Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » My life is changed! (AF) » =26=

My life is changed! (AF)

20 sep 2013 - 23:21

494

9

306



=26=

Sorry dat het zo'n kort hoofdstuk is, maar ik ben er niet zo bij met mijn gedachten...Ik heb vorige week heel slecht nieuws gekregen, mijn schoonmoeder gaat dood...dus ik probeer er nu even meer voor mijn vriendin te zijn. Hopelijk vinden jullie dit kleine hoofdstuk goed genoeg!

=Harry=
,,Uhm...jongens. We moeten wat doen. Zayn mag niet stoppen met de band." Zeg ik tegen Louis en Niall. Ze knikken.
,,Maar eerst moeten we Liam ook even inlichten." Zegt Niall. Ik kijk op. Ja, Liam. Die heb ik niet meer gezien sinds hij wegging met Rachel. Waar zou hij zijn?
,,Liam?!" roep ik naar boven. Ik hoor gestommel. Die is op zijn kamer! Heeft hij nou helemaal niets gehoord van het hele gesprek?
,,Wat?" hoor ik hem roepen. Slaperig komt hij naar beneden.
,,Zayn wilt stoppen met de band."
,,Wat?!" Hij is gelijk wakker. ,,Waarom?"
,,Omdat Nina weg is."
,,Dat is toch onzin!"
,,Voor Zayn niet. Hij houdt echt van Nina."
,,Ja, oké. Maar hij moet zich niet laten kennen. Hij moet juist aan haar denken als hij zingt." Ik kijk Liam aan. Hij heeft wel een goed punt. Wat nou als Zayn gewoon aan Nina denkt. Dan is ze er toch een beetje bij? Ik snap hem eigenlijk ook wel, ik moet ook de hele tijd aan Hailey denken. Die is met Nina meegegaan en Niall mist Nola ook, maar wij stoppen toch ook niet? Die gedachte is bij mij ook geweest hoor, om te stoppen voor Hailey, maar ik doe het niet. Hailey is erg belangrijk voor me, maar ik zou niet willen stoppen met de band, ook al kreeg ik er een miljoen pond voor. Ik mis Hailey ook heel erg, maar Hailey is mee voor Nina en wij appen elkaar elke dag. Zayn hoort eigenlijk niks van Nina, maar dat kan je haar ook niet kwalijk nemen. Nina is haar geheugen kwijt, ze weet niet eens meer dat ze ons ontmoet heeft, dus dan kan ze ook niet herinneren dat ze iets met Zayn heeft. Die heeft natuurlijk allang een vriend gevonden in Amerika. Nina is zo mooi, die blijft niet lang alleen. En helaas voor Zayn, als Nina een vriend heeft staat dat vast in de krant van vandaag. Dat is waar ook! Ik zal eens even kijken of wij de krant al hebben. Ik sta op en loop naar de brievenbus. Ik open hem en zie de krant al zitten. Ik pak de krant en neem hem mee naar binnen. In de woonkamer ga ik naar Show News en ja hoor, daar staat een foto van Nina met haar vriend.
,,Lou, Zayn mag dit niet zien!" roep ik en kijk Louis aan. Hij kijkt me niet begrijpend aan. Hij komt naar me toe en kijkt. Geschrokken ziet hij ook wat ik zie: (https://lh5.googleusercontent.com/-MxP0lOqaGi8/Ujh_khPTmmI/AAAAAAAABDM/rZNVUs7r4QM/w700-h520-no/jb+en+nina.jpg). Hij knikt.
,,Ja, het is niet verstandig als hij dit ziet." Nu komen ook Niall en Liam kijken. Dan horen we de voordeur dicht slaan. Shit, Zayn gaat ervandoor. Buiten kan hij alsnog de krant zien en Nina die Justin Bieber zoent.
,,We moeten achter hem aan, straks ziet hij die foto van Nina en Justin!" roep ik en pak mijn jas al. Louis, Niall en Liam volgen mij en we rennen de deur uit.


Reacties:

1 2

ilovehazza
ilovehazza zei op 22 sep 2013 - 10:33:
Melding xx


CStyles
CStyles zei op 21 sep 2013 - 14:33:
Sterkte...!!
Maar wel super sweet!!!
Melding 4 evah!!

-xxx-


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 21 sep 2013 - 14:22:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....

Sterkte, you know where u can find me!!


Deeemdiaries
Deeemdiaries zei op 21 sep 2013 - 13:21:
heel veel sterkte !

wow huh ze moet toch ff heel snel die flashback krijgen !
MELDIING


Malikaa
Malikaa zei op 21 sep 2013 - 11:57:
Ughh nina just get your damn memory back
Sterkte meid
Xxx