Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » My life is changed! (AF) » =32=

My life is changed! (AF)

26 sep 2013 - 21:54

987

6

399



=32=

Enjoy! ;)

Ik word wakker door gehobbel. Ik open mijn ogen en word gelijk duizelig.
,,Waar ben ik?" vraag ik half wakker, half slapend.
,,Je bent in de tourbus, love." Ik kijk verbaasd naar wie dat zegt. Mijn moeder?
,,Wat doe jij hier?" vraag ik verbaasd.
,,Je denkt gewoon van me af te zijn?"
,,Maar...hoe heb je me gevonden?!" schreeuw ik boos naar haar.
,,Ik ben niet zo dom als je denkt! Je kan niet zomaar bij me weg!" Zegt ze rustig. Argh, die rustige toon!
,,Ik ga nooit, maar dan ook nooit mee met jou!" Zeg ik met nadruk op jou.
,,Jij gaat mee! De jongens houden niet eens van je anders waren ze hier wel geweest." Ik kijk om me heen, ze zijn er inderdaad niet. Waar zijn ze?
,,Zayn?!" roep ik. Hij komt me toch wel redden?
,,Haha, Zayn is er niet meer." Wat?! Bedoelt ze dat hij dood is?! Nee! Dat kan niet!
,,Hoe...bedoel...je?!" vraag ik tussen het snikken door.
,,Dat hij dood is." Zegt ze. ,,Wordt nu maar wakker, Nina! Nina wordt wakker!" De stem veranderd in een mannelijke stem. Ik open mijn ogen en ga rechtop zitten. Ik kijk naar links en zie de jongens staan.
,,Jullie moesten me helpen!" schreeuw ik boos naar ze. Ze kijken me allemaal verward aan. ,,Ooh, het was maar een droom." Ik barst in tranen uit. Ik voel twee sterke armen om me heen. Ik verberg me in Zayn's vest.
,,Ssst, het komt allemaal goed! Het was maar een droom." Fluistert Zayn in mijn oor.
,,Nee, Zayn het leek op een visioen...e-en jij w-w-wordt v-ver-" Ik kan mijn zin niet afmaken omdat ik erger begin te huilen.
,,Wat word ik?" Hoor ik Zayn geschrokken zeggen.
,,Je wordt vermoord."
,,Wij laten dat niet gebeuren." Zegt Louis die bij me komt staan en een knuffel geeft.
,,Nee, natuurlijk niet!" Zegt Niall en geeft me ook een knuffel.
,,Nien, kom je praten bij me als je weer een droom hebt?" vraagt Liam. Haha Daddy Direction.
,,Tuurlijk Li." Zeg ik terug. Liam geeft me ook een knuffel.
,,Groepsknuffel!" roept Harry en geeft me ook een knuffel. Ik kijk om me heen, ik ben niet in mijn appartement.
,,Uhm...waar ben ik eigenlijk?" vraag ik.
,,In de tour bus!" Zegt Harry.
,,Ooh. Is het goed als ik weer ga slapen?"
,,Ja, is goed. Wil je dat ik bij je kom liggen?" vraagt Harry.
,,Ieuw nee, Harry!" zeg ik snel. ,,Ga jij maar bij Hailey liggen." Ik geef hem een knipoog. Harry kijkt me even beledigend aan, nou ja hij begrijpt het. Uiteindelijk schieten we in de lach. ,,Zayn, wil je bij mij blijven liggen?" vraag ik nadat Harry en ik zijn uitgelachen.
,,Natuurlijk." Zegt hij. Niall, Louis, Liam en Harry lopen naar de keuken en Zayn komt naast me liggen. We liggen nu op onze zij kijkend naar elkaar. Ik kijk naar zijn lippen en dan in zijn ogen. Alles om me heen vervaagd. Ik verdwaal in zijn ogen. ,,Ik hou van je Nien!" Zegt Zayn en drukt zijn lippen op de mijne. Ik voel dat hij me dichter tegen zich aandrukt. Hij rolt op zijn rug terwijl hij mij nog vast heeft, waardoor ik bovenop hem kom te liggen. Onze lippen scheiden niet.
,,Ik hou ook van jou Zayn!" Zeg ik als we allebei adem moeten halen. Ik voel Zayn's lippen in mijn nek. Na een tijdje kijkt hij me grinnikend aan.
,,Zuigzoen?" vraag ik zuchtend. Hij knikt grinnikend.
,,Ik dacht dat jullie gingen slapen?!" Hoor ik Louis in de keuken roepen. Ik voel mijn wang licht roze worden.
,,Ahw je bloost." Zegt Zayn terwijl hij mijn wang pookt. Ik gaap een keer en leg mijn hoofd op Zayn's borst. Ik luister naar zijn hartslag en val bovenop Zayn in slaap.

