Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » One day at a time [end] » Saying goodbye, maybe forever

One day at a time [end]

22 sep 2013 - 19:23

1343

8

460



Saying goodbye, maybe forever

Hellooo lovelys <3 Hier is dan het volgende hoofdstuk ^.^ Ik ga proberen de hoofdstukken langer te maken zodat ik een soort van goed maak voor het weinig posten. Enjoy and I love you all <3 Dankzij jullie blijf ik hiermee door gaan <3 Xxxx

Yasmine’s POV

Met Zayn’s armen stevig om me heen kijk ik naar Parijs. Het prachtige nachtuitzicht, in een heldere nacht. ‘Zayn?’ ‘hmm?’ ik slik. ‘Wat denk je dat er morgen gaat gebeuren?’ Ik draai mijn hoofd om, zijn hazelnoot kleurige ogen boren zich in de mijne. Zonder enige moeite tilt hij me op en plaats me op zijn schoot. Hij houdt mijn handen tussen de zijne. ‘Morgen, gaan we daar niet aan denken. Het komt goed, I took care of it.’ Een teder kusje belandt op het puntje van mijn neus, en niet lang daarna eentje op mijn lippen. Een waterig glimlachje vormt zich op mijn gezicht en ik leun tegen zijn borst aan. Zijn hand gaat geruststellend door mijn haar, terwijl ik mijn ogenleden langzaam voel dichtzakken. ‘Don’t you worry princess,’ hoor ik zacht in mijn oor, 'it’s gonna be alright.’

De volgende dag *dag van Max’ bruiloft*


Zachte kusjes op mijn gezicht zorgen ervoor dat ik langzaam mijn ogen open doe. ‘Goeiemorgen beautiful.’ ‘Goeiemorgen.’ Een laatste kusje belandt op mijn neus en de deken wordt van ons afgeslagen. Een rilling loopt over mijn rug en een paar armen wordt over me heen geslagen. ‘Koud?’ ik hum en kruip dichter tegen hem aan. ‘Kom, dan gaan we ontbijten.’ We stappen uit bed en ik trek snel een joggingbroek en een sweater aan. Met Zayn’s arm om me schouder heen lopen we richting de ontbijtzaal.

