Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Il Divo » Gossip, Glitter & Glamour » Hoofdstuk 23

Gossip, Glitter & Glamour

1 mei 2009 - 12:16

1082

0

354



Hoofdstuk 23

Carlos is op weg naar het vliegveld. Naast hem zit Joan, die wil hij haar dolgraag Madrid laten zien.
“Wat heerlijk om jou een heel weekend voor mij alleen te hebben”¯ zegt zij. Hij pakt haar hand.
“Ik verheug mij er enorm op. Zeg, lieverd jij hebt toch geen bezwaar tegen om een kamer met mij te delen?”¯ Ze kijkt hem ondeugend aan.
“Nee hoor, jij gedraagt je altijd. Dat heb ik wel gezien in Parijs.”¯ Carlos grijnst en slaat een arm om haar heen.
“Toen heb jij in mijn armen geslapen, maar toen wist ik nog niet dat jij iets voor mij voelde. Ik dacht dat jij verliefd was op David”¯ zegt Carlos.
“Op David? Hoe kom jij daar in hemelsnaam bij? zegt Joan verontwaardigd.
“Nou, jij was hem zo aan het ophemelen op die modeshow.”¯
“Nietes”¯ moppert Joan. “Ik ben al tijden verliefd op jou, alleen jij was getrouwd en wel met een hele jaloerse vrouw.”¯ Hij parkeert zijn auto en stapt uit. Als ze richting vertrekhal lopen zegt hij:
“Dat is nu voorbij. Ik ben helemaal voor jou.”¯ Ze kijkt hem verliefd aan.
“Dank je.”¯ De vlucht naar Madrid verloopt voorspoedig. Op het vliegveld staat een limousine voor hen klaar. Joan kijkt verbaast.
“Geen taxi?”¯
“Neen, deze auto brengt ons naar ons logeeradres”¯ zegt Carlos lachend.
“Waar is die van?”¯ vraagt Joan nieuwsgierig.
“Van D&G natuurlijk. Wat ben jij toch weer nieuwsgierig”¯ moppert hij goedmoedig. Ze stapt in de limousine en vraagt zich af waar het logeeradres is. Als ze even later stoppen voor een flatgebouw is er geen enkel teken te zien van een hotel. Ze kijkt naar Carlos die zit te grinniken. Hij stapt uit en bedankt de chauffeur en neemt de koffers van hem over.
”¯Kom je mee?”¯ vraagt hij. Ze knikt en loopt achter hem aan. Carlos blijkt een sleutel van het flatgebouw te hebben. Ze loopt achter hem aan naar de lift, waar hij op de knop van de derde verdieping drukt.
“Carlos wat is dit?”¯ vraagt ze als ze in de lift staan.
“Dit is een lift”¯ klinkt het droog naast haar. De lift staat stil en hij stapt uit. Zij volgt hem, echter nog steeds niet begrijpend waar hij heen gaat. Carlos is inmiddels alweer een deur aan het openen. Hij zet hun koffers binnen en trekt haar vervolgens mee naar binnen.
“Welkom in mijn appartement”¯ zegt hij lachend.
“Jouw appartement?”¯ vraagt Joan verbaast. Hij knikt en begint haar een kleine rondleiding te geven.
“Zullen wij op het balkon iets drinken?”¯ vraagt hij.
“Wat een mooi plekje heb jij hier”¯ zegt ze als hij met de drankjes aankomt. “Dit appartement heb ik van mijn ouders gekregen toen ik afgestudeerd was. Ik heb hier een tijd gewoond voordat ik naar Nederland kwam. Nu wordt het hier elke week even gecheckt door mijn buren.”¯ Hij heft het glas en toast met haar op een geweldig weekend hier in Madrid.
“Daar drink ik graag op”¯ fluistert zij.

