Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Kiss me || Louis Tomlinson » --> 3

Kiss me || Louis Tomlinson

18 sep 2013 - 16:18

850

2

495



--> 3

26th december 09:30

P.O.V Cloe White

Gister was een top feest. Er waren dan wel niet veel mensen maar we hebben veel lol gehad. Letterlijk iedereen was knetter dronken. Dat kwam natuurlijk door de bierpong. En die Andy wat is die knap zeg. Als ik Louis niet had had ik het wel geweten. Ik had het wel moeilijk op dat balkon. Als Niall een paar minuten later was gekomen weet ik niet wat er was gebeurt. Ik draai me naar de kant waar Louis nog ligt te slapen. De Zonnestralen laat de contouren van zijn lichaam zien. De eerste keer dat ik dit zag was de keer dat ik verliefd op hem werd. Dat is een lange tijd geleden. Ik ben er aan gewent geraakt. Verliefd ben ik niet meer.. het is veranderd in houden van. Zo zachtjes mogelijk stap ik uit bed. Ik trek een warme trui en een jogging broek aan. En me ochtend routine begint. Ik eet wat zet een pot yorkshire tea voor Louis en dan loop in naar het tuinhuisje. Waar ik all me spullen heb staan voor de kleding die ik ontwerp. Ik moet zoeken naar het grindpad onherkenbaar door de sneeuw. Aangekomen bij het tuinhuis open ik de hoge deur met het glas in lood raapje. Snel knipper ik de elektriciteit in. De lampen en de drie terras-verwarmers springen aan. De stralen van de zon die door de besneeuwde ramen komen vallen op het jurkje. Het is een prachtig gezicht. Ik gooi me muts en wanden die ik aan getrokken had op de tafel. Dan ga ik op een krukje voor het jurkje zitten. Eigenlijk is hij al lang klaar maar ik weet niet er mist nog iets. Louis zei dat hij hem al perfect vond maar ik vind van niet. Liam vertelde gister dat Andy een kledinglijn heeft MyBoxClothing of zo iets. Zou hij goed zijn? Zou hij het met me eens zijn dat er nog iets mist of zou hij het zelfde vinden als Louis en is hij inderdaad al perfect? Zou dat shirt wat hij gister droeg zelf ontworpen hebben? Oeff dat shirt, of eigenlijk wat er onder zat. Je zag heel mooi de lijnen van zijn goddelijke lichaam. Ik stel me voor hoe het zou zijn als ik met me vingers zijn buik zou onderzoeken. Ik fantaseer hoe ik zijn warme vingertoppen over mijn rug voel glijden. Ik ga helemaal op in me fantasie. Ik weet dat het fout is ik ben tenslotte met louis. En, ja ik hou nog altijd van hem. Op eens hoor ik iemand binnen lopen. Het is Andy. Zijn ow zo mooie lange blonde haren komen onder zijn beanie vandaan. De sneeuw die in zijn haar is gevallen smelt langzaam. Ook de sneeuw in zijn strak geschoren baartje smelt. Er valt een druppen van zijn kin op het groenkleurige jas die hij open ritst. “Louis zei dat je hier was.” Zegt hij. Ik knik begrijpend. Weet niet precies wat te zeggen. Ik voel me betrapt door de fantasie die ik net had. “Je jurk van gister was heel mooi dus ik dacht ik.. “ hij maakt zijn zin niet af. Hij kijkt met grote ogen naar het zomerjurkje. Ik kijk hoe zijn mooie groene ogen over het jurkje glijden. Zijn lippen vallen zachtjes van elkaar. Ze lijken zo heel zacht en teder. De lust straalt er bij hem gewoon af. “heb jij die gemaakt?” vraagt hij even later. Hij kijkt me aan. Ik knik. “maar hij is nog niet klaar.” Zeg ik. Hij kijkt weer naar het jurkje. Hij denkt na, over wat weet ik niet. Ik zie hoe hij zachtjes op zijn binnenkant van zijn onderlip bijt. “ik weet niet wat, maar er mist nog wat” zeg ik na een korte stilte. Andy kijkt me aan. Nog bijtend op zijn lip kijkt hij even later weer naar het jurkje. Dan veranderd zijn houding, hij gaat rechterop staan. “En als je er plooien in maak?” zegt hij en loopt er naartoe. Hij vouwt de stof. “mag ik?” vraagt hij met de bedoeling dat hij de plooien in het jurkje zet. Ik aarzel. Normaal als iemand aan me ontwerpen zit flip ik totaal. “ja tuurlijk” maar deze keer heb ik er geen enkel moeite mee. Ik heb me worden nog niet uitgesproken of Andy gaat al aan de slag. Ik hoop dat hij niet te veel veranderd. Maar ik vertrouw hem volledig. Ik ga op de bank zit die tegen de muur staat. Ik volg Andy’s bewegingen. Hij maakt plooien zoals hij zei. Na 10 minuten gaat hij naast me zitten. Het jurkje is nu precies goed. Dit was wat er miste. “hij is perfect” zeg ik. Ik krijg een glimlach op me mond. Andy slaat een arm om me heen. “ik wil je een aanbod doen.” Zegt hij. Ik kijk van het jurkje naar hem. Een aanbod? Waarvoor? “ik wil een dameslijn toevoegen.” Ik kijk hem verbaast aan. Wil hij dat ik bij hem komt werken? Dat zou geweldig zijn maar dat wil hij toch niet. Of wel “ik wil dat je voor me komt werken, Cloe”


Reacties:


menepen
menepen zei op 18 sep 2013 - 18:54:
melding


XxAmyxX zei op 18 sep 2013 - 17:29:
Gauwverderx Leukkx