,,Nina word wakker!" Hoor ik vaag. ,,Zayn, Nina nu wakker worden!" Ik zit ineens rechtop en laat me daarna weer achterover vallen als ik zie wie het is, Niall...Hij gaat zo dood zometeen!
,,Au!" hoor ik achter me.
,,Oeps, sorry Zayn." Ik rol van Zayn af waardoor ik naast hem lig. ,,Wat gaan we doen vandaag?" vraag ik.
,,Hoe laat is het eigenlijk?" vraagt Zayn.
,,Half zeven!" roepen Liam en Louis tegelijk.
,,Omg, we hebben over een uur concert!" Zegt Zayn die van het bed springt en naar de douche rent om zich even te douchen.
,,Hebben we tot 's avonds geslapen?" vraag ik.
,,Jep!" Zegt Niall. Ik pak mijn mobiel en open Twitter. Ik kijk bij de trends en zie #AhwZaynAndNina Ik open de trend en zie een foto van mij en Zayn samen slapend: (https://lh3.googleusercontent.com/-aWV-Vjq_R00/Ui9MG-dn1qI/AAAAAAAAA_c/jz4WU02Y0GM/w500-h362-no/26.jpg).
,,Wie?" Ik zie Liam, Harry en Louis wijzen naar Niall. Hij steekt onschuldig zijn handen omhoog. ,,Het is al goed Niall." Zeg ik en geef hem een knuffel.
,,Pfieuw! Ik dacht dat je me ging terugpakken ofzo!"
,,Dat zal ik nooit doen!" Wacht morgen maar af Niall! Wacht maar af. Ik geef Zayn een innige knuffel en hou hem stevig vast. Soms heb je gewoon een knuffel nodig. Nu al helemaal, ik laat het niet zien maar ik ben doodsbang. Wat als die droom geen droom is maar een visioen? Dan zal ik Zayn kwijtraken. Een traan rolt over mijn wang. Ik voel een vinger onder mijn kin die mijn hoofd omhoog duwt. Ik kijk recht in de mooiste heldere bruine ogen.
,,Wat is er?" vraagt Zayn.
,,W-wat als de dr-droom geen droom is maar een..."
,,Visioen?"
,,Ja. Ik kan je echt niet nog eens kwijtraken." Een nieuwe traan rolt over mijn wang.
,,Nina, dat gaat echt niet gebeuren!" Zegt Zayn en geeft me een klein kusje, we leunen met onze voorhoofden tegen elkaar. ,,Ik hou van je Nina." Zegt Zayn terwijl hij een kus op mijn voorhoofd geeft.
,,Ik ook van jou, Zayn!" Ik leg mijn hoofd op zijn schoot en voel mijn ogen na een tijdje bijna sluiten. ,,Zayn, ik ben moe." Zayn streelt mijn haren.
,,Dan ga je slapen." Zegt Zayn en geeft een klein kusje op mijn lippen. Ik voel me al snel wegdwalen.


Reacties:

1 2

Malikaa
Malikaa zei op 27 sep 2013 - 8:06:
Awhhhhh, het komt wel goed Nina
Xxxx


Harrylover
Harrylover zei op 27 sep 2013 - 6:32:
Omg!!
Melding en snel verder.


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 26 sep 2013 - 22:57:
Geeeeeeennn visioenen hier waar Kimbo bij is! Waar zijn de rest van de girls?

Xx


Deeemdiaries
Deeemdiaries zei op 26 sep 2013 - 22:51:
awhh cuute meldingg


xHiimacookie zei op 26 sep 2013 - 22:04:
Nee moeder van Nina ik vermoord je als je aan Zayn en Nina komt!