Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » My life is changed! (AF) » =31=

My life is changed! (AF)

26 sep 2013 - 18:47

1111

4

282



=31=

Enjoy! ;)

=Zayn=
Ik wil vandaag iets spreciaals doen voor Nina. We hebben vandaag precies weer een maand, dus ik heb voor haar the Script gehuurd en een tafel gedekt naast het meer. Alleen zij denkt dat we naar Starbucks gaan. Ik moet lachen.
,,Wat is er?" Ik begin te grijnzen. ,,Oké, wat ben je van plan?" vraagt Nina.
,,Niks..." Zeg ik grijnzend en ik loop op haar af. Als ik bij haar ben til ik haar over mijn schouder.
,,Zayn! Zet me neer!" schreeuwt ze.
,,Nope." Zeg ik terug. Nina zucht. Ja, dit gaat ze nooit winnen. Na een tijdje zet ik haar weer terug op de grond met mijn handen voor haar ogen.
,,Zayn, ik word bang." Fluistert ze.
,,Hoeft niet hoor." Zeg ik en haal mijn handen voor haar ogen weg. Door haar blik had ze dit niet verwacht.
,,Wow, Zayn...dit..." Ze kan niks anders zeggen, want ik druk mijn lippen tegen de hare aan, met op de achtergrond; This is love. ,,Ik hou van je Zayn!" Zegt Nina als we met onze voorhoofden tegen elkaar leunen.
,,Ik hou ook van jou Nien. Voor altijd. Wat er ook gebeurd! Je bent mijn tweede helft en ik kan niet zonder je!" Ik meen alles wat ik zeg. Ik zie een traan rollen over Nina's wang gevolgd door meerdere. ,,Waarom huil je?"
,,Zayn, nog nooit, maar dan ook nog NOOIT heeft iemand zoiets liefs tegen mij gezegd. En ik wil jou ook nooit meer kwijt!" Ze pakt mijn hand en samen lopen we naar het tafeltje. We zitten nu tegenover elkaar.
,,Ik heb ook nog een kadootje voor je, omdat je zo sterk bent gebleven." Zeg ik. Ik pak mijn doosje en geef het aan Nina.

=Nina=
Ik pak het doosje aan en open het. Maar...Maar dit is zo duur!
,,Ja, klopt. Maar je verdient het!" Zegt Zayn.
,,Zei ik dat hardop?" vraag ik verlegen.
,,Jep!" Zegt Zayn grinnikend. In mijn hand heb ik een zilveren kettinkje met allemaal bedeltjes. Er hangen er vijf aan. Een N, een hartje, een grotere Z met diamantjes, een ster en een voetbal met diamanten...Maar hoe? Hoe wist Zayn dat ik van voetbal hou? Ik heb het al zolang niet meer gedaan en verberg het liever ook. Ik was nooit welkom in mijn team...Waarom? Omdat ik de beste was. Ik was aanvoerder, ik had de meeste doelpunten terwijl ik als verdediger speelde.
,,Hoe...Hoe weet...Hoe weet je dat ik van voetbal hou?" vraag ik nog steeds verward.
,,Nou, ik heb het aan Hailey gevraagd." Zegt Zayn met een big smile. ,,Een maand geleden, toen we nog in Londen waren."
,,Ahw, dankje!" Zeg ik en pak zijn hand. Hij maakt kleine cirkels op mijn hand met zijn duim waardoor ik rustig word. Ik weet niet waarom maar het kalmeert me, Zayn kalmeert me.
,,Wil je wat drinken?" vraagt Zayn die een fles cola pakt.
,,Cola?" vraag ik verbaasd.
,,Ja, waarom niet?" Zegt Zayn lachend.
,,Haha okay!" Zayn schenkt mijn glas vol.

