Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Il Divo » Gossip, Glitter & Glamour » Hoofdstuk 24

Gossip, Glitter & Glamour

1 mei 2009 - 12:17

1447

0

389



Hoofdstuk 24

De volgende morgen is Wendela als eerste wakker. Ze kijkt naar David naast zich.
“Wat een heerlijke man en wat een heerlijke nacht. Ze heeft genoten en nu ligt hij helemaal uitgeteld te slapen. Ze kust hem voorzichtig op zijn wang. Hij voelt er niets van want hij beweegt niet eens. Ze stapt uit bed en springt onder de douche. Ze kleedt zich aan en gaat vervolgens David wakker maken. Ze trekt het dekbed van hem af en begint zijn borst te strelen. David reageert niet. Ze buigt voorover en bijt zachtjes in zijn hals en gaat dan verder met zijn oorlelletje. Precies op dat moment trekt David haar weer het bed in en gaat vliegensvlug op haar liggen. Ze geeft van schrik een gilletje.
“David”¯ roept ze geschrokken uit. “Wil jij dat nooit meer doen?”¯ David grijnst.
“Jij bent zelf begonnen met mij in mij nek te bijten. Je weet dat ik daar niet tegen kan.”¯
“Jij deed net of je er niets van merkte”¯ geeft Wendela terug.
“Lieverd het ging tot in mijn tenen en ik heb echt op mijn tanden moeten bijten om het niet uit te gillen. Trouwens waarom ben jij al aangekleed?”¯ Wendela zet haar verleidelijkste glimlach op.
“Omdat wij dadelijk naar D&G moeten. Maar nu jij toch in deze houding boven op mij ligt kun je mij net zo goed eerst een kus geven.”¯ Hij kust haar teder.
“Wat jammer. Ik dacht werkelijk dat ik jouw rug weer mocht wassen met douchen”¯ zegt hij verontwaardigd.
“Ik dacht het niet lieverd. Wij moeten ook nog ontbijten. En David, vannacht was heerlijk.”¯ Hij kust haar weer.
“Wij zouden dat van vannacht nog eens over kunnen doen”¯ stelt hij luchtig voor. Ze lacht. “Schiet op jij ik wil ontbijten”¯ moppert ze hem van zich afduwend. Tien minuten later is David klaar om naar beneden te gaan. Hand in hand lopen ze de ontbijtzaal in.
Na het ontbijt bestelt David een taxi en gaan ze naar het kantoor van D&G. Daar krijgen ze aanwijzigingen wat er geshowd moet worden. De andere modellen doen alleen de avondkleding maar David en Wendela mogen de bruidsmode showen. Ze moeten steeds samen opkomen omdat de smokings van de heren zijn afgestemd op de bruidsjurk van Wendela. David kijkt Wendela met open mond aan als ze in de eerste bruidsjurk aan komt lopen. David heeft een crèmekleurige smoking aan die precies past bij haar crèmekleurige jurk met blote schouders. Hij pakt haar handen en fluistert:
“Jij bent prachtig, lieve schat.”¯ Ze kijkt hem lachend aan.
“Jij ziet er anders ook geweldig uit.”¯ Galant geeft hij haar zijn arm. Klaar voor de repetitie.

