Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » It All Starts Over Again » Hoofdstuk 4

It All Starts Over Again

24 sep 2013 - 16:59

815

10

430



Hoofdstuk 4

There is it again! Hoped you loved it? -xxx-

Ik ren, en ren. Het is donker buiten, en de koude lucht vliegt mijn gezicht in. Mijn benen doen zeer, maar dat boeit me niet. Ik hoor achter me dat iemand mijn naam schreeuwt. Gierend ren ik door, de duistere nacht in. Ik heb geen idee hoelaat het is, en voel wat druppeltjes naar op mijn lichaam vallen. De druppeltjes worden steeds groter, en het begint harder te regenen. Ik voel dat een hand de mijnes pakt. 'LAAT ME LOS!' schreeuw ik, en probeer me uit zijn hand te wurmen. Zijn greep wordt sterker, en sla om me heen. 'LAAT ME LOS ZEG IK TOCH IDIOOT??' schreeuw ik nog is, en woest draai ik me om. De harde druppels vallen tussen ons in, het is heel stil in het park. 'Chantal, en nou blijf je hier' hoor ik hem zeggen. Hij houd me nog steeds vast, hij houdt me gevangen in zijn ogen. Die ogen waar ik zou veel van hou, die van mij zijn.
'Laat me gaan!! Alsjeblieft?' roep ik, en probeer weer te ontsnappen. Maar tevengeefs. 'Zie je niet wat hij met je doet Chantal?' ik rol met mijn ogen.
'Kijk naar jezelf! Kijk dan? WTF is er met je aan de hand? Nou?' roept Harry boos. Ik mompel wat binnensmonds. 'Nou??' ik slik. Wat moet ik zeggen, wat?
Opeens begin ik te huilen, en hard ook is. Alles komt eruit, alles. Harry trekt me in zijn armen, en houdt me stevig vast. Het giet ondertussen, maar niks kan dit moment verpesten.

30 minuten later:
Gelukkig is het gestopt met regenen, dat wel. Ondertussen zijn we op een bankje gaan zitten.
Het is ongemakkelijk stil tussen ons, ik bibber ervan. Harry zit met zijn hand door zijn kapsel, en kijkt wat verstomd. Hij draait z'n hoofd naar mij, en kijkt me diep in mijn ogen aan. Ik bibber steeds heviger, en hij doet zijn vest om mij heen. 'Waarom vertelde je dit niet eerder babe?' vraagt hij, en pakt mijn hand vast. 'Ik weet het niet Hazz, ik wil dat ik niemand met mijn problemen opzadel. Niemand zal me snappen! Ik wil...ik wil gewoon....' roep ik, en begin steeds meer te mompelen. 'Wat wil je?' vraagt hij, en legt zijn andere hand op mijn been. Ik slik. 'IK WIL GEWOON DAT MENSEN ME SNAPPEN!' roep ik boos, en spring op. Ik wil weglopen, maar hij pakt weer mijn hand vast. 'LAAT ME LOS SUKKEL!' floep ik er opeens uit, en heb nu al spijt van wat ik zei.
Dat laatste had ik nooit mogen zeggen, nooit. Ik loop weer richting huis, nooitgedacht dat ik zo gemeen kon zijn! Ik bijt hard op me lip als ik voor de deur sta, nee dit kan ik ze niet maken. Ik hoor in de verte dat Harry aankomt hollen, en sprint snel naar de hoek van het huis. Daar hou ik me koest, en hoor Harry dichterbij komen. Ik zie dat hij een telefoon tegen zijn oor houdt, en hij klinkt heel overstuur. Nu krijg ik nog meer spijt, zou ik hem roepen? Hij holt naar de deur, en belt aan. 'Is Chantal hier?? Ik ben haar kwijt!' gilt hij zowat, tegen wie zie ik net niet. Maar aan de stem hoor ik wie het is. 'Nee, ze is hier ook niet' klinkt een droevige stem, Niall. Mijn ogen beginnen wat waterig te worden, maar ik knipper ze weg. Ik draai me om, en begin te rennen. In het park houd ik rust, en pak me mobiel. 40 gemiste oproepen, en 6x voicemail ingesproken. Ik zie dat zij het zijn. 22x Harry, 11x Niall, 3x Kim, 1x Louis,
1x Zayn, 1x Liam, 1x onbekend. En allemaal van hun 1x voicemail. Ik zie dat Harry me weer belt, maar ik druk hem weg. Nee, nu kan ik dat weer is niet maken! Maar voordat ik net wil opnemen, hang hij op.
Paniek giert door mijn lijf, adrenaline stroomt door mijn bloed. Ik zie dat een onbekend nummer mij belt, en neem op. 'Met Chantal' roep ik, en wacht op antwoord. Ik hoor een zacht-zoete vrouwenstem wat mompelen.
'Sorry, verkeerd gedraaid' zegt ze, en ik knik. 'Okee, geen probleem' mompel ik wat verward, maar verdrietig. Dan hang ik op, voordat de vrouw nog iets kon zeggen. What do I do now??

POV Jane:
Lachend leg ik de telefoon terug. Zij oelewapper, nu ik haar nummer heb gaat alles sneller dan verwacht. Ik kijk op de klok, 01:39 s' nachts. Ik loop naar boven, en loop Tom's kamer in. Gelukkig, hij slaapt nog. Dan loop ik weer naar beneden, en ga achter mijn computer zitten.
Ik kijk naar mijn zelfgemaakte lijst:
1: Vindt informatie over Chantal
2: Bel Chantal
3: Bel nog 1x naar Chantal
4: Zoek uit waar ze woont
5: Zoek haar relaties op
6: Zoek uit waar ze werkt
7: Stalk Chantal
8: Tenslotte, ontvoer Chantal
Tevreden leun ik naar achter, en bekijk mijn werk.
Alleen nu alleen voor zorgen dat....


Reacties:

1 2

LOVENIALLL
LOVENIALLL zei op 28 sep 2013 - 18:41:
WIE... IS... JANE... ?!
OMG......


Anne
Anne zei op 25 sep 2013 - 12:06:
Melding en heel snel verder!


Malikaa
Malikaa zei op 25 sep 2013 - 9:31:
Who the hell is jane?

Snel verder
Xxx


Deeemdiaries
Deeemdiaries zei op 24 sep 2013 - 21:43:
omg !!! melllddidinngggg


XxAmyxX zei op 24 sep 2013 - 20:34:
Gauwverderxx