2 uur voor de bruiloft


‘ZAYN!! Ik neem heel even snel een douche!’ roep ik naar de gesloten deur. ‘Okay!!’ Ik trek mijn kleren uit en gooi ze in de tas voor vuile kleren die later naar de wasserette moeten. Tour life hè… ik stap de badkamer in en draai de kraan open. Ik hou mijn voet onder de kraan. Yes, de perfecte temperatuur. Ik stap eronder en laat het water mijn problemen wegspoelen. Tenminste, de meeste. Eentje blijft door mijn hoofd spoken. Snel doe ik alles wat ik moet doen, draai de kraan dicht en stap de douche uit. Ik wikkel een fluffy witte handdoek om me heen en loop de kamer in. Zayn zit al aangekleed op bed. Hij ziet er zo goed uit in pak. ‘wow, hoe lang heb ik onder de douche gestaan?’ hij kijkt op zijn mobiel. ‘Ehhh veertig minuten of zoiets.’ 'Wat?!' Zacht gevloek verlaat mijn mond als ik snel naar mijn koffer loop. Ik buk en begin erin te rommelen. Oke, waar is mijn make-up tasje heen? Twee paar handen worden op mijn dijen gelegd en trekken me weg van mijn koffer. Ik draai me om en zie Zayn grijzend naar me kijken. Zijn ogen dwalen af naar beneden, en even later kijkt hij me weer aan. Hij grinnikt en geeft me een teder kusje. Zijn lippen wrijven over de mijne terwijl hij praat. 'Je handdoek is afgezakt babe.' Mijn blik schiet naar beneden, en zo snel als ik kan trek ik mijn handdoek weer omhoog. Het bloed stroomt naar mijn wangen en ik kijk opzij. Ugh, hoe kan ik dat niet gevoeld hebben? Hij legt zijn wijsvinger op mijn wang en draait mijn hoofd om. Beschaamd kijk ik hem aan. Zijn ogen glinsteren en zijn lippen belanden op de mijne. Zijn handen dwalen af naar mijn middel terwijl ik mijn handen op zijn borstkas leg. Zijn tong glijdt over mijn onderlip en gewillig open ik mijn mond. Weet je? Wanneer je je realiseert dat dit misschien de laatste keer kan zijn dat ik zo met Zayn sta, op dat moment weet je hoeveel je eigenlijk hebt. Een traan glijdt over mijn wang en langzaam trek ik me terug. Bezorgd kijkt hij me aan, terwijl hij met zijn duim mijn traan wegveegt. 'Wat is er?' Een snik verlaat mijn mond en ik schud mijn hoofd. 'Niks. Ik ben gewoon blij dat ik jou heb.' Een klein glimlachje siert zijn gezicht voordat hij een teder kusje op mijn lippen achterlaat. 'Draai je om, dan kan ik me jurk aandoen.' Pruilend kijkt hij me aan. Ik grinnik en schudt mijn hoofd. 'Nope, omdraaien please.' Als een klein jongetje die geen snoep mag draait ie zich om en ik pak mijn jurk van het bed af. Als ik mezelf erin gehesen heb zoek ik de kamer rond naar mijn make-up tasje. Aha! Ik loop naar het bed en til de dekens op. Ik herinner me niet meer dat ik hem op bed heb gelegd... Oh well, ik heb hem nu. Ik stop de stekker van mijn krultang in het stopcontact en begin met het maken van een simpele roze smokey-eyes met nude lippen. Ik heb totaal geen zin om met foundation te gaan klooien, dus dat laat ik zitten. Ik pak mijn krultang en begin grove krullen te maken. Eenmaal alles gekruld steek ik het op. Goedkeurend kijk ik naar het resultaat . Mijn voeten glijden in mijn hakken en snel stop ik mijn mobiel in mijn clutch. Een opgeluchte zucht ontsnapt mijn mond als ik zie dat we nog een half uur hebben om op de locatie te komen. 'Ja, ik ben klaar.' Zayn kijkt op van zijn mobiel en draait zich om. Zijn ogen glijden over mijn outfit heen en blozend kijk ik hem aan. 'Wat vind je?' Hij staat op en loopt naar me toe. Zijn handen sluiten zich om de mijne terwijl hij me doordringend aankijkt. 'You look absolutely stunning.' Hij geeft me een kus op mijn voorhoofd en grinnikt. 'Wat is er zo grappig?' Vraag ik glimlachend. 'Ik moest gewoon even denken aan een smsje dat Niall me stuurde.' Lachend prik ik hem in zijn borstkas. 'En ga je nog vertellen wat er in dat smsje staat?' Hij lacht en schudt zijn hoofd. 'Nope, het is een topgeheim "jongens onder elkaar" smsje.' Ik pruil en kijk hem aan. 'Okay, maar ik wil wel even de jongens gedag zeggen voor we gaan.' Hij knikt en pakt mijn hand vast. Samen lopen we de deur uit, richting de kamer van Louis en Eleanor. Ja, Eleanor was gisteravond aangekomen. Na een paar keer kloppen wordt de deur opengedaan door Louis. Hij glimlacht en trekt me in een knuffel. De jongens weten het nu allemaal, inclusief Eleanor. 'Bye lou.' Hij geeft me een kusje op mijn voorhoofd en kijkt me glimlachend aan. 'Niet te veel drinken he, ik wil je sober terug hebben vanavond.' Ik glimlach en achter hem zie ik Eleanor aan komen lopen. 'El!!' Ze komt op me af en we knuffelen elkaar zowat dood. 'Je ziet er geweldig uit yasmine. Be safe okay?' Ik knik en ik geef haar en Louis nog een laatste knuffel voor ik naar de kamer van de rest ga. Ik klop aan en kijk op naar Zayn. Hij geeft me een geruststellend kusje en de deur zwaait open. 'Hi guys.' Liam en Harry trekken me in een knuffel en ik inhaleer diep. Gosh, als het afscheid zo door blijft gaan wil ik straks niet meer. Ik schenk ze een waterig glimlachje en loop de kamer in richting Niall terwijl Zayn met ze praat. 'Yasminetjeee!!!!' Hij springt op en rent op me af. Ik voel hoe mijn voeten de grond verlaten en een gil van schrik verlaat mijn mond. Ik schiet in de lach en hij zet me eindelijk neer. Ik geef hem een speelse stomp tegen zijn arm aan en kijk hem dan dood serieus aan. 'Als mijn make-up is uitgelopen, dan heb je een serieus probleem Niall James Horan.' Hij pruilt en zet zijn puppyogen op. Ik schiet weer in de lach en geef hem een knuffel. 'Je ziet er super uit Yasmine, geniet van vanavond en trust me, het komt allemaal goed.' Hij geeft me een kus op mijn kruin. 'Zayn! Get your ass over here! Ik wil een foto van jullie maken!' Ik grinnik als Niall zijn hand in zijn heupen zet. Twee armen sluiten zich om mijn middel en glimlachend kijk ik naar Zayn. 'Oke, ready?' Ik draai me naar de camera en wacht tot de foto is genomen. 'Nu kunnen jullie met een gerust hart gaan,' zegt Niall met een knipoog.


Reacties:

1 2

DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 29 sep 2013 - 17:02:
aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhwwwwwwwwwwwwwwwwwnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ssschattiggg


Karen1D
Karen1D zei op 26 sep 2013 - 18:59:
aaaaaaawwwww so cutee!!

snel verder!!!

xxxxx


LOVENIALLL
LOVENIALLL zei op 23 sep 2013 - 21:24:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHW ZO SCHATTIG

Snel verder a.u.b. !!!!!!!

XXX


1Dreamzz
1Dreamzz zei op 23 sep 2013 - 9:04:
awwwwww wat schattig en lief en adorable en zei ik al schattig?

snel verder gaan hoor


Lotteimy
Lotteimy zei op 23 sep 2013 - 8:27:
Lieff! xx