Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Stand Alone's 1D. » 02. How can I NOT love you? Zarry Stylik

Stand Alone's 1D.

18 sep 2013 - 21:48

697

4

212



02. How can I NOT love you? Zarry Stylik

Dit is mijn eerste gay FF! Hope you like it! Xo

Zayn:

Wanneer ik mijn wekker hoorde afgaan begon ik te mompelen en zocht naar het uitknopje. Wanneer ik deze eenmaal gevonden, en uit had gedaan, voelde ik een warm lichaam tegen dat van mij aan liggen. Zachtjes voelde ik zijn adem in mijn nek en op de plek waar ik het voelde werd een vlinderzacht kusje gedrukt. 'Goodmorning beautiful' hoorde ik zijn zwoele schorre stem zeggen in mijn oor. 'Hmm' ik draaide mezelf om en keek naar het warrige hoofd van de jongen waarmee ik deze nacht de liefde mee heb bedreven. 'Goodmorning to you to' ik streelde even door zijn warrige krullen heen en gaf hem een kus op zijn neus. 'We moeten opschieten mooiert, anders komen we te laat voor de repetitie' zei Harry zachtjes tegen me. Ik knikte en streel zijn wang. 'Weet ik, maar ik wil liever met jou onder de dekens blijven en de nacht herhalen' bloosde ik en hij schudde even zijn hoofd. 'Komop schat' ik kreeg een kus en hij ging uit bed. Ik gaf een zachte kreun en keek hem na wanneer hij de badkamer in gaat. Ik verborg mijn gezicht in mijn kussen en kreunde even. Ik sloot mijn ogen en probeerde ik nog wat te slapen. Ik had amper geslapen vannacht, of nou ja, we hadden beiden amper geslapen maar op een of andere reden was Harry wel vroeg uit bed gek genoeg.. Ik had er geen puf voor en voelde wat zwaars op me komen liggen. 'Lieffie.. Komop.. Laten we samen douchen?' Begon Harry poeslief tegen mij te praten. 'Hmm. Harry ik kom zo..' Zeg ik zacht en nam hem vast als een knuffelbeertje. Harry streelde door mijn haar heen en ik mompelde. 'Ga door..' Hij begon te lachen en ging weer uit bed. 'Maak nou maar voort!' Ik hoorde hoe hij deze keer echt de badkamer in ging en de deur dicht deed. Hij liet mijn hoofd tollen gewoon! Hopelijk kwam de rest er niet achter, dan zou onze band misschien wel uiteen vallen! Ik hees mezelf uiteindelijk uit bed en bracht mezelf naar de kledingkast. Ik rekte mezelf uit en haalde een hand door mijn haren heen. Zuchtend haal ik een joggingbroek, t-shirt, beanie en baseball vest uit de kast. Alles legde ik klaar op bed en ging naar de badkamer. 'Hey sexy thing! Ik moet me haren doen!' 'Kom maar binnen!' Zei Harry gelijk. Rustig ga ik de badkamer in waar ik met mijn haren aan de gang ging. Stiekem keek ik via de spiegel af en toe naar hem. 'Bevalt het uitzicht je?' Vroeg hij en er vormde zich een glimlach rond mijn lippen. 'Echt wel. Ik bedoel, er staat een god in mijn badkamer zichzelf in te zepen met douchegel. Dan bevalt mijn uitzicht heel er goed' grijnsde ik en wanneer eenmaal mijn haar in model zat was Harry ook klaar met douchen. Rustig ging ik mijn tanden nog poetsen en gaf Harry een handdoek. 'Hmm' ik kreeg een kus in mijn nek van hem gedrukt en grijnsde. 'Iwk swa twanne pwoesse!' Mompelde ik en Harry keek me eerst serieus aan en toen begon hij te lachen. Ik spoelde me mond en keek hem aan. 'Droog je af giechelbekkie!' Ik ging de badkamer weer uit waar ik mijn kleren aantrok. Eenmaal alles aangetrokken zag ik Harry zich sloom aankleden. 'Je wilt niet hm? Je wilt niet onder ogen komen met de fans en doen alsof je misschien een vriendin hebt terwijl dat een vriend is?' Hij murmelde wat en ik slikte. 'Ik ga het uitmaken met Perrie' zeg ik zachtjes en hij schrok ervan. 'Nee! Dan komen ze er al helemaal achter Zayn!! Houd die relatie aan!' Hij leek wel pissig. 'Kan jij het dan aanzien dat ik haar moet zoenen? Ze wilt met me naar bed Hazz.. Elke keer heb ik een smoes, nee geen zin of nee ik ben kapot! Ze denkt dat ik een andere meid heb en..-' mijn mond werd gesnoerd door Harry zijn zachte lippen op de mijne. 'Ik hou van je' zei hij en ik knuffelde hem. 'Ik ook van jou' ik streelde zijn wang en wist dat ik nooit meer bij hem weg wilde gaan!


Reacties:


tamarastyles
tamarastyles zei op 29 sep 2013 - 7:52:
Wat een leuke lief koosnaampjes hebben ze toch voor elkaar! Wel zielig voor perrie!

xxx


XxAmyxX zei op 19 sep 2013 - 19:19:
Ahhww So cutee!


Janitaa
Janitaa zei op 19 sep 2013 - 16:07:
Aw :3


laurastyles
laurastyles zei op 19 sep 2013 - 12:07:
Romantic! Good story xx