We hebben het eten op en staan nu bij het meer te dansen. Zayn steekt zijn duim op en er word Little Things gespeeld door the Script. The Script is gewoon awesome. Ik leg mijn hoofd op Zayn's borst en luister naar zijn hart. Zachtjes fluistert Zayn mee op Little Things. Ik kijk hem aan waardoor ik verdwaald raak in die licht bruine ogen. De mooiste die ik ooit gezien heb. Onze lippen raken elkaar weer maar niet voor lang want ik merk dat Zayn me optilt, waardoor we onze balans verliezen. We vallen samen in het meer zonder dat onze handen los te laten.
,,Haha Zayn! Dat was niet zo slim!" Zeg ik blij.
,,Haha, lach maar." Zegt Zayn sarcastisch. Ik spat met mijn handen water naar Zayn waardoor Zayn hetzelfde doet.
,,Probeer me maar te pakken." Schreeuw ik naar Zayn en ren uit het water. Ik ren snel de bossen in en verstop me achter de bosjes. Ik zie Zayn rond rennen om het meer. Na een tijdje zie ik hem niet meer. Ik loop stilletjes de bosjes uit, maar zonder succes. Ik voel twee sterke armen om me heen. Ik draai me om en voel gelijk Zayn's lippen tegen de mijne, nu zonder in het meer te vallen. Ik voel dat mijn rug geduwd word tegen een boom. Ik sla mijn benen om Zayn's heupen en zoen hem met passie terug.
,,Zullen we terug?" vraagt Zayn als we allebei adem moeten halen.
,,Ja." Zeg ik. Zayn pakt mijn hand en ik leg mijn hoofd op zijn schouder. ,,Vandaag was perfect, Zayn!" Zeg ik.
,,Mooi zo." Zegt Zayn blij.

*De volgende ochtend*
,,Wakey, wakey." Hoor ik iemand roepen.
,,Uhh!" Kwam er raar uit mijn mond.
,,Uhh?" Hoor ik de persoon naast me vragen.
,,Dat betekend: GA WEG!" zeg ik geïrriteerd.
,,Maar..." Hoor ik nog een keer waardoor alles van gisteren terug komt. Na het etentje zijn Zayn en ik terug naar mijn appartement gegaan omdat vandaag DE tour begint. ,,Vandaag begint de tour." Maakt Zayn zijn zin af. Ik open mijn ogen en zie een glimlachende Zayn voor me.
,,Ik sta al op." Zeg ik zuchtend.
,,Eindelijk." Zegt Zayn met een overwinningsdans.
,,You're crazy!" zeg ik wijzend naar Zayn.
,,That's why you love me!" Zegt Zayn en geeft een natte kus op mijn wang.
,,Ieuw, Zayn!" Zeg ik boos.
,,Ik vlucht al." Zegt Zayn en rent weg uit de kamer. Zo, rust!
,,Opstaan!" Harry komt druk de kamer binnen lopen. Zuchtend laat ik mijn hoofd achterover op het kussen vallen.
,,Ik sta al op!" Zeg ik nu geïrriteerd.
,,Jeej!" Roept Niall blij als hij de kamer in komt rennen.
,,Niall straks va-" Ik kan mijn zin niet afmaken, want Niall is al gevallen. Hij belandt met zijn knie als eerste.
,,Niall, doe voorzichtig met je knie." Zeggen Liam en Louis tegelijk die binnen komen stappen.
,,Ja, ja!" Zegt Niall die moeilijk omhoog komt.
,,Waar is Zayn?" vraag ik.
,,Hier ben ik Kiddo!" Kiddo? Seriously? ,,Miste je me nou al?!" vraagt Zayn die de kamer in komt lopen met een dienblad. Hij verwent me teveel.
,,Ja, ik heb je heel erg gemist." Zeg ik blij. Ik spring uit mijn bed en knipoog naar Liam die snel het dienblad over neemt. Ik spring Zayn om zijn nek en geef hem een dikke knuffel. Harry geeft ons een duw waardoor we op het bed vallen. Ik, bovenop Zayn.
,,Zullen we ze weg jagen?" Fluistert Zayn in mijn oor.
,,Okay." Fluister ik terug. Zayn ik drukken elkaars lippen tegen elkaar en horen allemaal 'Ieuws' en 'Get a room!' Ze rennen allemaal de kamer uit. We gaan allebei langs elkaar liggen en lachen ons kapot. Ik heb zelfs tranen in mijn ogen.
,,That was fun." Zegt Zayn.
,,Zeker wel!"


Reacties:


Malikaa
Malikaa zei op 26 sep 2013 - 19:19:
Awhhhhhhh omg zo cuteee
Xxxx


Harrylover
Harrylover zei op 26 sep 2013 - 19:10:
Lol,echt super leuk.
Melding.


xHiimacookie zei op 26 sep 2013 - 18:55:
Zayn en Nina 10000000000% beter dan Justin bieber...


MichelleSky zei op 26 sep 2013 - 18:54:
Snel verder!!! Xoxo