Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » The perfect Two |Weasley Twins| » Proloog

The perfect Two |Weasley Twins|

26 sep 2013 - 17:12

232

0

241



Proloog

Door PeaceCookiee

De regen daalde gestaag neer op de huizen in het drukken Londen. Het was mistig en koud. Twee mensen haastten zich door de straten. Ze hielden elk een bundeltje vast. Het leek wel alsof ze een bundeltje dekens vast hielden. De dekens beschermden twee identieke baby’s van de kou en regen. Ze waren in slaap gevallen en lagen nu rustig te slapen zonder te weten dat hun leven in de komende vijf minuten zou veranderen. De twee mensen liepen een klein straatje in dat dood liep. Een groot grijs gebouw stond aan het einde van de weg. ‘Weeshuis’ stond er in krullerige letters boven aan de grote eiken deur. Het zag er oud uit. Niet echt een plaats om twee kinderen achter te laten. ‘Zouden we dit wel doen?’ Vroeg de vrouw. Ze keek rond en bleef staan. Ze keek naar haar twee meisjes. Tranen biggelden over haar wangen en de man sloeg een arm rond haar middel. Zachtjes legde hij haar hoofd op zijn schouders. ‘Dit is het beste dat we kunnen doen. Wij kunnen geen normale opvoeding bieden. Niet met mijn toestand.’ Met deze woorden draaide de man zich om en liep het steeds donker wordende straatje weer in. De vrouw keek nog een laatste keer naar de tweeling, drukte een kus op ieders voorhoofd en liep haar man achterna, de donkere straat in. Langzaam verdwenen ze uit het zicht.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.