Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » After that one day » ...met Suze

After that one day

24 sep 2013 - 19:34

195

1

205



...met Suze

Suze houdt van schrijven. In 'The London Times' schrijft ze de jongeren rubriek. Ze is een grote fan van muziek, en dat is dus waar zij het meest over schrijft. Haar grote droom is om One Direction te intervieuwen.

'Suze, heb je al een onderwerp voor je rubriek voor aankomende vrijdag?' Shit! Helemaal vergeten! '...Suze?' Beschaamd kijk ik weg. 'Sorry Tom, ik heb er niet aan gedacht' 'Dat dacht ik al... Hoe gaat het met je vader?' Au, dit is een pijnlijk onderwerp. Mijn vader heeft een maand geleden een motor ongeluk gehad in Frankrijk. Sindsdien ligt hij in coma. Elke dag zoek ik hem op, om te vertellen wat er die dag is gebeurt. 'Toen ik hem vanmorgen kwam opzoeken..' ik barst in tranen uit en Tom slaat een arm om me heen. '... Toen ik zijn hand pakte, leek het net of hij erin kneep. Ik mis hem zo..' zeg ik snikkend. 'Misschien heb ik iets om je op te vrolijken, ik bel je vanavond.'

Tom is de broer van mijn beste vriendin, Anke. Hij is het hoofd van de redactie en heeft mij dit baantje gegeven. Sinds mijn vader in coma ligt, helpen zij mij er door heen.

Als ik die avond thuis kom, zie ik mijn moeder op de bank liggen. Ze slaapt. Ik besluit voor haar te koken. Als ik de sladressing aan het maken ben, gaat mijn telefoon. '...met Suze'


Reacties:


laurastyles
laurastyles zei op 25 sep 2013 - 10:09:
Melding !xx