Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Il Divo » Gossip, Glitter & Glamour » Hoofdstuk 22

Gossip, Glitter & Glamour

1 mei 2009 - 12:16

1105

0

358



Hoofdstuk 22

Urs is doodmoe. Elke avond dat optreden. Elke avond laat thuis. Goed ze kunnen uitslapen, maar toch is het wel slopend. Janine komt naast hem zitten op de bank en kijkt hem bezorgd aan.
“Jij ziet er slecht uit jongen.”¯
“Ik ben kapot, Janine”¯ zegt hij eerlijk.
“Misschien moet je eens een avond thuis blijven en jouw stand-in laten invallen.”¯
“Geen denken aan”¯ moppert Urs.
“Nog drie dagen dan hebben wij een week vrij.”¯
“Dan lig je dan een week voor pampus”¯ moppert ze.
“Natuurlijk niet. Wij gaan die week heerlijk relaxen.”¯ Janine denkt te weten wat hij wil.
“Waar wil je naar toe Urs? Zal ik mijn ouders bellen dat we een weekje komen logeren?”¯ Urs springt verschrikt op van de bank.
“Nee, Janine. Niet doen. Ik wil graag naar mijn ouders in Zwitserland. Ik wil jou mijn thuis en mijn bergen laten zien.”¯ Janine kijkt hem verbaast aan.
“Maar hoe komen wij daar dan?”¯ vraagt ze. Urs kijkt haar verliefd aan.
“Met de trein”¯ zegt hij. “En niet tegenspreken want ik heb die treinreis al geboekt.”¯ Ze vliegt Urs om zijn nek.
“Lieverd, dan kan ik eindelijk kennis maken met jouw ouders. Dat is geweldig.”¯
“En mijn broer en mijn drie zussen”¯ vult Urs aan. Ze kijkt hem verrast aan.
“Dat heb jij nooit vertelt, dat jij een grote familie hebt”¯ zegt ze.
“Nou het is ook nog nooit ter sprake gekomen”¯ lacht Urs. “Maar mijn ouders zijn razend benieuwd naar jou.”¯
“Eerlijk waar”¯ zegt Janine. Hij knikt.
“Dus jij gaat met mij mee?”¯
“Natuurlijk. dan kunnen we Heidi en Peter spelen.”¯ Hij lacht. “Maar dat kan alleen maar op de alm. Dus zul je eerst met mij een berg op moeten klimmen.”¯
“Heb ik jou daar dan voor mij alleen?”¯ vraagt ze ondeugend.
“Ja zeker. En als er dan toch mensen zijn, neem ik jou verder de bergen in. Want die ken ik op mijn duimpje.”¯
“Zullen wij dan nu maar naar bed gaan?”¯ stelt Janine voor. Nog drie dagen werken en ik wil ook uitgerust bij jouw ouders verschijnen”¯ zegt ze hem meetrekkend naar boven.