Joan geniet van Madrid. Carlos is een geweldige gids. Hij laat haar alle bezienswaardigheden zien. Carlos kan heel enthousiast over Madrid vertellen. Nu zijn ze in het Retiro park waar een prachtige meertje in ligt. Verder zijn ze al gaan winkelen in Gran Via en hebben het Puert de Alcala bezocht. Verder het stadion van Real Madrid met een bezoekje vereert. Ze slaat haar arm om hem heen. Hij doet automatisch hetzelfde.
“Wat een prachtige stad”¯ zucht Joan.
“Ik vind het wel fijn dat jij zo geïnteresseerd bent in de geschiedenis van Madrid”¯ zegt Carlos haar verliefd aankijkend. Shanna is ooit mee geweest en heeft vervolgens alleen maar lopen momperen dat ze zoveel moest lopen. Ze knuffelt hem.
“Jij arme schat en dat terwijl jij zoveel van deze stad houd.”¯ Hij kust haar.
“Heb ik jou al eens verteld dat ik van jou houdt?”¯ Ze schudt haar hoofd.
“Vandaag nog niet”¯ zegt ze lachend. “Mystery ik houd van jou.”¯
“Wat en van Joan houd jij niet meer?”¯ vraagt ze plagend.
“Natuurlijk wel, jij weet toch dat ik van jullie allebei evenveel houd. Zullen we een hapje gaan eten? Je zult wel honger hebben. Ik weet een leuk restaurantje daar kun je de lekkerste paella eten van Madrid. Lijkt jou dat iets?”¯ Ze knikt.
“Ik eet alles dat weet jij toch”¯ antwoordt zij vrolijk. Carlos heeft niets te veel gezegd de paella is overheerlijk. Carlos geniet ervan dat Joan zo goed kan eten. Shanna nam altijd overal een klein hapje van en had dan alweer genoeg.
“Waar denk jij aan?”¯ vraagt zij.
“Aan jouw”¯ liegt hij.
“Toch geen slechte dingen?”¯ roept zij uit.
“Heb jij dan slechte dingen?”¯ Ze knikt. Ik heb eens een metamorfose gedaan voor een man die ik wel zag zitten. Ik heb hem een week lang rozen gestuurd, telkens met een kaartje eraan.”¯ Carlos grinnikt.
“En had jij toen toevallig een hese sexy stem?”¯
“Yep.”¯ Carlos betaalt de ober en trekt haar mee. Ineens heeft hij de behoefte om haar heel dicht bij zich te hebben. Instinctief handelt hij daarna.
“Waar gaan wij heen?”¯ vraagt zij nieuwsgierig.
“Naar huis”¯ klinkt het.
“Carlos ik wil niet naar huis”¯ roept ze verontwaardigt uit. Hij pakt haar hand en trekt haar mee.
“Heb ik iets verkeerd gezegd?”¯
“Nee Joan. Jij hebt niets verkeerd gezegd. Maar wat ik daarstraks met jou wilde doen, kan ik beter niet in dat restaurant doen.”¯ Ze probeert Carlos te laten stoppen maar dat lukt niet. Hij trekt haar gewoon mee.
“Carlos, wat wilde jij dan doen?”¯ Als hij eindelijk de sleutel in het slot steekt krijgt Joan pas antwoord.
“Wil jij echt weten wat ik het liefste met jou had gedaan?”¯ Ze knikt verlegen.
“Ik wilde je kussen en met jou vrijen en dat wil ik nog steeds.”¯ Hij tilt haar op en draagt haar naar de slaapkamer.
“Carlos”¯zegt ze. Hij drukt zijn vinger op haar lippen.
“Ssst.”¯ Hij kust haar weer.
“Carlos”¯ mompelt zij tussen twee kussen door. Hij houdt haar tegen zich aan en kijkt haar aan.
“Ja, lieverd. Wat wilde jij zeggen?”¯ Ze grijnst ondeugend.
“Ik vond jou vannacht al aardig rustig en nu overval jij me midden op de dag.”¯ Carlos kreunt als hij terug denkt aan afgelopen nacht. Hij kon niet slapen met Joan naast zich. Toen ze weer droomde heeft hij haar in zijn amen genomen tot ze weer rustiger werd.
“Wil jij dit niet?”¯ vraagt hij voorzichtig.
“Jawel en als jij goed opgelet had wist je dat. Ik heb jou hemd al open geknoopt.”¯ Weer die ondeugende glimlach, terwijl ze het hemd over zijn schouders stroopt. Snel gooit hij zijn hemd uit en begint haar uit te kleden. Ze woelt door zijn borsthaar en is verwondert hoe dit zacht is. Ze strelen en kussen elkaar. Carlos wordt helemaal gek van haar handen die niet stil staan.
“Joan alsjeblieft. Ik wil jou”¯ kreunt hij. Ze kust hem en fluistert in zijn oor.
“Ik wil jou ook.”¯

Als Janine tegen zessen wakker wordt in de trein moet ze even nadenken waar ze is. Als ze Urs ziet moet ze lachen. Hij ziet er zo lief uit als hij slaapt. Ze reikt met een hand naar hem en schudt hem wakker. Hij kijkt haar aan en glimlacht.
“Goedemorgen schat.”¯
“Goedemorgen lieverd”¯ groet Janine terug. Zullen we opstaan en nog even een kattenwasje doen bij de wasbak?”¯
“Ok锯zegt Urs. “Wij krijgen dadelijk ook nog een kleine ontbijtje met koffie of thee.”¯ Een half uurtje later zitten ze aan hun ontbijt, dat bestaat uit een chocolade croissant. En een brioche broodje met jam. Niet erg uitgebreid maar wel lekker. Dan gaat Urs zijn telefoon.
“Hallo Seppl”¯ groet hij zijn broer.”¯Ben jij al op het station?”¯ Urs luistert even. “Ja we zijn er al bijna. Als alles goed verloopt, komen wij om zeven uur binnen. Tot zo dus.”¯ Janine kijkt hem verbaasd aan.
“Hij is er al bijna”¯ legt hij haar uit. Hij komt naast haar op de bank zitten en neemt haar in zijn armen.
“Kijk niet zo bedrukt Janine, jij vindt ze best aardig”¯ zegt Urs.
“Weet ik Urs maar ik sterf van de zenuwen.”¯
“Hoeft echt niet. En ik ben er nog altijd om jou te beschermen tegen jouw boze stiefmoeder.”¯ Janine schiet in de lach.
“Urs zo praat je toch niet over jouw moeder”¯ zegt ze bestraffend. Urs lacht ook.
“Mijn moeder is best oké hoor. Jij mag zelfs bij mij slapen.”¯
“Echt waar?”¯ Hij knikt.
“Sterker nog vroeger stond een éénpersoonsbed in mijn kamer en nu een tweepersoons.”¯ Ongelovig kijkt ze hem aan.
“Kan jouw moeder niet eens met mijn ouders praten?”¯
“Wie weet”¯ zegt Urs die de koffers weer omlaag zet. Als de trein stopt stappen ze uit. Urs ziet Seppl.
“Hallo bruderhertz”¯ groet hij hem. De twee broers omarmen elkaar. Dan stelt Urs Janine voor aan zijn broer.
“Prettig kennis met je te maken”¯ zegt Janine beleeft, Seppl een hand gevend.
“Kom jongens ma heeft een uitgebreid ontbijt klaar staan. Spek, eieren en verse koeienmelk”¯ zegt Seppl. Urs glundert.
“Heerlijk dat is al lang geleden dat ik een stevig boerenontbijt heb gehad.”¯


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.