Urs en Janine zijn bepakt en bezakt op het station aan gekomen. Ze hebben de nachttrein en zullen morgenvroeg omstreeks zeven uur in Luzern aankomen. Vandaar is het nog een klein stukje naar Willisau.
“Mijn broer Seppl komt ons afhalen van het station daar”¯ zegt Urs. “En Janine heb jij er zin in?”¯
“Zeker weten”¯antwoordt zij. “Al weet ik niet of ik vannacht een oog dicht zal doen in de trein.”¯
“Vast wel”¯ zegt Urs. “Want ik heb een slaapmutsje meegenomen.”¯ Hij tovert een fles rosé en twee glazen uit zijn rugzak. Janine schiet in de lach.
“Denk jij dat dit romantisch is in de trein?”¯
“Nee, maar onze vakantie is begonnen en daarom genieten wij dadelijk van een glaasje ros锯 zegt Urs lachend. Ze hebben geluk omdat ze een eigen coupé hebben. De banken kunnen tot bed worden omgebouwd. Urs zet de glazen en de rosé op het tafeltje en begin de bagage boven in de bagageruimte te stouwen. Janine opent de rosé en schenkt alvast de glazen vol. Even later toasten de twee.
“Op onze vakantie.”¯ Als ze enkele uren later in hun bed liggen, merkt Janine dat het schommelen van de trein wel aangenaam is. Alleen liggen de twee een heel stuk uit elkaar omdat de banken uit elkaar staan. Urs geeft haar een kus en gaat op zijn eigen bed liggen. Hij strekt zijn hand uit. Janine legt haar hand in de zijn hand. Al snel valt Janine in slaap. Urs kijkt verliefd naar zijn slapende meisje. Hij is doodmoe maar slapen schijnt nog niet te lukken, Hij kijkt naar het plafond en vraagt zich af wat zijn familie van Janine zal vinden.
“Ze vinden haar zeker aardig”¯ denkt hij bij zichzelf. Uiteindelijk valt ook Urs in slaap.

Uren later zitten Eva en Seb in een strandtent voor de lunch. Ze bestellen een caesar salade.
“Wat een goed idee, dat dagje strand”¯ zucht Eva. Seb kijkt haar verliefd,
“Nu alleen nog een stukje privé-strand zonder gluurders”¯
“Seb”¯roept ze verontwaardigd uit. “Wij zijn de hele nacht al alleen geweest.”¯
“Dat is niet eerlijk Eva. Jij sliep zodra je het kussen rook”¯ zegt Seb. Eva grijnst.
“Dat klopt niet. Jij sliep al. Maar weet je wat ik maak het goed met jou. Ik blijf vannacht wel bij jou slapen of jij bij mij, dat kan ook.”¯Seb begint te glunderen.
“Oké Eva, ik blijf wel bij jou, want mijn koelkast is bijna leeg”¯ zegt hij dan praktisch. Eva begint te giebelen.
“Dan hoef jij vanmiddag ook niet met mij de duinen in.”¯
“Jawel, dat is altijd romantisch”¯ zegt Seb snel.
Na de lunch maken ze nog een wandeling in de duinen, waar ze natuurlijk niet van elkaar af kunnen blijven.
“Seb, niet hier”¯ mompelt Eva tussen twee kussen door.
“Waarom niet? Er is hier toch niemand.”¯
“Nee nog niet maar als er iemand komt geneer ik mij, dat ik hier half naakt lig”¯ gaat Eva verder.
“Oké,”¯ zegt hij, haar kleding weer in orde brengend.
”¯Laten wij maar naar huis gaan en gezamenlijk een douche nemen. En daarna neem ik jou mee uit eten. Goed?”¯ Ze knikt.
“Maar kussen mag wel”¯ zegt ze hem naar zich toetrekkend.
“Eva jij drijft mij tot waanzin. Sta nu maar op voor ik mezelf hier vergeet.”¯
“Seb, zoals jij wilt”¯ zegt ze zijn hand pakkend.
“Het wordt anders hoog tijd dat jij uit de zon komt, je begint al aardig rood te worden”¯ zegt Seb bezorgd.
“Jij mag mij thuis met aftersun insmeren”¯ belooft zij lachend.
“Dan kom jij maar eens gauw mee”¯ zegt Seb die ineens haast krijgt.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.