Gelukkig is het niet zo druk op het strand in Bergen. Seb kan gemakkelijk zijn auto parkeren. Hij pakt de tassen uit de auto en samen lopen ze het strand op om een plekje te zoeken. Ze lopen een eind, zodat ze een beetje afgelegen kunnen liggen.
“Als het nu nog drukker gaat worden kunnen we altijd nog de duinen in”¯ zegt Seb.
“Foei, Seb. Eva kijkt hem lachend aan. “Wat zijn dat voor stoute gedachten, Seb?”¯ Seb haalt zijn schouders op.
“Je weet dat ik het liefste met jou alleen ben”¯ zegt hij grijnzend. Eva legt de plaid op de grond en begint zich uit te kleden. Haar bikini heeft ze thuis al aangetrokken. Seb zet nog even de shelter op, zodat ze wat schaduw hebben, en uit de wind zitten. Tegen de tijd dat hij klaar is ligt Eva al te zonnebaden.
“Zal ik jou even insmeren?”¯ vraagt Seb gretig. Ze knikt en reikt hem de zonnebrandlotion. Seb gaat ijverig aan de slag en laat geen stukje huid onbehandeld.
“H锯 roept zij uit als hij haar bikinibovenstuk wil los maken.
“Stil nou maar”¯ sust Seb. “Ik maak hem zo ook wel weer dicht.”¯ Zoals hij beloofd had maakt hij na het insmeren het bikinibovenstuk weer netjes dicht. Eva komt omhoog en kijkt Seb aan.
“En waarom zit jij hier nog met al je kleren aan?”¯ zegt ze bestraffend.
“Nou Eva, jij zou mij kunnen uitkleden en insmeren. Als je wilt.”¯ Maar voor Seb heeft kunnen antwoorden is Eva al de knopen van zijn shirt open aan het knopen. Daarna begint te met hem in te smeren eerst zijn rug en dan de voorkant. Als ze bij zijn gezicht komt kust ze hem teder. Hij omhelst haar en trekt haar tegen zich aan.
”¯Seb”¯ roept ze vertwijfelt. “We zijn hier niet alleen.”¯
“We kunnen ook nog een plekje in de duinen zoeken”¯ stelt hij voor.
“Nee”¯zucht Eva, terwijl ze opstaat. “Ik wil zwemmen.”¯
“Ok锯zucht Seb en volgt haar met tegenzin het water in.

David is zijn element. Wendela en hij delen een kamer. Beter had niet gekund. Ze staat nu onder de douche. Zij denkt dat David een dutje aan het doen is. Maar David kan natuurlijk niet slapen met het beeld van een mooi dame in zijn douche. Voorzichtig voelt hij aan de badkamerdeur. Als hij voelt dat die niet op slot is, zet hij de deur op een kier en roept:
“Wendela? Mag ik jouw rug wassen?”¯
“Jaaaaa David, kom maar”¯ roept ze enthousiast. David kijkt beduusd naar zijn kleren. Een beetje verlegen begint hij zich uit te kleden en doet hij de douchedeur open. Ze staat met de rug naar hem toe.
“Wat is ze mooi”¯ denkt hij als hij de douchecabine instapt. Hij slaat zijn armen om haar heen en kust haar nek. Ze draait zich om naar hem en kust hem.
“Daar was ik nou op aan het wachten”¯ zegt ze ondeugend. Ze trekt hem onder de douchestraal en begint door zijn haren te woelen. Ze schudt wat shampoo in haar handpalm en begint zijn haren te wassen. David houdt haar vast en blijft haar aankijken.
“Ik heb het helemaal te pakken”¯ denkt hij licht in paniek rakend.
Als ze klaar is en kijkt ze hem lachend aan.
“David ik dacht dat jij mijn rug deed? David zeept haar rug in. Als hij klaar is draait hij haar om en zegt: “Weet jij wel, dat jij mij hartstikke gek maakt?”¯
Er gaat een glimlach over haar gezicht.
“Jij arme schat. Misschien wil ik dat wel jou gek maken. Zo gek dat jij me dadelijk afdroogt, mij naar bed draagt…. En daar de liefde met mij bedrijft”¯ maakt ze fluisterend de zin af. David kijkt haar verschrikt aan.
“Heeft hij dat wel goed gehoord?”¯ vraagt hij zich af.
“Nou heb jij nog een extra uitnodiging nodig?”¯ klinkt het naast hem. Hij doet de douchedeur open en pakt een handdoek. Hij slaat die om haar heen en begint haar droog te wrijven. Even later tilt hij haar op en draagt haar naar het bed. Wendela trekt hem met zich mee het bed op. Eenmaal op bed wil David niet meer verstandig zijn. Hij houd van Wendela en dat valt niet meer ontkennen. Hij kijkt haar diep in de ogen en fluistert.
“Ik hou van jou.”¯ Ze trekt hem naar zich toe.
“Ik ook van jou David.”¯ Zij begint hem te strelen en te kussen en al snel doet ook David actief mee.
“Dit is tien keer beter dan dat geplande dutje”¯ denkt David grijnzend, terwijl hij verder op onderzoek uitgaat.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.