Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » They are dangerous|| Zayn Malik {samen met DjMalikjuh}[Afgerond] » >19<

They are dangerous|| Zayn Malik {samen met DjMalikjuh}[Afgerond]

18 sep 2013 - 18:52

1131

15

662



>19<

>>Written by Ivana<< Niet vergeten ea guys? Na hoofdstuk 20 een Q&A

Zayn
Verbaasd kijk ik haar na. Waar sloeg dat nou weer op? Ze ís alles voor mij, ze ís speciaal voor mij. De woorden die zij uitsprak deden me oprecht pijn. Dat is nooit mijn plan geweest. Ik draai me naar Melissa en ook zij kijkt haar vol verbazing na. ‘War sloeg dat nou weer op?’ zegt Melissa. ‘Je spreekt mijn gedachtes uit.’ Ze lacht even, maar fronst dan. ‘Wat ze zei, is dat waar?’ Ik gooi mijn handen de lucht in. ‘Melissa! Je kent me langer dan vandaag! Natuurlijk is dat niet waar, ik hou oprecht van haar.’ Ze knikt. ‘Sorry broertje.’ ‘Ugh, Melissa, ik ben ouder. Dat weet je best.’ Ze giechelt en staat op. ‘Ik zou je even wat opfrissen. Je bent nogal eetbaar.’ Ze glimlacht breed en loopt dan weg. Ik zucht en sta op om vervolgens naar de toiletten te lopen.
Zodra ik weer fris ben stap ik het toilet uit. Als ik de hoek om wil lopen loop ik bijna tegen Javadd en die gayjongen, hoe heet hij ook alweer? Oh ja Jake, op. Ik pak mijn telefoon, waarom weet ik niet, en ga naar opnames. ‘En?’ vraagt Javadd bars. Jake kijkt wat ongemakkelijk om zich heen. ‘Wat en?’ Javadd zucht. ‘Heb je gedaan wat ik je heb gevraagd? Heb je die roddel over Zayn verspreid?’ Woest houd ik mijn adem in. Die klootzak. Jake kijkt wat rond en zijn blik kruist de mijne. Ik breng een vinger naar mijn lippen en hij knikt. ‘Ik heb die roddel verspreid, precies zoals je wilde. Avelin zal nu wel voor jou gaan.’ Javadd grinnikt. ‘Mooi zo. Dat domme wicht weet niet waar ze aan begint.’ Jake haalt zijn schouders op en gaat door zijn blonde haar. ‘Waarom doe je dit?’ Javadd haalt zijn schouders op. ‘Ik vind haar leuk, dus ik wil dat ze voor mij kiest.’ Jake zucht. ‘Dat doe je niet zo, als je dat maar weet.’ Hij draait zich om en snel stap ik de hoek om. Ik beëindig de opname en loop dan snel weg. Dit moet naar Avelin.

Avelin
Ik been de school in en bots bijna meteen tegen Melissa op. ‘Melissa, hee! Ik was naar je opzoek.’ Ze knikt afwezig en pakt mijn arm. ‘We moeten praten. Laten we naar jouw huis gaan.’ Ik knik en we lopen samen naar mijn scooter. Ik geef haar een extra helm vanonder mijn zadel en we stappen op. Als we het schoolplein afrijden valt mijn blik op Zayn. Hij kijkt me aan en zijn pijn is in zijn blik te lezen. Ik slik en draai de straat op. We scheuren door de straten en zwijgen beiden. Zodra we bij mijn huis zijn zet ik de scooter in de schuur en lopen we richting het huis. ‘Oh ehm, Melissa?’ ‘Ja?’ Ik slik. ‘Niet schrikken, maar het huis is nogal luxe. Mijn vader is blijkbaar redelijk rijk.’ ‘Dat maakt mij niks uit. Ik ken de echte Avelin.’ Ik glimlach en we lopen naar binnen. ‘Hee pa! Heey Berry!’ Ze groeten terug. ‘En wie is deze dame?’ vraagt mijn vader. ‘Dit is Melissa, mijn vriendin.’ Mijn vader knikt en Melissa en ik lopen naar boven. ‘Wauww! Jouw kamer is echt groot!’ Ik haal mijn schouders op en we gaan op mijn bed zitten. ‘Hebben jullie niet zoveel ruimte thuis dan?’ Melissa schud haar hoofd. ‘Ik heb nog twee broers en twee zussen. Erg veel ruimte blijft er dus niet over.’ Mijn mond valt open. ‘Je hebt me nooit verteld dat je nog broers had.’ Ze haalt haar schouders op. ‘Ik ben er ook niet echt trots op.’ ‘Hoezo niet?’ Ze kijkt me aan en angst schiet door haar ogen. ‘Beloof me dat je niet boos wordt?’ ‘Waarom zou ik boos worden?’ Ze ademt diep in. ‘Ik had je dit al veel eerder moeten vertellen.’ Niet-begrijpend kijk ik haar aan. ‘Waar heb je het over?’ Ze bijt op haar lip en gaat op haar rug liggen. ‘Zayn en Javadd zijn mijn broers.’ Ik blijf stil en kijk haar aan. Ze ontwijkt mijn blik en kijkt naar het plafond. Mijn blik glijdt over haar gezicht. In niets lijkt ze op Zayn of Javadd. Misschien haar ogen iets.
‘Serieus?’ Ze knikt en een traan begint aan zijn tocht naar beneden. ‘Het spijt me zo dat ik het niet eerder heb verteld, Avelin.’ Ik pak haar hand en kijk haar aan. ‘Het maakt mij niks uit.’ Ze glimlacht. ‘Echt niet?’ Ik knik en ze gaat rechtop zitten. Ik geef haar een knuffel.
‘Alles goed?’ ‘Alles goed,’ antwoord ze.

