Harrylover zei op 18 sep 2013 - 6:51:
Omg,wat een leuk ontbijt,ik krijg er gewoon trek van van.
Melding en snel verder.


Deeemdiaries
Deeemdiaries zei op 17 sep 2013 - 21:58:
cuuutte meldinggg


MichelleSky zei op 17 sep 2013 - 21:56:
Nina snel terugkomen! Snel verder!! Xo


xHiimacookie zei op 17 sep 2013 - 21:37:
Nina Kom terug naar Londen Zayn heeft je nodig!!!!!!


Snel veder mop

-xxx-