Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Wizard [END] » Chapter 33

The Wizard [END]

19 sep 2013 - 18:21

447

6

361



Chapter 33

Bereid je voor op een barslecht hoofdstuk x

Dorothy POV:
'Hier moet het zijn...' fluister ik in mezelf. Ik ben alleen. Niall, Liam, Harry, Dani en Debby zijn weg. Zodra George ons door de deuropening duwde, gebeurde er iets vreemds. Ik riep hun namen, maar er was geen antwoord. Ik ben het, ik ben de uitverkorene. Ik heb mijn instinct gevolgd naar de plek waar het gaat gebeuren. Tenminste, dat denk ik. Ik heb het grote kasteel helemaal doorzocht, totdat ik bij deze deur kwam. Deze is anders dan alle anderen. Deze deur is veel groter, het heeft ook iets wat me aantrekt. Langzaam doe ik de deur open, en ik stap naar binnen. Ik sluit de deur, wat ervoor zorgt dat ik niks meer zie. 'Hallo?' roep ik. 'Is hier iemand? Of een lichtknop?' Geen reactie. Ik voel achter me, en betast de deur totdat ik de deurknop weer heb gevonden. Ik duw hem naar onderen, maar de deur gaat niet open... Iemand heeft 'm op slot gedaan. 

Plotseling gaat het licht aan. Meteen knijp ik mijn ogen dicht, omdat het zo fel is. 'Ah, daar zullen we d'r hebben,' zegt iemand. Ik doe mijn ogen open. Aan de andere kant van de kamer staat ze, de heks dus. Ze ziet er nog geloofwaardiger uit dan ik had gedacht... 'Ben je er klaar voor?' vraagt ze, met een irritante en snerpende stem. 'Sure,' lieg ik. Ik kan nauwelijks geloven in wat voor situatie ik zit. Een paar weken geleden was ik nog gewoon lol aan het trappen met mijn vriendinnen, maar nu ben ik in een of andere magische wereld terechtgekomen, en moet ik vechten met een heks. 

***Hi lovely readers! Hier is een stappenplan :p
-Klik zometeen op de onderstaande link om een YouTube video te bekijken. (Pas als het zover is)
-Straks zie je in het filmpje hoe dit hoofdstuk verdergaat... oftewel, wat er gebeurt met de heks tijdens het gevecht. 
-Let aub niet op alle vage dingen in het filmpje, zoals: De tinnen man & de vogelverschrikker. In het echte verhaal komen zij wel voor, maar in mijn verhaal niet. Fantaseer maar dat ze voor de heks werken ! 
-STOP met het kijken van de video als je bij 1:55 bent! Alles wat zich daarna afspeelt heeft NIKS TE MAKEN met mijn verhaal. 
-Ik zal in het volgende hoofdstuk weer gewoon verdergaan met het verhaal, in woorden.
-Sorry dat het allemaal zo ingewikkeld is, maar dit leek me gewoon de handigste manier.
-Het tuttige meisje moet Dorothy voorstellen.
-Deze video komt uit de echte film 'The Wizard Of Oz.' 
-Hier is de video: http://m.youtube.com/watch?v=aopdD9Cu-So    __En onthoud: niet verder dan 1:55!!__***


Omg One Direction komt next year op 24 juni weer naar Amsterdam!! OMFG.
Ik ga volgende week zeker proberen een kaartje te scoren!

Wie nog meer?? xxx


Reacties:

1 2

loveyouxx
loveyouxx zei op 20 sep 2013 - 18:08:
bij mij doet het filmpje het niet!
snel verder

en ik ga toch geen kaartjes krijgen...


Malikaa
Malikaa zei op 20 sep 2013 - 5:41:
Wow die heks is snel dood
Snel verder
Xxx


Harrylover
Harrylover zei op 19 sep 2013 - 20:48:
Echt niet slecht!!

Melding.


XxAmyxX zei op 19 sep 2013 - 19:44:
Superx Zeker niet slecht! En ik mag niet naar het concert van 1D. Maare, hou er rekening mee... Je moet echt vooraan zitten als je iets wilt zien, anders zie je ze als miertjes..... X


1Dlovez
1Dlovez zei op 19 sep 2013 - 18:36:
SUPAAAHHHH!!!!!

Enne… JA IK GA NATUUUUUURLIJK KAARTJES KRIJGEN!!!!