Arm in arm lopen Melissa en ik door het winkelcentrum. ‘Bedankt dat je me het hebt laten zien, Melis. Ik was al toe aan wat shoppen.’ Ze lacht en gebaart om zich heen. ‘Genoeg plaats om dat te doen lijkt me.’ Ik lach en knik. We lopen de Sting in en neuzen door de rekken. Zo gaat het de hele middag door en uiteindelijk ploffen we doodmoe en met heel veel tassen op een bankje in de McDonalds. ‘Let jij op de spullen dan haal ik wat eten,’ zegt Melissa. Ik knik en ze loopt weg. Verveeld kijk ik op mijn telefoon. Zodra ik weer opkijk kruist mijn blik twee bruine ogen. ‘Zayn?!’ De persoon tegenover mij knikt en doet zijn capuchon af. ‘Hey.’ ‘Wat moet je?!’ Hij zucht en legt zijn telefoon op tafel. ‘Ik wil dat je hiernaar luistert.’
Hij drukt op play en het geroezemoes van de schoolgangen dringt tot me door. ‘Wat..’ ‘Luister gewoon,’ beveelt hij. Ik knik en focus me op de tekst. Ik hap naar adem als Javadd’s stem klinkt. Met stijgende woede luister ik naar het gesprek. Zodra het afgelopen is kijk ik naar Zayn. ‘Waarom laat je me dit horen?’ Hij zucht en gaat door zijn haar. ‘Omdat ik van je houdt. En ik wil niet dat je de verkeerde kiest.’ Hij legt zijn hand op die van mij en geeft me een zacht kneepje. ‘Je moet beseffen dat alles wat ik in het park heb gezegd waar is. Ik hou echt van je en ik heb me nog nooit zo gelukkig gevoelt. Totdat je het eten in mijn gezicht gooide dan.’ Een lichte glimlach verspreid zich over mijn gezicht. ‘Sorry voor dat trouwens.’ Hij kijkt me behoedzaam aan. ‘Betekent dat dat je voor mij kiest?’ Ik knik en hij lacht. ‘Dank je.’ Hij brengt onze ineengestrengelde handen omhoog en strijkt over mijn wang.
‘Je bent prachtig.’ Ik glimlach. ‘Hey Zaynie,’ klink de stem van Melissa. Zayn glimlacht en kijkt op. ‘Hey. Weet ze het?’ Melissa knikt en schuift naast Zayn op de bank. ‘Ze weet het broertje.’ ‘Ugh, je weet dondersgoed dat ik ouder ben.’ Ik giechel en Zayn glimlacht. ‘Laten we gaan eten.’ Ik knik en we vallen aan.


Alleen diegene die reageren
op dit hoofdstuk krijgen een melding voor
het volgende hoofdstuk


Reacties:

1 2 3

tamarastyles
tamarastyles zei op 3 nov 2013 - 20:48:
oeh wending! broetje hihi cool! ik ben bezig het vevo recored te breken (: even een onitteresant van de verloop van mijn dag xd xx


Ims
Ims zei op 21 sep 2013 - 15:57:
ZAVELIN FOREVER!!!!

zoals loveniall al zei gezellige famillie!!!

Snel verder!!!

XxxXxxX


LOVENIALLL
LOVENIALLL zei op 21 sep 2013 - 9:04:
OMG OMG OMG.............
Dus.... Melissa beschermede Avelin tegen haar broers...
En Zayn schopte Melissa tijdens tekenen.........
En Zayn haat Javadd......
En toen Avelin iets had (of bijna iets had) met Zayn, wilde Melissa geen vriendin meer zijn..........
Gezellige familie

Ik ben echt blij dat Melissa en Zayn het weer met elkaar kunnen vinden!
ZAVELIN FOREVER

Snel verder!!!!

XXX


Krewella
Krewella zei op 20 sep 2013 - 22:46:
Oh lol. Ik dacht dat Melissa dat voor de grap zei in de kantine.
Maar erg leuk bedacht, dit hoofdstuk was wel de beste so far. Qua originaliteit, bedoel ik. (:
Toch hoop ik wel dat ze Javvad alsnog een kans geeft als gewone vriend. ^^


lovelouis
lovelouis zei op 20 sep 2013 - 14:57:
Melding!!